Bizarre complot theorieën

15-06-2010 11:45 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon samen met een complot minnende man.

Overal weet hij wel een nieuwe complot theorie van te maken. En hoewel ik er soms stapelgek van word ( werd, het is al een stuk minder ) , kan ik er wel om lachen.

De meest bizarre is dat hij serieus opzoek ging, en lid wilde worden van : The flat earth society. met , jawel, mensen die geloven dat de aarde plat is.

Ook heb ik al 1000x gehoord dat de eerste maanlanding een studio opname is. Dat Paul Mccartny dood is, en dat Jim Morrison nog leeft.

Sure sure.

Maar het lijkt mij zo leuk om hém ( Vriend dus, niet Jim ) eens om zijn oren te slaan met een volslagen belachelijke theorie. ( Een die bestaat, het liefst inc officiële website )

Iets van "New world order of the Creeping Buttercup" waarbij blijkt dat de boterbloem een schaduwregering heeft, en ons wil overheersen.

Welke leuke, bizarre, trieste complot theorieen kennen jullie ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
illuminati - a secret society do exist

Lees ook vooral de commentaren
quote:DarkRosePrincess schreef op 15 juni 2010 @ 14:53:

Ook nog een aparte die ik jullie niet wil onthouden. Ik klaagde hardop tegen een vage (in meer betekenissen van het woord) kennis dat het toch best wel pittig is met mijn gecompliceerde gezin en dat ik wel eens baal dat ik toch slim en sterk genoeg ben, maar het soms ook niet echt zie zitten. Haar reactie: vanaf de opkomst van het feminisme en de emancipatie houdt de regering een lijst bij van meisjes/vrouwen die vanaf hun jeugd een aantal kwaliteiten bezitten die als bedreigend voor de mannenmaatschappij wordt gezien. Dingen als doorzettingsvermogen, kracht, intelligentie, een kritische kijk op maatschappelijke ontwikkelingen etc. Vrouwen die in de loop der tijd deze eigenschappen benutten worden opzettelijk tegengewerkt. Door het in hun leven brengen van foute mannen, verknoeien van hun werk en of scholing, geven van ziektes en handicaps, hetzij aan de vrouw zelf dan wel aan haar omgeving. Dit zou zelfs zo ver gaan dat de kinderen van zogeheten sterke vrouwen bij de eerste inenting iets toegediend zouden krijgen dat bijvoorbeeld ADHD of ASS zou veroorzaken. Vrouwen zouden hierdoor hun handen vol hebben aan hun kinderen en diens problemen en zo geen tijd/zin meer hebben in het werken aan of in de maatschappij. Aldus vage kennis.

Mijn vraag was meteen waarom ik na twee knullen met handleidingen nog een knul met een genetische afwijking kreeg (met zeven jaar verschil ertussen en van een andere vader), was haar reactie dat mijn huidige man opzettelijk in mijn leven was gebracht om zo een kind te krijgen met een afwijking (terwijl niet eens zeker is of kind die afwijking van mij of van vader of in mutatievariant heeft) omdat ik weer actief betrokken raakte bij de maatschappij etc.

Ja, tuurlijk!

Oooh.. Dat verklaart!

Zou Viva ook meedoen aan dit complot? Houdt ons intelligente vrouwen aan de pc gekluisterd
quote:DarkRosePrincess schreef op 15 juni 2010 @ 14:53:

Ook nog een aparte die ik jullie niet wil onthouden.Ach du lieber......
Is K3 met de grote massamoord al geweest eigenlijk?

Wat erg!
quote:loomii schreef op 15 juni 2010 @ 15:10:

Is K3 met de grote massamoord al geweest eigenlijk?Jaaaa, een beetje aan het begin heb ik die al gepost, is echt mijn favoriete omkeer tekst. Briljant gewoon
Complot theorieën zijn geweldig.

Maar ook erg eng.
Oke, conspiracy theories genoeg om nog jaaaaren vooruit te kunnen. En veel lachwekkende rommel of ronduit bizar paranoïde waanideeën.

Maaarrrrr... goed beschouwd, hé... Probeer nu eens even open te staan voor het volgende:

Wie heeft informatie verzameld over planeten als Venus, Mars enz. Wie heeft ons info gegeven over de Maan?

Dat is maar één organisatie die tot voor kort een monopolie-positie had: de NASA.

Hoe IS het te controleren dat Venus, Mars of de Maan een voor de mens niet leefbare atmosfeer hebben? Wij, als kudde, nemen de info gewoon maar aan en da's best dom, goed beschouwd.

Sinds een tijdje zijn er meerdere ruimtevaartorganisaties van diverse landen actief bezig met het verkennen van onze naaste buren. Zo heeft de ESA buitengewoon interessante beelden op haar site staan van een gebied genaamd Cydonia op Mars: Vreemde geometrische figuren, "landbouwgebieden" enz. Het is teveel en te raar gevormd om zomaar pixel-vervormingen o.i.d. te zijn.

En als je dan dit verhaal neemt en daarbij de getuigenis van ene Carol Rosin erbij optelt, dan kijk je toch wel anders tegen de NASA aan...

(Carol Rosin is een oud-medewerker die beweert dat alle foto's van de Maan en Mars geblurred worden zodat het publiek onwetend blijft over alle bouwwerken en bases die op de betreffende planeten te vinden zouden zijn. Zie: Disclosure Project. Veel vage figuren, maar hoe meer je je erin verdiept hoe aannemelijker het wordt. En zij komt uiterst betrouwbaar over...)

Als één iemand iets beweert, kun je het nog afdoen als onzin. Maar als veel, heel veel hoogwaardige functionarissen onder eed allemaal hetzelfde beweren... tja, wat is dan de waarheid?
@ Borodini

Het bekende tv -programma Sterren dansen op het IJs lijkt onschuldig entertainment, maar blijkt niets meer te zijn dan een ordinaire subliminale promotie voor coke gebruik! En tevens een verkapt coke-snuiffeest voor de elite (BN-ers).

Na afloop van de show wordt het 'witte ijs' (ingevroren coke) geschaafd met een speciale 'iceshaver' en tijdens orgies gebruikt door de deelnemers.

Kijk goed naar het figuur wat Nance en Joling geschaatst hebben... Juist: 666 !!!

In het logo zien we een verwijzing naar het 9/11. De vliegtuigen (armen) die de towers (benen) invliegen :

Pentagrammen op de achtergrond!

Opmerkelijk. Joling, die tóch een gristelijke achtergrond heeft, liet zijn geweten spreken en kon het goed verborgen geheim niet langer dragen . Hij dreigde uit de school te klappen bij RTL Boulevard. Gordon kon dit nog net voorkomen middels een grote som zwijggeld voor een nieuwe pruik voor Joling. Dit leidde destijds echter wél tot een breuk bij de Toppers.
mmm het disclosure project heeft me nooit zo hard gecaptured eerlijk gezegd, ik wordt altijd acuut wantrouwend van vrouwen met meer dan schouderlang grijs haar.

Wat ik wel behoorlijk geloofwaardig gebracht vind is het 'mars is niet echt rood' gebeuren: http://www.goroadachi.com/etemenanki/ma ... colors.htm Ik vind het een behoorlijk duidelijk verhaal en heb geen idee waarom 'men' dit zou doen....?! Ik kan er zo 123 niet iets ontzettend negatiefs bij bedenken, maar een tikje gek vind ik het wel. Ik las het destijds rond dezelfde tijd als dat men die ontzettende bom op de maan gooide en ik had/heb daar toch wel een beetje een 'gek gevoel' over.

dhus.
De intrede van Laurentien in de Koninklijke familie was in feite de voorbode van een massale alien infiltratie.

Laurentien is in realiteit een afgezante van de planeet Annunaki.

De hoed op haar hoofd verwijst naar de UFO waarmee ze op aarde gekomen is...

Langzaam maar zeker zal meer openbaar worden dat ons Koningshuis al in een vergevorderd stadium zit van vermenging met deze buitenaardsen , die uiteindelijk de wereldregering willen overnemen.
annunaki.... de wereld van 'alien cults' is een hele interessante. Er zijn verscheidene groeperingen rond bepaalde figuren die informatie doorkrijgen van aliens. Het grappige is dat verschillende groepen het over dezelfde alien-rassen hebben o.a. de annunaki. Maar een ras wat bij de ene cult als vriendelijk en goed wordt gezien wordt bij de andere soms juist als vijand bestempeld. Maar de channelers (diegene die de informatie ontvangen) ruziën ook over meer technische zaken. Zo is er deze brief: http://www.fieldwerks.com ... _from_drunvalo_melchi.htm waarin Drunvalo Melchizedek, die heeft geleerd dat je bij een bepaalde 'techniek' de twee piramiden van de merkaba in dezelfde richting moet laten draaien, zich richt tot Anna Hayes die juist heeft doorgekregen dat je de twee piramiden in tegenovergestelde richting moet laten draaien.... of zoiets... ;)

Halve oorlogen spelen zich af op dit gebied!
ook leuk: de UK government bracht sinds vorig jaar al 5 series documenten mbt ufo sigthings naar buiten (zie ik zojuist, ik had tot nu toe alleen de eerste serie meegekregen).

Zie hier: http://www.nationalarchives.gov.uk/ufos/

ow... maar je moet er voor betalen :( ik weet zeker dat ze eerst gratis waren >.>
quote:zeniiba schreef op 15 juni 2010 @ 15:47:

ik wordt altijd acuut wantrouwend van vrouwen met meer dan schouderlang grijs haar.

Klazien uut Zalk... had die ook geen schouderlang haar (maar altijd opgestoken)? 't Mens was vast ook een reptilian!

't Enige wat ik een tikje ongemakkelijk vind is dat Carol Rosin voor Werner von Braun heeft gewerkt van wie inmiddels meer dan ernstig bewezen is dat deze man een ex-Nazi was.

Zeniiba, volgens mij hebben we dezelfde interesses! Annunaki, ben ik al twee jaar mee bezig.
Oh trouwens, ik heb me vergist. 't Was niet Carol Rosin die verklaarde dat de NASA hun foto's altijd blurren, het was Donna Hare die getuigde dat ze foto's met ufo's en bouwwerken op de Maan altijd weg airbrushten.

Zij heeft trouwens lang blond haar.
quote:leefnu schreef op 15 juni 2010 @ 15:51:

De intrede van Laurentien in de Koninklijke familie was in feite de voorbode van een massale alien infiltratie.

Laurentien is in realiteit een afgezante van de planeet Annunaki.

De hoed op haar hoofd verwijst naar de UFO waarmee ze op aarde gekomen is...

[afbeelding]

Langzaam maar zeker zal meer openbaar worden dat ons Koningshuis al in een vergevorderd stadium zit van vermenging met deze buitenaardsen , die uiteindelijk de wereldregering willen overnemen.

Maar eigenlijk denk ik dat die hoed een geheim teken is van de zgn Cameltoe genootschap. ( CG )
mmm Rosin of Hare.. dat maakt me niet zo heel veel uit, geloof ik. Wat Werner von Braun betreft... zijn nazischap heeft toch niet direct invloed op de betrouwbaarheid van de latere uitspraken van zijn latere medewerkster aangaande buitenaards leven? De nazi's waren sowieso ook fantastische conspiristen ;)
quote:Chubbyxxl schreef op 15 juni 2010 @ 15:25:

Oke, conspiracy theories genoeg om nog jaaaaren vooruit te kunnen. En veel lachwekkende rommel of ronduit bizar paranoïde waanideeën.

Maaarrrrr... goed beschouwd, hé... Probeer nu eens even open te staan voor het volgende:

Wie heeft informatie verzameld over planeten als Venus, Mars enz. Wie heeft ons info gegeven over de Maan?

Dat is maar één organisatie die tot voor kort een monopolie-positie had: de NASA.

Hoe IS het te controleren dat Venus, Mars of de Maan een voor de mens niet leefbare atmosfeer hebben? Wij, als kudde, nemen de info gewoon maar aan en da's best dom, goed beschouwd.

Sinds een tijdje zijn er meerdere ruimtevaartorganisaties van diverse landen actief bezig met het verkennen van onze naaste buren. Zo heeft de ESA buitengewoon interessante beelden op haar site staan van een gebied genaamd Cydonia op Mars: Vreemde geometrische figuren, "landbouwgebieden" enz. Het is teveel en te raar gevormd om zomaar pixel-vervormingen o.i.d. te zijn.

En als je dan dit verhaal neemt en daarbij de getuigenis van ene Carol Rosin erbij optelt, dan kijk je toch wel anders tegen de NASA aan...

(Carol Rosin is een oud-medewerker die beweert dat alle foto's van de Maan en Mars geblurred worden zodat het publiek onwetend blijft over alle bouwwerken en bases die op de betreffende planeten te vinden zouden zijn. Zie: Disclosure Project. Veel vage figuren, maar hoe meer je je erin verdiept hoe aannemelijker het wordt. En zij komt uiterst betrouwbaar over...)

Als één iemand iets beweert, kun je het nog afdoen als onzin. Maar als veel, heel veel hoogwaardige functionarissen onder eed allemaal hetzelfde beweren... tja, wat is dan de waarheid? Kijk, dàt zijn nou goede complotten. More more!!
quote:Chubbyxxl schreef op 15 juni 2010 @ 16:27:

Oh trouwens, ik heb me vergist. 't Was niet Carol Rosin die verklaarde dat de NASA hun foto's altijd blurren, het was Donna Hare die getuigde dat ze foto's met ufo's en bouwwerken op de Maan altijd weg airbrushten.

Zij heeft trouwens lang blond haar.

Pas geleden nog door een mega sterke telescoop naar de maan geloerd (en o, wat was hij prachtig).

Niets gezien qua bouwwerken en ook geen langszoevende ufo's.

Nu kunnen we weer rustig slapen.
Is het niet zo dat het Viva forum ook gewoon door mannen wordt gemaakt? en dat veel 'vrouwen' hier ook mannen zijn in werkelijkheid?

Dit als onderdeel van de theorie dat sterke, intelligente enz. enz. een bedreiging vormen voor de mannenmaatschappij.

Af en toe wordt er ook een 'echte' man, met een mannennaam dus, op het forum geduld. Natuurlijk als bewijs dat vrouwen wel degelijk in de meerderheid zijn. En voor wie werken de Angels? Of beter gezegd: Zijn engelen geen mannen? Precies.
Geweldig topic!
Ja, geweldig!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
PS. ik ben een vrouw.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Iwannalive schreef op 15 juni 2010 @ 12:53:

[...]

vliegend donkergroen vliegtuig. Krijg gewoon weer kippenvel. Precies. En ik keek dus uit mijn voorruit van de auto zag hem aankomen vliegen en keek daarna zo recht onder het vliegtuig. Echt bizar. En wilde daarna omkijken maar moest een bocht maken en kon mijn auto nergens aan de kant zetten anders was ik gestopt.Ik zag ongeveer een jaar geleden zoiets echt compleet geruisloos overvliegen. Was ook echt bizar:

quote:Elmervrouw schreef op 15 juni 2010 @ 20:28:

PS. ik ben een vrouw.

...Ja ja..., en sommige mensen denken ook dat ze in Belgie wonen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven