Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 7 juni 2010 om 09:43
Ja ik ben kapster, maar heb best lastig haar om te kleuren, pakt meestal anders uit dan de bedoeling, doordat ik veel roodpigment heb.. Maar goed ik ben zelf niet zo mmoeilijk hoor, heb alle kleuren al eens gehad.Al moet ik dit niet maandelijks gaan doen denk ik, blonderen met 12% waterstofperoxide en daarna nog eens verven is best heftig voor je hoofdhuid... Foto staat inderdaad op hyves bij mijn www, heb al 2 leuke reacties haha
maandag 7 juni 2010 om 09:54
Mmm nu ben ik toch wel errug benieuwd naar je haar Poes.
Rood is best wel gaaf eigenlijk. Waarom verf je het? Ik ben ook eens oranje geweest hoor. Ik ben ook zo experimenteel als de pest. Gisteren weer geverfd en de verf was oranje. Manlief schrok zich rot. Ik wist wel dat het goed kwam want de vorige keer was het ook zo. Maar 't is mooi donker geworden en het grijs is weer weg.
Rood is best wel gaaf eigenlijk. Waarom verf je het? Ik ben ook eens oranje geweest hoor. Ik ben ook zo experimenteel als de pest. Gisteren weer geverfd en de verf was oranje. Manlief schrok zich rot. Ik wist wel dat het goed kwam want de vorige keer was het ook zo. Maar 't is mooi donker geworden en het grijs is weer weg.
maandag 7 juni 2010 om 09:57
Nou, dan zal het allemaal wel meevallen poessie. Je wordt vaak gesterkt door een paar positieve reacties.
Boro, heb je wel de tijd om nu even bij te komen?
Mijn berg was is weer geweldig, dus moet echt aan de slag vandaag. Ik heb trouwens best al wat gedaan:
* oven schoongemaakt ( Het resultaat is echt goed, alles wat je schoon wil hebben insoppen met groene zeep, kopje ammoniak een nachtje in de oven zetten en je boent het vuil er redelijk eenvoudig af).
* vaatwasser uitgeruimd
* nieuwe vaat erin
* contracten BSO middelste meisje ondertekend, nu man nog
Vandaag dus de was opvouwen en stofzuigen hier.
Boro, heb je wel de tijd om nu even bij te komen?
Mijn berg was is weer geweldig, dus moet echt aan de slag vandaag. Ik heb trouwens best al wat gedaan:
* oven schoongemaakt ( Het resultaat is echt goed, alles wat je schoon wil hebben insoppen met groene zeep, kopje ammoniak een nachtje in de oven zetten en je boent het vuil er redelijk eenvoudig af).
* vaatwasser uitgeruimd
* nieuwe vaat erin
* contracten BSO middelste meisje ondertekend, nu man nog
Vandaag dus de was opvouwen en stofzuigen hier.
maandag 7 juni 2010 om 10:01
Ah mamz, heb ik jou net dan geaccepteerd via hyves?
Zoeb, ik verf het niet voor de grijze haren, die heb ik (gelukkig) nog niet. Ik verf gewoon voor de leuk.. als heeul lang trouwens.. Heb alles al gehad behave zwart, maar wel ook het extreme zoals roze en paars of blauw.. nu weer 'rustiger' kwa kleur.. al vond ik dat felle wel super...
Zoeb, ik verf het niet voor de grijze haren, die heb ik (gelukkig) nog niet. Ik verf gewoon voor de leuk.. als heeul lang trouwens.. Heb alles al gehad behave zwart, maar wel ook het extreme zoals roze en paars of blauw.. nu weer 'rustiger' kwa kleur.. al vond ik dat felle wel super...
maandag 7 juni 2010 om 10:04
Ik wil ook spieken Poessie
Verstopping is verholpen zolang het duurt,leidingen zijn te smal en wb wil dit niet veranderen want dan moeten ze mijn halve huis slopen.Ook nog geen antwoord of ze nu daadwerkelijk gaan slopen of opknappen.
Keuken is opgeruimd(dweilen doe ik vanmiddag)
was draait
wc gepoetst
nu weer verder
Verstopping is verholpen zolang het duurt,leidingen zijn te smal en wb wil dit niet veranderen want dan moeten ze mijn halve huis slopen.Ook nog geen antwoord of ze nu daadwerkelijk gaan slopen of opknappen.
Keuken is opgeruimd(dweilen doe ik vanmiddag)
was draait
wc gepoetst
nu weer verder
maandag 7 juni 2010 om 10:05
Ik verf mijn haar ook graag. Vroeger omdat ik mijn eigen haarkleur niet mooi vond. Tegenwoordig helaas ook omdat de grijze haren met bosjes uit mijn hoofd lijken te groeien.
Oh vergeet ik helemaal te zeggen. Mijn oudste meisje mag 27 juni afzwemmen. Hoera! Als een van de eerste van haar groepje... en dat terwijl ze best wat lessen gemist had toen haar been in het gips zat.
Oh vergeet ik helemaal te zeggen. Mijn oudste meisje mag 27 juni afzwemmen. Hoera! Als een van de eerste van haar groepje... en dat terwijl ze best wat lessen gemist had toen haar been in het gips zat.
maandag 7 juni 2010 om 10:05
Och lieve mamzie toch , wat is dat naar als er tranen dwars zitten, en niet willen komen. En het maakt niet uit of het nou van een snauw komt of van een heel-weekend-driftig-kind. Het is allebei klote, en niet te vergelijken bovendien Jouw verdriet en\of strijd is minstens net zo heftig.
@Fus, lekker bezig geweest al. En idd eerst werken en dan de computer werkt beter dan andersom Uiteindelijk zit ik nog steeds hier te meuren. Hoewel, de slaapkamer is al aan kant, en de eerste was draait.
@Itskie Lieverd. Hoe staat het met de foto's, lukt het al om eea online te zetten ? Ik ben zo benieuwd naar jouw trouwfoto's
@Druifje, hier ook (WEER) een mounteverwash waar je U tegen zegt. Dan baal ik zo van mezelf, ik heb het een paar weken keurig bij gehouden, en nu zijn het weer bergen. Maar goed, ik weet ook hoe ik er weer vanaf kom, 2 dagen buffelen en dan is het weer bij Maar stom is het wel van mezelf dat ik het wederom zo uit de hand liet lopen.
Ik hoop vandaag een beetje bij te komen. Wel veel huishouden te doen, want daar is het van het weekend niet van gekomen, maar alles op mijn gemakje. Ik heb besloten dat ik voor de 15minuten op 10 minuten af methode ga. Die werkt goed bij mij als ik heel veel te doen heb. Dan werk ik 15 minuten ( lekker autistisch mét kookwekkertje ) en dan 10 minuten lanterfanten. Ervaring leert mij dat ik na verloop van tijd doorbuffel en geen pauze meer nodig heb .
@Coebergh, ik wacht nog op mail ( ik ben hetzelfde, erg slecht in mailen Dus voel je niet schuldig hoor ! ) Heb zo'n zin om met jou ( en mamz ) te gaan meeten. Zodra ik op bezoek kan gaan horen jullie meer van mij . A vond het iig een erg fijn idee dat we bij jullie terecht kunnen, mocht het weer ronduit klote zijn. En picknicken zag hij ook wel zitten .
Mijn 15 minuten gaan Nu In.
@Fus, lekker bezig geweest al. En idd eerst werken en dan de computer werkt beter dan andersom Uiteindelijk zit ik nog steeds hier te meuren. Hoewel, de slaapkamer is al aan kant, en de eerste was draait.
@Itskie Lieverd. Hoe staat het met de foto's, lukt het al om eea online te zetten ? Ik ben zo benieuwd naar jouw trouwfoto's
@Druifje, hier ook (WEER) een mounteverwash waar je U tegen zegt. Dan baal ik zo van mezelf, ik heb het een paar weken keurig bij gehouden, en nu zijn het weer bergen. Maar goed, ik weet ook hoe ik er weer vanaf kom, 2 dagen buffelen en dan is het weer bij Maar stom is het wel van mezelf dat ik het wederom zo uit de hand liet lopen.
Ik hoop vandaag een beetje bij te komen. Wel veel huishouden te doen, want daar is het van het weekend niet van gekomen, maar alles op mijn gemakje. Ik heb besloten dat ik voor de 15minuten op 10 minuten af methode ga. Die werkt goed bij mij als ik heel veel te doen heb. Dan werk ik 15 minuten ( lekker autistisch mét kookwekkertje ) en dan 10 minuten lanterfanten. Ervaring leert mij dat ik na verloop van tijd doorbuffel en geen pauze meer nodig heb .
@Coebergh, ik wacht nog op mail ( ik ben hetzelfde, erg slecht in mailen Dus voel je niet schuldig hoor ! ) Heb zo'n zin om met jou ( en mamz ) te gaan meeten. Zodra ik op bezoek kan gaan horen jullie meer van mij . A vond het iig een erg fijn idee dat we bij jullie terecht kunnen, mocht het weer ronduit klote zijn. En picknicken zag hij ook wel zitten .
Mijn 15 minuten gaan Nu In.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 7 juni 2010 om 10:14
Yep, Poessie, ik sta er nu bij bij je
Coebergh, het is balen als je niet weet of je woning op de slooplijst staat. Maar als ze niets doen eraan weet je eigenlijk ook wel genoeg. Neem aan dat er wel iemand even de leidingen heeft doorgepookt of zo?
Boro, ik denk dat ik de kookwekker naast mijn computer moet zetten En ik hoop dat A en de jongens elkaar een beetje liggen, dan wordt het hartstikke gezellig! Wel speelgoed meenemen hoor, wij blijken eigenlijk alleen computer/tv, gezelschapsspelletjes en buitenspul te hebben.. o ja, en een drumstel
Coebergh, het is balen als je niet weet of je woning op de slooplijst staat. Maar als ze niets doen eraan weet je eigenlijk ook wel genoeg. Neem aan dat er wel iemand even de leidingen heeft doorgepookt of zo?
Boro, ik denk dat ik de kookwekker naast mijn computer moet zetten En ik hoop dat A en de jongens elkaar een beetje liggen, dan wordt het hartstikke gezellig! Wel speelgoed meenemen hoor, wij blijken eigenlijk alleen computer/tv, gezelschapsspelletjes en buitenspul te hebben.. o ja, en een drumstel
maandag 7 juni 2010 om 10:15
Moet ik ook maar even doen Boro, die 15 minuten. Zit tegen werk op te hikken. Totaal geen zin, hoef ik ook eignelijk niet want verlof maar haalt collega's héél veel werk uit handen. En anders doe ik ook niet veel nuttigs. Maar dat beginnen he?
poessie, ik heb ook gespiekt, zit prima hoor
Ik schilder de boel ook al heel lang. Moet deze week ook eignelijk naar de kapper maar weet nog niet wanneer.... Woensdag een crematie waarschijnlijk, maar dat is aan de andere kant van het land, dus dat beslis ik pas morgen. Betekent wel dat ik donderdag niets kan plannen want dan total loss. Hmz, heel misschien morgenochtend dan maar.
Morgenmiddag naar het ziekenhuis voor groei-echo, dus eens kijken hoe het gaat vannacht.
Goed, nu écht écht écht even aan het werk....
poessie, ik heb ook gespiekt, zit prima hoor
Ik schilder de boel ook al heel lang. Moet deze week ook eignelijk naar de kapper maar weet nog niet wanneer.... Woensdag een crematie waarschijnlijk, maar dat is aan de andere kant van het land, dus dat beslis ik pas morgen. Betekent wel dat ik donderdag niets kan plannen want dan total loss. Hmz, heel misschien morgenochtend dan maar.
Morgenmiddag naar het ziekenhuis voor groei-echo, dus eens kijken hoe het gaat vannacht.
Goed, nu écht écht écht even aan het werk....
maandag 7 juni 2010 om 10:17
Mamz en Borretje, petje af voor jullie hoor.
En tranen luchten heel erg op. Daar hoef je je niet voor te schamen. Heeft A het wel naar zijn zin op zijn nieuwe plek Bor?
Oei oei die was. En ik heb de wasmachine en droger op zolder staan. En daar zit een muis. We vinden steeds muizenkeuteltjes op de trap. Dus nu moet er een muizenval komen. Maar dan mag de kat even niet op zolder. Nou ja, die vangt het kreng niet eens, dus dat is zijn straf.
Als ik dus zoals gisteren op zolder met de was bezig ben, zing ik maar keihard.
Die muizenfamilie die vond het zo fijn
om een muis op de zolder van Zoebie te zijn.
Er zat een muis. WAAR. Daar op de trap
Waar op de trap? Nou daar, een kleine muis op klompjes,
nee 't is geen grap, van klippeklippeklepklap op de trap.
Manlief wordt er gek van en heeft nu heel groot op het whiteboard in de keuken. MUIZENVALLEN geschreven.
Vind ik zo zielig, maar een muis wil ik dan ook weer niet.
En tranen luchten heel erg op. Daar hoef je je niet voor te schamen. Heeft A het wel naar zijn zin op zijn nieuwe plek Bor?
Oei oei die was. En ik heb de wasmachine en droger op zolder staan. En daar zit een muis. We vinden steeds muizenkeuteltjes op de trap. Dus nu moet er een muizenval komen. Maar dan mag de kat even niet op zolder. Nou ja, die vangt het kreng niet eens, dus dat is zijn straf.
Als ik dus zoals gisteren op zolder met de was bezig ben, zing ik maar keihard.
Die muizenfamilie die vond het zo fijn
om een muis op de zolder van Zoebie te zijn.
Er zat een muis. WAAR. Daar op de trap
Waar op de trap? Nou daar, een kleine muis op klompjes,
nee 't is geen grap, van klippeklippeklepklap op de trap.
Manlief wordt er gek van en heeft nu heel groot op het whiteboard in de keuken. MUIZENVALLEN geschreven.
Vind ik zo zielig, maar een muis wil ik dan ook weer niet.
maandag 7 juni 2010 om 10:23
Fuss, hoe weet jij nou wie ik ben dan op hyves????
(nieuwe haar was overigens niet die ik als profielfoto had, heb nu trouwens een andere profielfoto)
Coe, ik weet niet wie jij bent op hyves.. als je Mamz hebt op de hyves kan je me wel vinden, profielfoto is baby met eens in zn mond haha
Druif, wat goed dat je oudste meisje mag afzwemmen!!
(nieuwe haar was overigens niet die ik als profielfoto had, heb nu trouwens een andere profielfoto)
Coe, ik weet niet wie jij bent op hyves.. als je Mamz hebt op de hyves kan je me wel vinden, profielfoto is baby met eens in zn mond haha
Druif, wat goed dat je oudste meisje mag afzwemmen!!
maandag 7 juni 2010 om 11:03
Bah coe, alweer?
Je zou haast hopen dat ze het over 2 jaar plat gooien en je er iets leuks voor kunt uitzoeken. Maar goed, de flat waar jij en ik woonden, oooooit, staat er ook nog en die zou 18 jaar geleden ook al plat gegooid worden
Lang leve de tweede laptop en een externe harde schijf. Ik ben zowaar aan het werk
Je zou haast hopen dat ze het over 2 jaar plat gooien en je er iets leuks voor kunt uitzoeken. Maar goed, de flat waar jij en ik woonden, oooooit, staat er ook nog en die zou 18 jaar geleden ook al plat gegooid worden
Lang leve de tweede laptop en een externe harde schijf. Ik ben zowaar aan het werk
maandag 7 juni 2010 om 11:08
Ik had al een stapel oude handdoeken voor de badkamerdeur gelegd,loopt het water iig niet naar beneden.
Ik blijf gewoon lachen en hoop idd dat ze alles platgooien hier.Kan er alleen maar beter op worden
Ja,Fuss,raar dat die flats er nog steeds staan.Die zijn trouwens van een andere wb als waar ik van huur.
Ik blijf gewoon lachen en hoop idd dat ze alles platgooien hier.Kan er alleen maar beter op worden
Ja,Fuss,raar dat die flats er nog steeds staan.Die zijn trouwens van een andere wb als waar ik van huur.
maandag 7 juni 2010 om 11:56
quote:Zoebie schreef op 07 juni 2010 @ 10:58:
Poes wat ben je een mooie meid. En een schat van een baby.
Je haar is leuk hoor.
Dank je wel! Leuk dat ik je nu op hyves heb, en Coe ook leuk!!! ga zo eens een bezoekje aan jullie brengen.
En zien jullie dat ik al 2 killo afgevallen ben???
(nee natuurlijk niet, maar ben er zo trots op dat ik het even meld nog 18 te gaan! maar het begin is er!)
quote:poessiemauwww schreef op 07 juni 2010 @ 09:09:
Mijn lijstje voor vandaag:
* 11.00 naar het consultatiebureau voor Poessekind zijn prikken.
* paar boodschapjes doen
* huis aan kant maken
* vriendin verven/knippen
Wat heb ik eigenlijk een stoer kind he! hij kreeg prikken, en bij de 1e prik, niks.. 2e prik een naar de wijkverpleegkundige. Een snik, en weer een grote lach! en nu staat ie in de box een heel verhaal te vertellen tegen de kat.. oja en hij is nu iets meer dan 11 kilo.. mooi toch 11 maanden en 11 kilo haha, en 77,5 cm.. Aan groeien geen gebrek dus..
Ah Coe wat vervelend dat je weer natte voeten hebt zeg.. doet me terugdenken aan alle lekageproblemen die wij hier gehad hebben.. vreselijk..
Heb je veel schade erdoor?
Poes wat ben je een mooie meid. En een schat van een baby.
Je haar is leuk hoor.
Dank je wel! Leuk dat ik je nu op hyves heb, en Coe ook leuk!!! ga zo eens een bezoekje aan jullie brengen.
En zien jullie dat ik al 2 killo afgevallen ben???
(nee natuurlijk niet, maar ben er zo trots op dat ik het even meld nog 18 te gaan! maar het begin is er!)
quote:poessiemauwww schreef op 07 juni 2010 @ 09:09:
Mijn lijstje voor vandaag:
* 11.00 naar het consultatiebureau voor Poessekind zijn prikken.
* paar boodschapjes doen
* huis aan kant maken
* vriendin verven/knippen
Wat heb ik eigenlijk een stoer kind he! hij kreeg prikken, en bij de 1e prik, niks.. 2e prik een naar de wijkverpleegkundige. Een snik, en weer een grote lach! en nu staat ie in de box een heel verhaal te vertellen tegen de kat.. oja en hij is nu iets meer dan 11 kilo.. mooi toch 11 maanden en 11 kilo haha, en 77,5 cm.. Aan groeien geen gebrek dus..
Ah Coe wat vervelend dat je weer natte voeten hebt zeg.. doet me terugdenken aan alle lekageproblemen die wij hier gehad hebben.. vreselijk..
Heb je veel schade erdoor?
maandag 7 juni 2010 om 12:05
Ik ga maar een lijst neerzetten. Ik moet nog zo veel regelen voor een personeelsfietstocht a.s. zaterdag. Ik ben weer lekker op tijd.
Huifkarrentocht voor a.s. zaterdag bespreken.
Fietstocht fietsen.
Opdrachten voor de fietstocht maken.
Iets van fotovragen denk ik.
Naar de ijsboerderij om ijs te regelen voor de fietstocht.
Banken en tafels bespreken.
Nu eerst muizenvallen halen
Daarna 33 planken van 10 cm breed regelen voor het terrasje bij het tuinhuis. (Ben er gisteren doorheen gezakt) bij man van vriendin met timmerbedrijf.
Schoondochter helpen met garage opruimen. Belofte maakt schuld
Huifkarrentocht voor a.s. zaterdag bespreken.
Fietstocht fietsen.
Opdrachten voor de fietstocht maken.
Iets van fotovragen denk ik.
Naar de ijsboerderij om ijs te regelen voor de fietstocht.
Banken en tafels bespreken.
Nu eerst muizenvallen halen
Daarna 33 planken van 10 cm breed regelen voor het terrasje bij het tuinhuis. (Ben er gisteren doorheen gezakt) bij man van vriendin met timmerbedrijf.
Schoondochter helpen met garage opruimen. Belofte maakt schuld