Big Up voor de mannen op het VF

04-10-2012 20:41 544 berichten
Ik ben blij met de mannen op dit forum, ook met de vrouwen, maar ik hou van wat tegenwicht, aangezien ik zelf een 'typische' vrouw ben.

Ik ben ook meer een meelezer, maar ik merk steeds meer dat ik enorm veel heb aan de mannelijke bijdrages. Dus even tegen het m/v geweld in, start ik een pluimvoordemannen-topic hier, dank voor de bijdragen.
Alle reacties Link kopieren

Goh, wat aardig van je.

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
nou....
wij slapen nooit.
dank je
Heb je ook een speciaal iemand in gedachten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dank, nu weet ik weer dat ik een naaimachine vraag he.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
mannen noushi, dat zijn er maar 2, willem en ik
Willem is geen man.
willem heeft altijd voor elk probleem een oplossing natuurlijk.
wij slapen nooit.
Wat een leuk initiatief. Ik vind het ook erg leuk dat er mannen op dit forum rondlopen en dan bedoel ik zowel de mannen met wie je kunt lachen als de mannen om wie je kunt lachen.
No Problem Ladies! ;)
Ik ben gewoon heel aardig, dank dank.

Alle mannen melden zich al, zo te lezen?!
ja, wij mannen reageren natuurlijk gelijk op zo,n compliment.
wij slapen nooit.
Het is toch 'one up' ? (Mario :D)
Internagelaktisch
De meest constructieve bijdragen die ik in de afgelopen maanden hier heb gelezen, zijn toch echt van mannen.

Heerlijk, mag ook weleens gezegd worden. En degene die hier meteen lopen te gillen, zijn overduidelijk vrouw
Lief van je je...
Hoeveel VF vrouwen "doet" de VFman gemiddeld?
Ik kan de mannen op t forum ook wel waarderen .

Ze zijn grappig.
quote:sabbaticalmeds schreef op 04 oktober 2012 @ 21:15:

Hoeveel VF vrouwen "doet" de VFman gemiddeld?Na die sabbatical: ontelbaar!
quote:sabbaticalmeds, 5 seconden geleden

Hoeveel VF vrouwen "doet" de VFman gemiddeld?Zeer interessante vraag, dat zou ik nou ook weleens willen weten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nou, bedankt en graag gedaan
Haha Iris, van jou snap ik het wel dat je blij bent met de mannen op Viva.

Ikzelf vind de mannen leuk zolang ze zich een beetje gedeisd houden (en dat is meestal niet zo ). Ik haat vooral de mannen die hier de vrouwtjes even komen vertellen hoe het allemaal werkt in deze wereld. En daar hebben we er toch ook echt wel een aantal van (gehad).
De vaste mannen hier vind ik wel te pruimen. Vooral Armand vind ik wel grappig. Maar de gemiddelde hengelaar, treurwilg, vieze plaatjesplakker en mislukte evangelist, kan ik missen als kiespijn.

Een tijdje geleden zag ik bij mij op de universiteit een jonge knul die in de bibilotheek achter het forum zat. Vraag me af of hij hier ook een account heeft. En zo ja welke.
Waar zit de any-key?
Dank
Zolang ze niet de waarheid komen verkondigen aan die onwetende vrouwtjes vind ik ze leuk om te lezen. Idd regelmatig verhelderend of bevestigend in mijn vermoedens . En vaak ook nog eens heel gezellig.

Maar die mesiassen voor de mannenzaak kunnen me gestolen worden. "Respect the cock" in een ander forum aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven