Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
zondag 30 oktober 2011 om 12:33
zondag 30 oktober 2011 om 16:26
Zo,ik heb alle stukjes speelgoed uit het hele huis in mijn handen gehad..pff.Maar met resultaat,een opgeruimde kast beneden en een tuin vol zooi (9 vuilniszakken met troep,waar haal ik het toch vandaan?)
Zoeb,ik mis nog 2 ballen van de Vtech leerboom,maar die zullen vast ook nog wel tevoorschijn komen.(vanachter de bank vermoed ik
Morgen bij Uk nog 1 muur behang eraf halen en alvast de kozijnen schuren en dan kunnen de stucadoors komen dinsdag.
Zoeb,ik mis nog 2 ballen van de Vtech leerboom,maar die zullen vast ook nog wel tevoorschijn komen.(vanachter de bank vermoed ik
Morgen bij Uk nog 1 muur behang eraf halen en alvast de kozijnen schuren en dan kunnen de stucadoors komen dinsdag.
zondag 30 oktober 2011 om 20:22
Wat lief al die kaarsjes.
Coetje je bent er maar druk mee. doe je af en toe eens rustig. Wat leuk al dat speelgoed, maar wat heb je snel een zooi waar je niets meer mee kan hé. Wij zijn vanmiddag ook nog even naar de kofferbakverkoop geweest en ik ben in ieder geval weer goed geslaagd. Het kuieren met Sam vrijdag was best lastig met de zon want die scheen nogal fel. Dus ik heb een zwart parasolletje voor 1 euro gevonden en een maxi cosi autostoel voor ¤ 20.-. Waar Sam nu al in kan. Sam is best zwaar en ik heb nogal veel moeite om de maxi cosi in de auto en in de gordels te krijgen. Ik heb op Internet al gevonden hoe je de bekleding kan na maken. Die is op plekken nogal kaal. Verder zag ie er nog heel netjes uit. Dus ik ga er een hele leuke gezellige autostoel van maken. Verder vond ik bij dezelfde mama een boxkleed met leuke speeltjes voor drie euro nog nieuw in de verpakking. Leuk mens was dat die het verkocht en allemaal mooie spullen. Het boxkleed is er zo eentje, maar dan met auto's en een vliegtuig. Erg leuk.
boxkleed
Maar wat zie je ook een rommel. Babyspeelgoed wat echt nog te vies was om aan te pakken. Wie koopt dat nou denk ik dan.
Dat wil niet zeggen dat je alles moet schoonmaken hé Coe. Zo bedoel ik het helemaal niet.Dat doe ik zelf wel. Ik weet waar het vandaan komt.
Maar als je het wilt verkopen kun je het zo echt niet neerleggen. Er stonden ook echt mooie dingen. Waar ik het autostoeltje enzo kocht stond echt een hele mooie wandelwagen voor ¤ 20.- Als ik er nog geen had, wist ik het wel.
Sam wordt hier maar verwend.
Gold was het een bezemzondag?
En wat fijn dat Lola al een beetje gewend lijkt te zijn.
Shadow, je woont nu in een stad toch? Oh maar je vorige huis stond ook in een stadje. Maar het zal best druk zijn op zaterdag in de supermarkten. Zo leer je wel iedereen kennen.
Coetje je bent er maar druk mee. doe je af en toe eens rustig. Wat leuk al dat speelgoed, maar wat heb je snel een zooi waar je niets meer mee kan hé. Wij zijn vanmiddag ook nog even naar de kofferbakverkoop geweest en ik ben in ieder geval weer goed geslaagd. Het kuieren met Sam vrijdag was best lastig met de zon want die scheen nogal fel. Dus ik heb een zwart parasolletje voor 1 euro gevonden en een maxi cosi autostoel voor ¤ 20.-. Waar Sam nu al in kan. Sam is best zwaar en ik heb nogal veel moeite om de maxi cosi in de auto en in de gordels te krijgen. Ik heb op Internet al gevonden hoe je de bekleding kan na maken. Die is op plekken nogal kaal. Verder zag ie er nog heel netjes uit. Dus ik ga er een hele leuke gezellige autostoel van maken. Verder vond ik bij dezelfde mama een boxkleed met leuke speeltjes voor drie euro nog nieuw in de verpakking. Leuk mens was dat die het verkocht en allemaal mooie spullen. Het boxkleed is er zo eentje, maar dan met auto's en een vliegtuig. Erg leuk.
boxkleed
Maar wat zie je ook een rommel. Babyspeelgoed wat echt nog te vies was om aan te pakken. Wie koopt dat nou denk ik dan.
Dat wil niet zeggen dat je alles moet schoonmaken hé Coe. Zo bedoel ik het helemaal niet.Dat doe ik zelf wel. Ik weet waar het vandaan komt.
Maar als je het wilt verkopen kun je het zo echt niet neerleggen. Er stonden ook echt mooie dingen. Waar ik het autostoeltje enzo kocht stond echt een hele mooie wandelwagen voor ¤ 20.- Als ik er nog geen had, wist ik het wel.
Sam wordt hier maar verwend.
Gold was het een bezemzondag?
En wat fijn dat Lola al een beetje gewend lijkt te zijn.
Shadow, je woont nu in een stad toch? Oh maar je vorige huis stond ook in een stadje. Maar het zal best druk zijn op zaterdag in de supermarkten. Zo leer je wel iedereen kennen.
zondag 30 oktober 2011 om 20:42
Ik ben blij dat het goed terechtkomt Zoeb,vind het een leuk idee dat jouw kleinkind(eren) er plezier van gaan hebben!Jouw doos zitten alleen de grotere mooie dingen in, little people en v-tech en een leuke houten knikkerbaan.
De rest heb ik gewoon in vuilniszakken gedaan en gaat met grof vuil mee
Zo blij dat mijn huis van onoverzichtelijk verandert naar opgeruimd!
Ik las dat je er een mooie dag van gemaakt hebt!
Ik zei vandaag tegen vriend,ik heb nienke nooit gekend en toch "leeft"ze voor me...(je snapt vast wel wat ik bedoel)
Iedereen een fijne zondag gehad?Wat was het lekker buiten he,ik heb de ramen en deuren wijd open gehad en lekker een muziekje erbij!
Nu met de benen omhoog en vroeg naar bed,morgen weer vroeg de wekker.Truste..
De rest heb ik gewoon in vuilniszakken gedaan en gaat met grof vuil mee
Zo blij dat mijn huis van onoverzichtelijk verandert naar opgeruimd!
Ik las dat je er een mooie dag van gemaakt hebt!
Ik zei vandaag tegen vriend,ik heb nienke nooit gekend en toch "leeft"ze voor me...(je snapt vast wel wat ik bedoel)
Iedereen een fijne zondag gehad?Wat was het lekker buiten he,ik heb de ramen en deuren wijd open gehad en lekker een muziekje erbij!
Nu met de benen omhoog en vroeg naar bed,morgen weer vroeg de wekker.Truste..
zondag 30 oktober 2011 om 20:49
Ik snap het helemaal Coetje. Door mijn verhalen en de foto's ken je Nienke best wel. Iedereen die zegt dat het maar Internet is, moet maar eens hier komen lezen. Zo fijn al die reacties. En wij hebben toch maar mooi een heel leuk, gezellig groepje met allemaal schatten van meiden.
Doet me denken aan MissM en Fus en Gelfje. Hoe is het met jullie?
Doet me denken aan MissM en Fus en Gelfje. Hoe is het met jullie?
maandag 31 oktober 2011 om 08:40
Mogguh maisjes...
En óf hier allemaal schatten van meiden zitten!
Ik begin vandaag met groot onderhoud aan mijn lijf (wassen scheren enz) en daarna afspraak bij de kapper om nieuwe mirena te laten zetten.
Of ik dan vanmiddag nog wat ga bezemen weet ik nog niet.
Succes vandaag Coetje! Jij hebt genoeg te doen zie ik.
Later!
En óf hier allemaal schatten van meiden zitten!
Ik begin vandaag met groot onderhoud aan mijn lijf (wassen scheren enz) en daarna afspraak bij de kapper om nieuwe mirena te laten zetten.
Of ik dan vanmiddag nog wat ga bezemen weet ik nog niet.
Succes vandaag Coetje! Jij hebt genoeg te doen zie ik.
Later!
maandag 31 oktober 2011 om 11:54
Mogguh
Zit zwaar in de paniek en tegelijkertijd vraag ik me af waarom ik in paniek moet raken over zo iets onbenulligs (stuurt naar Zoebie voor gisteren en een group naar iedereen die 'maar moet leren leven met verlies')
Vandaag:
Moet ik afwas, was, opruimen beneden, opruimen boven, formulieren invullen, opruimen tuin, boodschappen, uitrusten.
En ga ik wellicht lekker naar de kapper vanmiddag. Morgen krijg ik iemand langs die moet beoordelen of ik nog huishoudelijke zorg nodig heb en dan kan ze maar beter de zo goed als gebruikelijke chaos zien, of in elk geval íets ervan.
Help! De gemeente financiert mijn bso niet meer. Ingaande direct. Ik denk dat het voor de jongens een stuk beter is als ze twee dagen per week in een georganiseerde omgeving zijn maar dat schijnt in tijden van bezuiniging anders te liggen. Het ratelt dus flink in mijn bovenkamer nu.
Zit zwaar in de paniek en tegelijkertijd vraag ik me af waarom ik in paniek moet raken over zo iets onbenulligs (stuurt naar Zoebie voor gisteren en een group naar iedereen die 'maar moet leren leven met verlies')
Vandaag:
Moet ik afwas, was, opruimen beneden, opruimen boven, formulieren invullen, opruimen tuin, boodschappen, uitrusten.
En ga ik wellicht lekker naar de kapper vanmiddag. Morgen krijg ik iemand langs die moet beoordelen of ik nog huishoudelijke zorg nodig heb en dan kan ze maar beter de zo goed als gebruikelijke chaos zien, of in elk geval íets ervan.
Help! De gemeente financiert mijn bso niet meer. Ingaande direct. Ik denk dat het voor de jongens een stuk beter is als ze twee dagen per week in een georganiseerde omgeving zijn maar dat schijnt in tijden van bezuiniging anders te liggen. Het ratelt dus flink in mijn bovenkamer nu.
maandag 31 oktober 2011 om 12:01
maandag 31 oktober 2011 om 12:13
Ik zat al sinds 2007 of 2008 in een reintegratietraject dat steeds werd opgerekt. Kennelijk was de rek er op een bepaald moment in dit jaar uit, en nu komt de beslissing om de gemeentelijke bijdrage te beëindigen toch nog onverwachts (vorig jaar maakte ik me er druk over maar gebeurde er niets). Ik moet dus op zoek naar een ander fonds dan de kinderopvangtoeslag van de belasting. Of moet toch weer terug in reintegratie. Als eerste ga ik een formulier invullen om bijzonder bijstand aan te vragen (maar eigenlijk zou ik het liefste een heel simpel baantje 'vinden' om voor eens en altijd uit die onzekerheid te raken.. ware het niet dat simpele baantjes waarbij je niet fysiek aan de slag hoeft niet voor het oprapen liggen)
Dat huishouden blijft inderdaad liggen. De formulieren zijn belangrijker.
Dat huishouden blijft inderdaad liggen. De formulieren zijn belangrijker.
maandag 31 oktober 2011 om 15:22
Tjonge Mamzie, ik hoop dat er ergens nog een mogelijkheid voor bso is voor jou en je jongens.
En dan ingaande per direct? Dat is gewoon k*t.
Boehoe... Leuk dat jij er ook nog even om kon lachen Coetje, maar dat is hier wel voorbij. Ik lig nog steeds op de bank met een kruik vanwege de kramp en ik bloed. Het lijkt wel of ik opeens weer heftig ongesteld ben.
En dan ingaande per direct? Dat is gewoon k*t.
Boehoe... Leuk dat jij er ook nog even om kon lachen Coetje, maar dat is hier wel voorbij. Ik lig nog steeds op de bank met een kruik vanwege de kramp en ik bloed. Het lijkt wel of ik opeens weer heftig ongesteld ben.