Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Ik geef haar overdag haar eigen eten zodat ze in elk geval kan bijtanken als het nodig is. Denk dat ze op hooi leeft, mijn brokken zijn gisteren wel opgegaan maar ze springt er nog niet op af, zeg maar. Ze drinkt wel goed dus er zal toch wel wat in gaan.
Nee hier geen rustdag vandaag

Laatste dozen van de slaapkamers inpakken,wassen,vouwen enz enz.

Kortom,ik ben druk,word echt gek van de zooi overal,waren we alvast maar 2 weken verder.
Zo,ik heb alle stukjes speelgoed uit het hele huis in mijn handen gehad..pff.Maar met resultaat,een opgeruimde kast beneden en een tuin vol zooi (9 vuilniszakken met troep,waar haal ik het toch vandaan?)

Zoeb,ik mis nog 2 ballen van de Vtech leerboom,maar die zullen vast ook nog wel tevoorschijn komen.(vanachter de bank vermoed ik

Morgen bij Uk nog 1 muur behang eraf halen en alvast de kozijnen schuren en dan kunnen de stucadoors komen dinsdag.
Wat lief al die kaarsjes.

Coetje je bent er maar druk mee. doe je af en toe eens rustig. Wat leuk al dat speelgoed, maar wat heb je snel een zooi waar je niets meer mee kan hé. Wij zijn vanmiddag ook nog even naar de kofferbakverkoop geweest en ik ben in ieder geval weer goed geslaagd. Het kuieren met Sam vrijdag was best lastig met de zon want die scheen nogal fel. Dus ik heb een zwart parasolletje voor 1 euro gevonden en een maxi cosi autostoel voor ¤ 20.-. Waar Sam nu al in kan. Sam is best zwaar en ik heb nogal veel moeite om de maxi cosi in de auto en in de gordels te krijgen. Ik heb op Internet al gevonden hoe je de bekleding kan na maken. Die is op plekken nogal kaal. Verder zag ie er nog heel netjes uit. Dus ik ga er een hele leuke gezellige autostoel van maken. Verder vond ik bij dezelfde mama een boxkleed met leuke speeltjes voor drie euro nog nieuw in de verpakking. Leuk mens was dat die het verkocht en allemaal mooie spullen. Het boxkleed is er zo eentje, maar dan met auto's en een vliegtuig. Erg leuk.

boxkleed

Maar wat zie je ook een rommel. Babyspeelgoed wat echt nog te vies was om aan te pakken. Wie koopt dat nou denk ik dan.

Dat wil niet zeggen dat je alles moet schoonmaken hé Coe. Zo bedoel ik het helemaal niet.Dat doe ik zelf wel. Ik weet waar het vandaan komt.

Maar als je het wilt verkopen kun je het zo echt niet neerleggen. Er stonden ook echt mooie dingen. Waar ik het autostoeltje enzo kocht stond echt een hele mooie wandelwagen voor ¤ 20.- Als ik er nog geen had, wist ik het wel.

Sam wordt hier maar verwend.

Gold was het een bezemzondag?

En wat fijn dat Lola al een beetje gewend lijkt te zijn.

Shadow, je woont nu in een stad toch? Oh maar je vorige huis stond ook in een stadje. Maar het zal best druk zijn op zaterdag in de supermarkten. Zo leer je wel iedereen kennen.
Kunnen we alweer geen plaatjes plakken. Wat flauw zeg.
Ik ben blij dat het goed terechtkomt Zoeb,vind het een leuk idee dat jouw kleinkind(eren) er plezier van gaan hebben!Jouw doos zitten alleen de grotere mooie dingen in, little people en v-tech en een leuke houten knikkerbaan.

De rest heb ik gewoon in vuilniszakken gedaan en gaat met grof vuil mee

Zo blij dat mijn huis van onoverzichtelijk verandert naar opgeruimd!

Ik las dat je er een mooie dag van gemaakt hebt!

Ik zei vandaag tegen vriend,ik heb nienke nooit gekend en toch "leeft"ze voor me...(je snapt vast wel wat ik bedoel)

Iedereen een fijne zondag gehad?Wat was het lekker buiten he,ik heb de ramen en deuren wijd open gehad en lekker een muziekje erbij!

Nu met de benen omhoog en vroeg naar bed,morgen weer vroeg de wekker.Truste..
Ik snap het helemaal Coetje. Door mijn verhalen en de foto's ken je Nienke best wel. Iedereen die zegt dat het maar Internet is, moet maar eens hier komen lezen. Zo fijn al die reacties. En wij hebben toch maar mooi een heel leuk, gezellig groepje met allemaal schatten van meiden.

Doet me denken aan MissM en Fus en Gelfje. Hoe is het met jullie?
Moggu...
Vandaag:

1 muur behang eraf

kozijnen en deuren schuren

oppassen op vriendje van middelste

koken

Uk en Middelste zijn nog vrij vandaag,Oudste gaat weer vol goede moed naar school.

Fijne dag allemaal
Mogghuh

Werk ze Coetje. Genoeg te doen dus. Hoe vind Uk het dat zijn kamertje nieuw wordt? Kan me dat snoetje helemaal voor de geest halen.
Mogguh maisjes...

En óf hier allemaal schatten van meiden zitten!

Ik begin vandaag met groot onderhoud aan mijn lijf (wassen scheren enz) en daarna afspraak bij de kapper om nieuwe mirena te laten zetten.

Of ik dan vanmiddag nog wat ga bezemen weet ik nog niet.

Succes vandaag Coetje! Jij hebt genoeg te doen zie ik.

Later!
Ieuw Gold, zet de kapper jou Mirena?
quote:Goldielocks schreef op 31 oktober 2011 @ 08:40:

Mogguh maisjes...

en daarna afspraak bij de kapper om nieuwe mirena te laten zetten.

Later! Ik lig hier helemaal dubbel over mijn toetsenbord.

Hilaaaaarisch!

Ja, mijn kapper is van alle markten thuis!

Ik was duidelijk nog niet goed wakker...
Nee het is wel duidelijk dat je de slaap nog in je ogen had.

Maar het maakte wel meteen mijn dag goed, want ik lag echt dubbel.
En terecht Zoeb... Ik achteraf ook

Ik vind het ook wel heel leuk dat ik je dag goed maak

Afijn, ik ben klaar dus vertrek nu naar de HUISARTS
Nou, het lachen is mij ondertussen vergaan. Tjeesis wat deed het zeer deze keer.

Ik ga languit op de bank met een kruikje.
Ohw lekker dan maar op de bank Gold. Nare dingen zijn dat altijd. Maar je bent er nu wel weer voor vijf jaar vanaf.
Mogguh

Zit zwaar in de paniek en tegelijkertijd vraag ik me af waarom ik in paniek moet raken over zo iets onbenulligs (stuurt naar Zoebie voor gisteren en een group naar iedereen die 'maar moet leren leven met verlies')

Vandaag:

Moet ik afwas, was, opruimen beneden, opruimen boven, formulieren invullen, opruimen tuin, boodschappen, uitrusten.

En ga ik wellicht lekker naar de kapper vanmiddag. Morgen krijg ik iemand langs die moet beoordelen of ik nog huishoudelijke zorg nodig heb en dan kan ze maar beter de zo goed als gebruikelijke chaos zien, of in elk geval íets ervan.

Help! De gemeente financiert mijn bso niet meer. Ingaande direct. Ik denk dat het voor de jongens een stuk beter is als ze twee dagen per week in een georganiseerde omgeving zijn maar dat schijnt in tijden van bezuiniging anders te liggen. Het ratelt dus flink in mijn bovenkamer nu.
Goldie, als het goed is wordt het na een paar uur minder pijnlijk.

Lola is nu lekker het huis aan het verkennen, nu het rustig is. Ze knaagt (nog) niet aan mijn meubilair. Wat is het toch een lieverd, echt een knuffelkonijn.
Dan moet je dus nu het huishouden laten zoals het is Mamz en niet als een gek gaan opruimen. Maar ik snap best dat je het een beetje toonbaar wilt hebben. Wat een lijst heb je zeg.

Wat k*t van die bezuinigingen. Maar hoe kan het nu dat het per direct is??? Ook raar.
Ik zat al sinds 2007 of 2008 in een reintegratietraject dat steeds werd opgerekt. Kennelijk was de rek er op een bepaald moment in dit jaar uit, en nu komt de beslissing om de gemeentelijke bijdrage te beëindigen toch nog onverwachts (vorig jaar maakte ik me er druk over maar gebeurde er niets). Ik moet dus op zoek naar een ander fonds dan de kinderopvangtoeslag van de belasting. Of moet toch weer terug in reintegratie. Als eerste ga ik een formulier invullen om bijzonder bijstand aan te vragen (maar eigenlijk zou ik het liefste een heel simpel baantje 'vinden' om voor eens en altijd uit die onzekerheid te raken.. ware het niet dat simpele baantjes waarbij je niet fysiek aan de slag hoeft niet voor het oprapen liggen)

Dat huishouden blijft inderdaad liggen. De formulieren zijn belangrijker.
Wat een gezever Mamzie!

Ik hoop dat er snel een oplossing komt,kan jouw begeleider hier niet iets mee?Ik bedoel,het is ook in het belang van de kinderen dat ze wel kunnen blijven gaan toch?

Keihard zitten lachen om de mirena van Goldie!
Tjonge Mamzie, ik hoop dat er ergens nog een mogelijkheid voor bso is voor jou en je jongens.

En dan ingaande per direct? Dat is gewoon k*t.

Boehoe... Leuk dat jij er ook nog even om kon lachen Coetje, maar dat is hier wel voorbij. Ik lig nog steeds op de bank met een kruik vanwege de kramp en ik bloed. Het lijkt wel of ik opeens weer heftig ongesteld ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven