Bezemtopic deel 6
vrijdag 26 februari 2010 om 11:32
Balen voor je schoondochter Zoebie
Mamz, wat een gedoe zo vroeg
Mooi shirt JonnaX!
Wat een rotweer zeg, alleen maar regen, regen en regen.
Vanochtend een netwerkbijeenkomst gehad, erg leuk. Eng hoor, want ik had dat nog nooit gedaan.
Druifje76, geef mij ook zo'n poets
Wie van jullie twittert actief? Daar moet ik ook aan geloven merk ik.
Mamz, wat een gedoe zo vroeg
Mooi shirt JonnaX!
Wat een rotweer zeg, alleen maar regen, regen en regen.
Vanochtend een netwerkbijeenkomst gehad, erg leuk. Eng hoor, want ik had dat nog nooit gedaan.
Druifje76, geef mij ook zo'n poets
Wie van jullie twittert actief? Daar moet ik ook aan geloven merk ik.
vrijdag 26 februari 2010 om 11:36
vrijdag 26 februari 2010 om 11:40
vrijdag 26 februari 2010 om 12:23
Ja! hier is het van winter overgegaan in herfst! Het is de natuur gelukt!
Niet naar de mart geweest, bij de aldi is ook kibbeling
Wel nog even de cvkast opgeruimd en een was erin gegooid. Was van vanmorgen is al droog en ligt in de kast. Nu nog al het ondergoed naar boven transporteren en de wasmand leegtoveren. * Zucht *
Maar eerst lekker eten met mijn mannen
Niet naar de mart geweest, bij de aldi is ook kibbeling
Wel nog even de cvkast opgeruimd en een was erin gegooid. Was van vanmorgen is al droog en ligt in de kast. Nu nog al het ondergoed naar boven transporteren en de wasmand leegtoveren. * Zucht *
Maar eerst lekker eten met mijn mannen
vrijdag 26 februari 2010 om 13:25
Helllup!
Ik heb de brief gevonden, maar ben nog niet eens halverwege, en zit nu al tussen zooi van medio 2009.
Who was I kidding toen ik dacht dat ik mijn administratie prima onder controle had als'ie in twee laatjes paste (en op het bureau, en tussen bureau en laatjes, en in een tas op bureau).
Waarom moet iedereen ook over ieder priegelfeitje een brief schrijven? Liefst in drievoud
Koffiepauze.
Ik heb de brief gevonden, maar ben nog niet eens halverwege, en zit nu al tussen zooi van medio 2009.
Who was I kidding toen ik dacht dat ik mijn administratie prima onder controle had als'ie in twee laatjes paste (en op het bureau, en tussen bureau en laatjes, en in een tas op bureau).
Waarom moet iedereen ook over ieder priegelfeitje een brief schrijven? Liefst in drievoud
Koffiepauze.
vrijdag 26 februari 2010 om 13:29
Aha, alles duidelijk betreffende Mmetje
Ik twitter ook niet, daar is niemand in geïnteresseerd denk ik weet ik zeker.
Hyven doe ik de ene tijd meer dan de andere.
Ik ben naar de Aldi geweest en daar lekker mijn Aldi-favorieten ingekocht.
Nu stop ik weer even met boodschappen doen.
alhoewel, ik moet eigenlijk nog naar de winkel voor een nieuwe binnen- en buitenband voor op oudste's fiets.
Dat had ik ook makkelijk in een keer kunnen doen, als ik de maat van die banden maar geweten had... Grrr...
Was hangt.
Stofzuiger staat klaar om te beginnen.
Ik twitter ook niet, daar is niemand in geïnteresseerd denk ik weet ik zeker.
Hyven doe ik de ene tijd meer dan de andere.
Ik ben naar de Aldi geweest en daar lekker mijn Aldi-favorieten ingekocht.
Nu stop ik weer even met boodschappen doen.
alhoewel, ik moet eigenlijk nog naar de winkel voor een nieuwe binnen- en buitenband voor op oudste's fiets.
Dat had ik ook makkelijk in een keer kunnen doen, als ik de maat van die banden maar geweten had... Grrr...
Was hangt.
Stofzuiger staat klaar om te beginnen.
vrijdag 26 februari 2010 om 13:30
vrijdag 26 februari 2010 om 14:54
Goedemiddag gezellige mensen!
Ik heb hier 2 grote lades met papierzooi,moet ik ook maar eens uitzoeken.Van vriend en werk houd ik het keurig bij,nu nog van mezelf...
Vandaag al gedaan:
keuken opgeruimd
bouwmarkten afgestruind voor behang enz..
beneden verdieping gestofzuigd en gedweild
wc gepoetst
gewerkt(vanavond nog een uurtje)
Nu even half uurtje helemaal niks
Ik heb hier 2 grote lades met papierzooi,moet ik ook maar eens uitzoeken.Van vriend en werk houd ik het keurig bij,nu nog van mezelf...
Vandaag al gedaan:
keuken opgeruimd
bouwmarkten afgestruind voor behang enz..
beneden verdieping gestofzuigd en gedweild
wc gepoetst
gewerkt(vanavond nog een uurtje)
Nu even half uurtje helemaal niks
vrijdag 26 februari 2010 om 15:26
vrijdag 26 februari 2010 om 15:41
vrijdag 26 februari 2010 om 17:03
Wij hebben vanmiddag een binnensauna gekocht.
Stond in de krant voor 100 euro. Gisteravond gebeld. Voice mail eraan. Nummer ingesproken bellen ze vanmiddag terug. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Dus meteen erop af en ja hoor. Helemaal compleet. Onvoorstelbaar. Maar geweldig. Ik wil het al zo lang en manlief zou er zelf een bouwen. Maar het is er door zijn ziekzijn niet meer van gekomen. Nu moet ik dus zoons optrommelen want de hele garage staat vol.
Wij eten dus snelklaar. Spaghetti.
Ja zeg wat is er mis met de Jumbo MissM?
Stond in de krant voor 100 euro. Gisteravond gebeld. Voice mail eraan. Nummer ingesproken bellen ze vanmiddag terug. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Dus meteen erop af en ja hoor. Helemaal compleet. Onvoorstelbaar. Maar geweldig. Ik wil het al zo lang en manlief zou er zelf een bouwen. Maar het is er door zijn ziekzijn niet meer van gekomen. Nu moet ik dus zoons optrommelen want de hele garage staat vol.
Wij eten dus snelklaar. Spaghetti.
Ja zeg wat is er mis met de Jumbo MissM?