Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

En ik heb je terug gehyved Zoeb.

Mamz een ban?Ik heb er helemaal niets van meegekregen vanochtend.Heb af en toe even snel hier gekeken en verder hard aan het werk boven.
Neeeee....alle stucwerk op het plafond komt eraf met witten...

Pff word er niet goed van.
mamz heeft een ban, heb haar net aan de telefoon gehad.

en met mij gaat alles prima, ben vooral meelezer. 's avonds geen puf meer om te schrijven. Druk en stress op het werk.

Zoebie: goed nieuws zeg! wat zei de huisarts?
Hoi Kitty .

Zoebje! Al nieuws????
Echt k*t dat Mamzie een ban heeft....
Toch geen perma?Ik dacht een 24uurs ban...
ja 24 uur, morgen is er dus weer
Kan niet meer mobiel inloggen. Zo raar.

Heel lang gesprek met de ha gehad. Er zit iets op mijn bekken wat helemaal niet goed is. Volgende week de ct-scan en dan kijken ze of die hetzelfde is gebleven. Met mijn nier moet ik naar de internist. Huisarts heeft de uroloog en de internist aan de lijn gehad terwijl ik daar was om te overleggen. Ze willen eersrt de ct-scan afwachten en dan komt er waarschijnlijk ook een botscan. Ik wil dat wel. Ook al vinden die andere artsen allemaal dat het niet nodig is als er niets is veranderd. Als het er nog wel zit, wil ik weten wat er zit. Huisarts ook. Hij is toch bezorgd over het afvallen. Ik was alweer een kilo kwijt.

Hij vind het raar dat als er al iets verdachts zit op mijn bekken dat ik niets voel en dat er geen verdere actie is ondernomen. Ik had die botscan al in februari moeten hebben. Hij is zelf nu ook voor 80% gerust gesteld over die plek. Ik ook. Fijne man is dat.
Fijn dat je toch voor de zekerheid scans mag laten maken Zoeb.

En eigenlijk is het misschien ook wel raar dat je nog steeds afvalt terwijl je er dus niks voor doet?

Goldman belde net dat ie lekker op tijd thuis is vanavond.

Dus eten we vroeg en dan moet ik ook nog naar toneelrepetitie.

Niet echt zin in vanavond, want dat kan ik niet naar ER kijken.
Mamz had een (best wel heftig) topic aangemaakt over het beleid. Ik heb er ook op gereageerd, dat ik het met haar eens was. Kan ik ineens niet meer mobiel inloggen?? Dacht dus ik dat ik ook een ban had. Stel je voor, nu net iedereen op een berichtje van mij zat te wachten. Maar thuis kon ik gelukkig wel op het forum komen. Pffft.

Mamzie als je meeleest. Morgen om 10 uur mag je weer.
Ja Zoeb, ik heb het ook gezien en had net gepost en op verstuur geklikt toen het topic opeens weg was.

En het topic van Opa Sokpop later ook.

Bleeegh...ik heb echt geen zin om vanavond nog de deur uit te gaan...
Groot gelijk dat je precies wil weten wat er zit,Zoeb.

Dat je niks voelt komt misschien ook wel van alle medicatie die je slikt,jij bent gewoon de hele dag legaal high

Fijn dat de huisarts je zo goed begrijpt en meteen actie onderneemt!

Ik heb helemaal niks van alle commotie meegekregen vanochtend.

Vandaag was qua klussen erg deprimerend...plafond wat half afbrokkelt,verf die niet goed gemengd is dus geel en groene strepen op de muur ipv limegroen.Wel nieuwe verf gekregen maar zal een werk worden om de muur mooi te krijgen.

Dus ik klus voorlopig nog even verder

Gold,lekker niet gaan,maar dat zullen je medespelers niet kunnen waarderen.

In de zomer vind ik het leuk en niet erg om s'avonds weg te gaan,maar in de winter als het vroeg donker is blijf ik het liefst lekker thuis.
Wat rot van al je werk Coe. Zo blijf je wel aan de gang.

Kun je alles nog een keer doen. Lekker dan.

Ik heb vandaag alleen maar aan de telefoon gezeten van alle commotie thuis en op het werk.

En nu ga ik even naar mijn jongste. Als ze thuis zijn tenminste.
Even snel want krijg zo mn moeder even op de koffie. Maarrr... Zoeb wat ben ik blij met het goede nieuws tot nu toe!! Wel goed dat de rest nu verder uitgezocht wordt maar voorlopig wel gerustgesteld..

Coe, ik heb alles hier met ban's etc natuurijk ook weer gemist. Nou ja, als Mamzie maar weer terugkomt!

Balen zeg van die klus-pech, op die manier is klussen niet echt leuk natuurlijk...

ik ga koffiezetten (en voor de 1000ste keer een poezebeest van tafel vissen..)
Ik vind het ook niet zo leuk meer,dat klussen

Morgen komen ze het vinyl leggen en dan doe ik dit weekend lekker niks,behalve Sinterklaas intochten en (weer) gourmetten met vrienden.Oh ja,ik moet voor maandag ook nog wat werk afmaken.

Nu ER kijken..
Ik ben toch maar naar repetitie gegaan. Was best gezellig, we hebben leuk geïmproviseerd.

En nu lijk ik wel gek:

Ik zit te wachten om kaarten te bestellen voor een voorstelling die ik heel graag wil zien maar waarvan de kaarten altijd heel snel uitverkocht zijn. De kaartverkoop begint straks om 0.00 uur.

Als het niet lukt moet ik het morgenochtend aan de zaal proberen en ik heb echt geen zin om daar twee uur in de rij te gaan staan, dus ik hoop dat het straks lukt.

Je hebt groot gelijk dat je komend weekend lekker even niks doet Coetje.
Pfieuw... Het lijkt erop dat het gelukt is.

Nu ga ik
*doet het licht uit*
* doet het licht weer aan

Moggu...

Fijn Goldie,dat het gelukt is met de kaarten.Beter thuis wat later naar bed dan 2 uur (of langer) in een rij moeten staan.

Tot later!
Doe het licht in de keuken aan en schenk iedereen koffie in.

Welkom terug straks Mamzie.

Ik werd vanmorgen wakker zonder een verkrampte hand.

Hoe geweldig voelt dat. Meestal kan ik het eerste uur niks met rechts. Ik ben alles aan het uitproberen. Nu heb ik 's avonds even de verwarming aan in de slaapkamer en een kruik in bed.

Hoop dat dit de oplossing is. Hoewel ik een warme slaapkamer niks vind.

Ik ben naar Sam.
Dat was een lekker bakkie Zoeb

Ik vind een warme slaapkamer ook niks,maar als het helpt tegen de pijn Zoebie dan zou dat wel een uitkomst zijn.

Geniet met en van Sam.

Spreken wij nog iets af voor de spulletjes?

Ik ben benieuwd hoe de vloer uitvalt straks,ze komen tussen 10 en 12.

Uk is vrij vandaag en die moet ook nog nieuwe schoenen.

Verder moet ik nog wat schoenkadootjes halen en wat boodschappen doen.

Morgen vaart vriend met Uk naar de Sint dus dan kan ik even werken.

Mamz,fijn dat je weer bijna terug bent
Mogguh maisjes...

Misschien moeten we een spullen-ruil-meet houden.

Iedereen heeft zo ondertussen wel wat voor een ander .

Ik heb bijv de kleding die er al stond voor Mamzie (of als zij het niet wil missch een ander) en ik vond voor een liefhebber gisteren op zolder een hele zak sierkussentjes (bruin met glimmers en burberry-ruitjes.)

En ik heb ook nog een paar éénpersoons dekbedovertrekken in meisjeskleuren. En een paar onderlakens.

Nog eventjes en dan is Mamzie er weer .
Oh leuk een spulletjesmeetpattylekkerbakkiegezeliligbijeenkomst.
Sam ligt lekker in de box te spelen. Ik ga zo lekker met hem naar ons huis. Moet echt poetsen. Vanavond en morgen werken en ik heb morgen ook Scoutingweekend. Lekker druk weekendje.

We spreken snel wat af. De tv is geschikt voor alles Mamz.
Ga je vandaag nog pre-carnavallen Goldie?

Ik heb mijn afspraak afgezegd,ben echt moe en weet dat als ik toch ga het weer laat wordt.

Ik heb hier nog een jas van Fussie,kleren voor de mannen van Mamz,speelgoed en een jasje voor Sam,en heel veel kletspraat

Alleen heb ik het tot einde van het jaar best druk,dus januari zou voor mij heel goed uitkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven