Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Mogu!



Fuss Het is ook niet niks een keizersnede,en dan ook nog last van jeuk die je gek maakt.Fijn dat Zoon vandaag terugkomt.



Yonna en Happy,veel plezier met lxsje vandaag.



Nikki,receptje van risotto



Visite is weg,vandaag dus flink aan de bezem.



Fijne dag allemaal!
Zoeb,ik ben wel toe aan een ander verhaal.Ukkie wil iedere avond hetzelfde verhaal,en wat ik ook probeer,hij wil alleen Tip de Muis.
Alle reacties Link kopieren
Oh Coe dat gaat ook over een muis.
Ik lees iedere avond Dikkie Dik voor.

Niks over muizen dus, al heet een van de vriendjes van Dikkie Dik wel Poes Muis
Hier liggen alle mannen een dutje te doen.

Ik heb alweer twee machines was opgevouwen, opruimen moet dus even wachten.

Straks ook nog stofzuigen.

En we hebben vanmiddag een oppas, dus we gaan naar de film!
Leuk MissM,even lekker met zijn 2en.Geniet ervan!



Lijstje vandaag:

vaatwasser in en uitruimen (is vriend nu aan het doen)

wassen

wc poetsen

stofzuigen

boodschappen

koken of iets halen,krijgen eters.
Ik zit nu een nogal muf programma te kijken "10 jaar jonger in 10 dagen".

Ik zou wel eens willen weten hoe snel die mensen weer in hun oude kloffie lopen.
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Ik ben aan het werk.

En alle kinderen zijn vervelend, mijn god zeg, wat een kinderen zijn het toch!



Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Maar Nik,mijn kinderen doen/zijn zo niet hoor

Ik ga gewoon niet meer met kinderen de stad in.Of iig allemaal apart.
Alle reacties Link kopieren
Nou die van mij wel Coe, dramatisch gewoon.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel mijn kinderen hè Coetje, mijn werk kinderen,
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht heel even dat je alle kinderen die in de winkel kwamen bedoelde

Voedt ze dan ook eens op ja!



Ik heb laatst een follow-up programma gezien van een make-over show. Er was een dame bij die had het precies 3 dagen volgehouden en toen liep ze weer gewoon in haar eigen vertrouwde kleren. Maar ze lieten ook mensen zien die er nog steeds gemake-overed bijliepen



Ik heb mijn nieuwe bril en wat zie ik opeens alles goed! En ik lees als een speer! Wow! Ik ben blij!
Alle reacties Link kopieren
Morning!



We hebben besloten het huis niet te kopen. De kosten voor een nieuwe badkamer en jeuken halen we er nooit meer uit bij verkoop. Dus we gaan gewoon verder kijken



Maandag begin ik dus opnieuw met mijn schoonmaakplan



Klinkt lekker die e-readers. Ga er ook maar eens naar kijken.



Yonna ben je fotografe? Onze bruiloft is gedaan door Etosha, ook een forumster hier.



Vandaag een rustige dag. Morgen mijn beste vriend helpen verhuizen



Fijne dag/fijn weekend!
Dan moet je ze heropvoeden Nikki.

Gewoon met de zweep erover ofzo



Als ik ooit nog ga trouwen wil ik Yonna en Happy als fotograaf en de rest van alle lieverds komen dan gewoon feesten ofzo.

Maar ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Wacht maar tot ze groot zijn.
Yay, ik heb zomaar ineens een half uurtje niets te doen!

Help!
*blaast stof van boek af en gaat uitzoeken waar ze Lang geleden gebleven is*
Alle reacties Link kopieren
Ik word gek, echt waar!

Ik ga ze allemaal ontslaan, als ze zelf nog niet hebben opgezegd.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Choco, maar hoe kan je nu al weten dat je er verlies opmaakt bij verkoop?

Willen jullie er heel kort wonen?



Als wij gaan trouwen doen we dat in Hawaii, wie gaat er mee?

We doen niet aan reiskosten.



Ik nog even iets doen en dan boodschappen doen, alleen.

Sportman ging naar huis hardlopen,

die verwacht ik niet voor 20.00 vanavond.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Als ik zo'n mooi rokje krijg dan kom ik wel Nikki



Zo,huisje ziet er alweer netjes uit.Eters hebben (gelukkig) afgezegd,nu gaan we vanavond zelf pizza maken.
Alle reacties Link kopieren
ik hoef alleen maar zo een slinger dan ben ik ook tevreden



Nu ben ik vooral moe dus zo maar even ontwerken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Zo. Allemaal hard gewerkt vandaag!!



Choco, ik weet dus nog een héél leuk huis te koop in Zeeland. En nog niet duur ook

(als dat nu echt eens zou werken he )



Hier hard aan het werk, als ik straks tijd heb maak ik wel een lijstje.



Zoebie, hoe rijdt het autootje?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Haha helaas Marels, das echt heul ver weg van hier



Nikki, ze willen de buurt platgooien over 10 tot 20 jaar. En er is geen tuin en das wel fijn als we kindjes krijgen. En wie wil er nou een 3kamerwoning van ongeveer 165.000 (met verbouwingskosten meegerekend) terwijl je voor 170 hier een 1gezinswoning hebt.



Ach we zoeken gewoon verder
Alle reacties Link kopieren
En toch is het hier leuk, ik zou gewoon verhuizen naar Zeeland. Nog goedkoper, eensgezinswoningen voor 147.500



Waar woon jij dan trouwens?
668, the neighbour of the Beast
Te zien aan de huizenprijzen bij Choco woont ze niet in de buurt van mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven