Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
donderdag 27 oktober 2011 om 11:36
Ik moet met Middelste om een rontgenfoto. En ik wil zo graag de minimeet en Lola zien *snik*
Goldie, ik heb jouw telefoonnummer voor zover ik weet niet, kun je me bellen over de tijd, ik ben om 14.10 op de EHBO voor een rontgenfoto, en zou daar snel weg kunnen zijn, maar bij pech duurt het langer.
Middelste zit overigens uitbundig rond te racen met Oudste, dus de kans dat er echt iets gebroken is is niet heel groot lijkt me. Maar hij loopt in principe niet op zijn rechtervoet.
Needless to say dat het hier een bende is.
Goldie, ik heb jouw telefoonnummer voor zover ik weet niet, kun je me bellen over de tijd, ik ben om 14.10 op de EHBO voor een rontgenfoto, en zou daar snel weg kunnen zijn, maar bij pech duurt het langer.
Middelste zit overigens uitbundig rond te racen met Oudste, dus de kans dat er echt iets gebroken is is niet heel groot lijkt me. Maar hij loopt in principe niet op zijn rechtervoet.
Needless to say dat het hier een bende is.
donderdag 27 oktober 2011 om 12:00
Jeej Mamz!Succes bij de rongten,hopelijk is het niet gebroken ofzo.
Shit,dat ik geen auto heb vandaag,anders was ik even met je meegereden.Bij hele hoge nood kan ik dat trouwens wel regelen hoor dus dan hoor ik je wel.
Zoeb,toch verstandiger dat je je even laat nakijken ivm gewichtsverlies.Al is het alleen maar om anderen gerust te stellen.Hoe is het met schoondochter?
Ik ga een eitje bakken en weer verder.
Shit,dat ik geen auto heb vandaag,anders was ik even met je meegereden.Bij hele hoge nood kan ik dat trouwens wel regelen hoor dus dan hoor ik je wel.
Zoeb,toch verstandiger dat je je even laat nakijken ivm gewichtsverlies.Al is het alleen maar om anderen gerust te stellen.Hoe is het met schoondochter?
Ik ga een eitje bakken en weer verder.
donderdag 27 oktober 2011 om 12:35
donderdag 27 oktober 2011 om 13:30
Tjonge Coe, da's meer dan balen. Da's gewoon k*t.
En dat kan allemaal zomaar?
T'is toch ongelofelijk...
Mamzie, de minimeet gaat gewoon door hoor, we komen alleen wat later en Lola het knuffelkonijn komt gewoon mee!
Succes met middelste, ik duim voor je dat er niks gebroken blijkt te zijn.
Hier zijn de boodschappen weer even in huis. Bij de C1000 lekker 1+1gratis aanbiedingen ingeslagen.
En dat kan allemaal zomaar?
T'is toch ongelofelijk...
Mamzie, de minimeet gaat gewoon door hoor, we komen alleen wat later en Lola het knuffelkonijn komt gewoon mee!
Succes met middelste, ik duim voor je dat er niks gebroken blijkt te zijn.
Hier zijn de boodschappen weer even in huis. Bij de C1000 lekker 1+1gratis aanbiedingen ingeslagen.
donderdag 27 oktober 2011 om 14:04
Het is ook niet weinig,5500 euro.En als ik niet snel betaal komen daar weer allemaal kosten bij.
Ik heb net zijn ouders gebeld want die gaan hem volgende week opzoeken in Australie.Daarna de deurwaarder weer gebeld dat ze die brief maar mooi naar hun moeten sturen,nemen zij hem mee naar hem.Krijgt ie ook eens leuke post!
Maar het zal er wel weer op uitdraaien dat ik moet betalen.
Ik heb net zijn ouders gebeld want die gaan hem volgende week opzoeken in Australie.Daarna de deurwaarder weer gebeld dat ze die brief maar mooi naar hun moeten sturen,nemen zij hem mee naar hem.Krijgt ie ook eens leuke post!
Maar het zal er wel weer op uitdraaien dat ik moet betalen.
donderdag 27 oktober 2011 om 14:10
Omdat hij geen vaste woon of verblijfplaats heeft en wij getrouwd waren in gemeenschap van goederen draai ik er uiteindelijk voor op.Cru he?
Ik ga wel even wat kopieen sturen want deze schulden zijn gemaakt toen ik de scheiding al had aangevraagd en hij woonde toen al in het buitenland.Stond iig niet meer op mijn adres ingeschreven dus ik hoop dat ik er daardoor onderuit kan komen.
Blij dat ik die dingen allemaal goed bewaard heb,maar dit kost me zoveel energie,bah!
Heb net maar een peuk opgestoken!
Ik ga wel even wat kopieen sturen want deze schulden zijn gemaakt toen ik de scheiding al had aangevraagd en hij woonde toen al in het buitenland.Stond iig niet meer op mijn adres ingeschreven dus ik hoop dat ik er daardoor onderuit kan komen.
Blij dat ik die dingen allemaal goed bewaard heb,maar dit kost me zoveel energie,bah!
Heb net maar een peuk opgestoken!
donderdag 27 oktober 2011 om 14:12
Vanaf het moment van aanvragen scheiding totdat die daadwerkelijk uitgesproken was zit 3,5 jaar.(en al die tijd ben ik net zo goed verantwoordelijk als hij,maar hij is niet te vinden zogenaamd...nou zijn ouders kunnen hem wel vinden)
Omdat dit steeds in de staatscourant gepubliceerd moest worden want hij heeft tenslotte rechten.
Omdat dit steeds in de staatscourant gepubliceerd moest worden want hij heeft tenslotte rechten.
donderdag 27 oktober 2011 om 16:02
Geweldig zijn jullie met zijn allen Middelste heeft in elk geval geen gebroken enkel maar ik vind het wel lullig dat ze de foto niet net wat verder optrokken omdat hij net voor zijn enkel iets pijnlijks aanwees aan mij. Maar ja, de dokter vroeg enkel, en dan wordt het enkel.
Coebergh, ben bang dat je de schoonouders onder druk moet zetten, desnoods via de rechter, om die info over het adres prijs te geven. Weet niet of dat kan hoor, maar dat is zowat je enige hoop. Om die scheiding erdoor te krijgen zodat je niet meer overvallen kan worden door zijn troep. Op deze manier kan hij je natuurlijk nog eeuwig blijven lastigvallen met zijn schulden. Heb je destijds geen scheiding subs. scheiding van tafel en bed aangevraagd en betekent een scheiding van tafel en bed niet dat dan de gemeenschap ontbonden wordt? Uitzoeken!
En een hele grote
Laat lalalalaLola maar komen,we zijn er klaar voor. Afgezien van dat het hier niet überbezemschoon is
Coebergh, ben bang dat je de schoonouders onder druk moet zetten, desnoods via de rechter, om die info over het adres prijs te geven. Weet niet of dat kan hoor, maar dat is zowat je enige hoop. Om die scheiding erdoor te krijgen zodat je niet meer overvallen kan worden door zijn troep. Op deze manier kan hij je natuurlijk nog eeuwig blijven lastigvallen met zijn schulden. Heb je destijds geen scheiding subs. scheiding van tafel en bed aangevraagd en betekent een scheiding van tafel en bed niet dat dan de gemeenschap ontbonden wordt? Uitzoeken!
En een hele grote
Laat lalalalaLola maar komen,we zijn er klaar voor. Afgezien van dat het hier niet überbezemschoon is
donderdag 27 oktober 2011 om 16:06
Behang eraf trekken gaat wel heel goed als je boos bent
1 kamer klaar,op wat kleine stukjes na.
Nu op de bank met een koffie en even niks.
Mamz,hoe is het afgelopen?
En bij jou Zoebie?
Ex-schoonmoeder belde net weer,menske vind het zo erg voor me maar kan dat ook niet gaan betalen voor hem.En dat snap ik ook heus wel.Ze gaan hem er iig wel op aanspreken maar ze zei zelf af,dat zal ook wel niet helpen.Erg hoor,als je zo'n eikel als zoon hebt.
Nou ja,we wachten maar even af totdat ze terug zijn van hun vakantie daar.(die tijd krijg ik gelukkig wel van de deurwaarder)
En ik bel morgen even met juridisch loket,je weet nooit.
1 kamer klaar,op wat kleine stukjes na.
Nu op de bank met een koffie en even niks.
Mamz,hoe is het afgelopen?
En bij jou Zoebie?
Ex-schoonmoeder belde net weer,menske vind het zo erg voor me maar kan dat ook niet gaan betalen voor hem.En dat snap ik ook heus wel.Ze gaan hem er iig wel op aanspreken maar ze zei zelf af,dat zal ook wel niet helpen.Erg hoor,als je zo'n eikel als zoon hebt.
Nou ja,we wachten maar even af totdat ze terug zijn van hun vakantie daar.(die tijd krijg ik gelukkig wel van de deurwaarder)
En ik bel morgen even met juridisch loket,je weet nooit.
donderdag 27 oktober 2011 om 16:10
Mamz,hij heeft geen vaste woon of verblijfplaats,dat is het lastige.
Zo nu en dan belt hij met zijn ouders en de laatste keer dat hij dat gedaan heeft,hebben ze afgesproken dat zij dus naar het land reizen waar hij nu zit en dan komt hij naar het hotel waar ze verblijven.Zij hebben ook geen telefoonnr van hem voor zover ik weet.
Zo nu en dan belt hij met zijn ouders en de laatste keer dat hij dat gedaan heeft,hebben ze afgesproken dat zij dus naar het land reizen waar hij nu zit en dan komt hij naar het hotel waar ze verblijven.Zij hebben ook geen telefoonnr van hem voor zover ik weet.
donderdag 27 oktober 2011 om 17:02
Even snel, reageer straks op jullie. Nu visite.
En even kopiëren en plakken dan maar.
Ik heb een algeheel onderzoek gehad door twee artsen. Er was een arts in opleiding bij. Echt alles is nagekeken en er is niets gevonden. Longen, hart, zuurstof in bloed, bloeddruk, alles is goed. Mijn ha vond me er ook goed uitzien.
Maar het is wel serieus gewichtsverlies zei hij. Dus volgende week woensdag nog een echo bovenbuik, longfoto's en bloedprikken. Meteen de cholesterol en suiker mee heb ik dat ook maar gehad. Maar ik ben al voor 95% goedgekeurd.
En even kopiëren en plakken dan maar.
Ik heb een algeheel onderzoek gehad door twee artsen. Er was een arts in opleiding bij. Echt alles is nagekeken en er is niets gevonden. Longen, hart, zuurstof in bloed, bloeddruk, alles is goed. Mijn ha vond me er ook goed uitzien.
Maar het is wel serieus gewichtsverlies zei hij. Dus volgende week woensdag nog een echo bovenbuik, longfoto's en bloedprikken. Meteen de cholesterol en suiker mee heb ik dat ook maar gehad. Maar ik ben al voor 95% goedgekeurd.
donderdag 27 oktober 2011 om 19:48
Fijn dat ze je grondig doornemen, Zoeb. 95% goed is best wel geruststellend
Ons huisgenootje is er (al een paar uur) en komt op eigen houtje de kooi nog niet uit, ook al staat die open. Lief beest! Vond het ook heel leuk om Goldie en haar Oudste even op visite te hebben
Hopelijk zijn jullie allang terug zonder teveel file, Goldie?
Oeps, vergeten de groetjes te doen, Coe. Ik ben ook zo'n warhoofd.
Ons huisgenootje is er (al een paar uur) en komt op eigen houtje de kooi nog niet uit, ook al staat die open. Lief beest! Vond het ook heel leuk om Goldie en haar Oudste even op visite te hebben
Hopelijk zijn jullie allang terug zonder teveel file, Goldie?
Oeps, vergeten de groetjes te doen, Coe. Ik ben ook zo'n warhoofd.
donderdag 27 oktober 2011 om 21:05
Nog geen kans gehad om bij te lezen. Vandaag met de kinderen naar Hellendoorn geweest, was leuk. Nu bezig met het bakken van cakejes en het maken van uitdeelspul voor het afscheid op de BSO morgen, straks nog even strijken.
Rust zit er voorlopig hier nog even niet in, steeds weer duikt er iets nieuws op dat weer gedaan moet worden.
Rust zit er voorlopig hier nog even niet in, steeds weer duikt er iets nieuws op dat weer gedaan moet worden.
donderdag 27 oktober 2011 om 21:54
Wij zijn vanaf een uurtje of 9 weer thuis.
Wat was het leuk om bij Mamzie langs te gaan en haar jongens in het echt te zien.
De Oudste kwam er gezellig bij zitten, kletste gezelleg mee en vond het stiekem toch wel leuk dat Lola er was.
De middelste schatte me... ahum... 35 jaar dus die mag ook blijven en de jongste heb ik niet gesproken geloof ik (of haal ik middelste en jongste nu door elkaar?)
We zijn er gerust op dat Lola een fijn nieuw thuis heeft gekregen en niks aan aandacht te kort zal komen .
Wat was het leuk om bij Mamzie langs te gaan en haar jongens in het echt te zien.
De Oudste kwam er gezellig bij zitten, kletste gezelleg mee en vond het stiekem toch wel leuk dat Lola er was.
De middelste schatte me... ahum... 35 jaar dus die mag ook blijven en de jongste heb ik niet gesproken geloof ik (of haal ik middelste en jongste nu door elkaar?)
We zijn er gerust op dat Lola een fijn nieuw thuis heeft gekregen en niks aan aandacht te kort zal komen .
donderdag 27 oktober 2011 om 21:57
donderdag 27 oktober 2011 om 23:57
Coe ook al heeft hij geen vaste woon- en verblijfplaats, het kan toch niet zo zijn dat jij je hele leven verantwoordelijk bent voor zijn daden. Dat zou wat zijn zeg. Je hebt al veel voor hem gedaan, maar dit loopt op die manier de spuigaten uit. Zo kan hij toch zijn gang blijven gaan. Het is ook nog eens een heel bedrag zeg. Meisje toch. Als dit zomaar kan vind ik de wetten in Nederland wel heel erg oneerlijk. Ik hoop dat je snel een oplossing vind.
Mamz leuk dat Lola al bijna helemaal thuis is en dat de minimeet ook leuk was. Dat is snel gegaan zeg.
Jaja Gold, middelste mag dus blijven. Ik snap het.
Mamz leuk dat Lola al bijna helemaal thuis is en dat de minimeet ook leuk was. Dat is snel gegaan zeg.
Jaja Gold, middelste mag dus blijven. Ik snap het.
vrijdag 28 oktober 2011 om 08:34
Moggu lieverds...
Ik ben al weer wat rustiger.Vandaag even bellen met juridisch loket,hoe het zit als ik hier de bewijzen heb dat ik toen al de scheiding had aangevraagd en hij al lang niet meer in nederland woonde.Voorlopig mag ik wachten tot zijn ouders terug zijn van vakantie en ze hem de brief hebben overhandigd.
Maar al die energie die ik daar weer in moet steken,bahbah!!
En ik mail alle bewijzen door van wat ik allemaal al betaald heb,misschien scheelt dat.
Mamz,hoe is het gegaan met Lola?
Shadow,leuk even een dagje Hellendoorn.Veel plezier!
MissM,wat zagen jullie er prachtig uit!!
Zoeb,vandaag weer een dagje oppassen op Sam?(de doos zit al bijna vol met leuke dingen)
Vandaag boven verder,even langs een vriendin die Nac-spullen over heeft en als het lukt nog naar Ikea.
Fijne dag allemaal
Ik ben al weer wat rustiger.Vandaag even bellen met juridisch loket,hoe het zit als ik hier de bewijzen heb dat ik toen al de scheiding had aangevraagd en hij al lang niet meer in nederland woonde.Voorlopig mag ik wachten tot zijn ouders terug zijn van vakantie en ze hem de brief hebben overhandigd.
Maar al die energie die ik daar weer in moet steken,bahbah!!
En ik mail alle bewijzen door van wat ik allemaal al betaald heb,misschien scheelt dat.
Mamz,hoe is het gegaan met Lola?
Shadow,leuk even een dagje Hellendoorn.Veel plezier!
MissM,wat zagen jullie er prachtig uit!!
Zoeb,vandaag weer een dagje oppassen op Sam?(de doos zit al bijna vol met leuke dingen)
Vandaag boven verder,even langs een vriendin die Nac-spullen over heeft en als het lukt nog naar Ikea.
Fijne dag allemaal