Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Dan komen opeens de herinneringen hé. Daar ben je door van slag. Heel begrijpelijk hoor. En niet gek.

Ah nu begrijp ik het paard beter. Cola op je pc is funest.
Ik gooi er gewoon een groeps tegenaan!

Ik had gister al een voorgevoel toen mijn moeder me belde.Tante woont in Belgie en daar zijn we naartoe gereden.Toen ik haar auto voor de deur zag staan,wist ik het eigenlijk al.Ze lag in de gang met haar jas nog aan.Cardioloog kon niks alarmerends vinden toen ze daar was.Het was het jongste zusje van mijn moeder,mijn opa en oma en andere tante zijn allemaal aan hetzelfde gestorven en niemand is ouder geworden dan 58.Zet je weer even met beide benen op de grond.

Vandaag een rare dag,ik hoef niks te regelen,mijn neef en mijn moeder houden zich daar mee bezig,maar ik ben wel de hele dag daar geweest.Het is gewoon klote,maar ja,dat wisten we allemaal al wel!
Getver wat erg Coetje!

Houden ze jou en je moeder ook in de gaten?

Het is ook geen leeftijd zeg, 48.

Dikke voor iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Coe en Druif, een hele dikke

Zit de laatste tijd amper achter de pc, maar denk wel aan jullie.

Gaat goed met mij.
Goedemorgen!

Ixsje is er en nu zonder koorts. Hij is wel wat aanhankelijk, maar dat vind ik niet erg

Coetje hoe is het?

Rainz, geniet jij maar van je gezin! Het is je zo gegund!

Geniet!
Goedemorgen!

Fijn dat Ixsje weer beter gaat

Coe, hoe is het met jou?

Sterkte voorjou, en je familie
Moggu lieverds!

Yonna,fijn dat lxsje geen koorst meer heeft.

Rainz,goed om te lezen dat het goed gaat!!Geniet ervan!

Vriend moet vanochtend werken en dan wil ik eigenlijk vanmiddag weg.Iets leuks doen met de kinderen.

Fijne dag allemaal!
goedemorgen

Coe, maar een weer voor jou. Zou fijn zijn als je vanmiddag idd iets leuks kunt doen.

Yonna, wat is lxsje al groot ik zag van de week foto's van hem voorbijkomen. In mijn hoofd is het nog steeds een baby

Hier vandaag administratief aan de slag (moet echt) en even naar de moeder van Lief omdat zijn tantes daar komen. Omgekeerd kraambezoek Verder vandaag niets en dat is dan al meer dan genoeg, dat niets.
Coe goed idee dat wat leuks doen. Even je gedachten verzetten.

Fijn Fus lekker rustig aan doen. Wat leuk een omgekeerde kraamvisite. Tantes zijn leuk hé. Jammer genoeg heb ik er nog maar één. Is wel een hele leuke.

Ben aan het werk. (Ja dat is te merken hé).
Goeiemorgen!

Om te beginnen doe ik ook gewoon maar ff een groeps-

Coe, ik hoop dat het een beetje gaat met jou en met je moeder en andere familie. Vanmiddag even iets leuks doen en even 'eruit' zou inderdaad wel heel fijn zijn. Ik hoop dat het gaat lukken!!

Fus, veel plezier met je omgekeerde kraambezoek

Druifje.. ik weet natuurlijk absoluut hoe dat echt voelt maar kan me wel heel goed voorstellen dat je je moeder gewoon heel erg mist..

Het verhaal van het paard en die cola kon ik ook niet helemaal volgen maar ondertussen snap ik em.

Yonna, op de BH heb ik nog niet gereageerd maar hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar om van die rake (en ook nog mooie dingen te zeggen). Dank je wel!!

Vandaag:

- werken

- sporten

- paar telefoontjes

Fijne dag allemaal!
Neem je je beschuit met muisjes mee Fussie?

Ik las ergens dat je een beetje baalt dat er zoveel op lief neerkomt met huishouden omdat je nog niet veel kan ivm ks.Luister wel goed naar je lichaam lieverd,je zal merken dat je iedere week weer wat meer kunt.Het is gewoon niet niks,zo'n zwangerschap en ks.Mocht je van mijn hulp gebruik willen maken,gewoon even laten weten hoor!

Ik ga even met mijn jongens de stad in,oudste 2 gaan zondag een weekje weg met ex-opa en oma en middelste wil graag een mp3.
Dat komt omdat ik om jullie geef, Gelfje!

Ik ben Facebook aan het ontdekken. Heeft een van jullie ook facebook?
Ja die heb ik alleen ik doe er weinig mee Yonna. Nog niet tenminste.

Had ik al verteld dat ik in September een bruidspaar mag rijden met de Renault4.
Mogguh...

Ja Yonna, ik heb ook feesboek, maar ik doe er eigenlijk niks mee.

Voor Druifje een

Cool Zoeb! Bruidspaar-chauffeur in je coole autootje!

Niks te melden verder.

Wij vieren vakantie, dus doen weinig aan bezemen.
Oh en voor Rainzje en voor Gelfje ook een
Grr...

Vergeet ik Coetje.

voor Coetje.
Maar één keer is wel genoeg...
Zoeb, hier (iets onder A'dam) komt het met bakken uit de hemel! En het onweert behoorlijk! *las je in 3000) Miss ff buienradar bekijken?
Ik had al gekeken Choco. Het is in het Noordwesten en ik woon zuid/oost,
rainz, gelf, coe en druif een hele dikke knuffel

wat zeg ik geef jullie allemaal een dikke knuffel

Het is hier even een beetje druk, maar nog even doorpezen en ik heb vakantie

Yonna, je had mij al gevonden op facebook . Loont het zich fotolenzen voor de canon in Amerika te kopen. Wij kennen iemand die ze wel wil meenemen. Alleen weet ik niet of het wel zo handig is.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Het regent, het regent de pannetjes worden nat

Oeh, Its. Ik vraag dat straks aan Happy. Die weet dat soort dingen wel.

Ik zie dat we weer aan de 3000 zitten. Ik zal een nieuw topic maken.
Ja, ik zit er ook al over te denken om een lens te kopen in Amerika, even uitzoeken welke, wat 'ie hier kost, en hoeveel daar
quote:Yonna schreef op 04 augustus 2010 @ 16:09:

Het regent, het regent de pannetjes worden nat

Oeh, Its. Ik vraag dat straks aan Happy. Die weet dat soort dingen wel.

Ik zie dat we weer aan de 3000 zitten. Ik zal een nieuw topic maken.ja en ik had/heb was buiten hangen. Nou ja 't was ook wel een risico.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven