Black Friday aanraders/wensen/ergernissen

23-11-2020 11:17 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over drie dagen is het zover en is het weer Black Friday. Ik spaar meestal vanaf augustus/september dingen op die wel even kunnen wachten om ze op BF te kopen. Op mijn lijstje staan wat duurdere verzorgingsproducten zoals Bouclème, een air fryer en wat handwerkspullen. Andere mensen ook een lijstje? Absolute aanraders? Een webshop met bijzonder hoge korting?
Ik ben op zoek naar een nieuwe Philips airfryer, de oude is wel aan vervanging toe. Maar ze zijn blijkbaar te populair en niet interessant voor een BF aanbieding. :P
Alle reacties Link kopieren
Daar had ik ook al naar gekeken idd. Maar volgens mij is de XXL overal nog 199,=.

Mijn laarsjes zijn ineens stuk gegaan, dus ik wil eigenlijk wel nieuwe. Maar deze zijn er niet meer, of ik kan ze niet vinden (collectie vorig jaar dacht ik), en ze liepen zo lekker... twijfel dus nog of ik nog andere zal bestellen. Misschien nog even langs de stad, maar weet nog niet of dat lukt.
sjoiswvw schreef:
27-11-2020 11:46
Ik ben op zoek naar een nieuwe Philips airfryer, de oude is wel aan vervanging toe. Maar ze zijn blijkbaar te populair en niet interessant voor een BF aanbieding. :P
Bij bol.com zie ik ze.
Alle reacties Link kopieren
Bij Douglas hebben ze nu 30% korting op alle geuren en geursets (ICI ook + echt alles, maar is sowieso duurder). Normaal gaan ze niet verder dan 25% heb ik de afgelopen maanden gezien. Verder wil ik graag AirPods pro, een jaar geleden waren ze 280, dat mocht ik er niet voor betalen van mezelf. Nu 209 bij mediamarkt, ik hoopte dat e ergens een deal onder de 200 zou zijn, maar zit er niet in denk. Verder nog maar even speuren sportleggings. En al een object jas van 100 naar 80 afgelopen week. Ik mag van mezelf niks kopen wat ik niet echt nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Zola123 schreef:
27-11-2020 12:31
Bij Douglas hebben ze nu 30% korting op alle geuren en geursets (ICI ook + echt alles, maar is sowieso duurder). Normaal gaan ze niet verder dan 25% heb ik de afgelopen maanden gezien. Verder wil ik graag AirPods pro, een jaar geleden waren ze 280, dat mocht ik er niet voor betalen van mezelf. Nu 209 bij mediamarkt, ik hoopte dat e ergens een deal onder de 200 zou zijn, maar zit er niet in denk. Verder nog maar even speuren sportleggings. En al een object jas van 100 naar 80 afgelopen week. Ik mag van mezelf niks kopen wat ik niet echt nodig heb.

Vaak is het na de kerst en retourweek erna flink goedkoper. Misschien even nog een maandje wachten.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
. Dubbel
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
27-11-2020 12:38
Vaak is het na de kerst en retourweek erna flink goedkoper. Misschien even nog een maandje wachten.
Oh echt? Meer korting dan dit? Ik wil het namelijk Chloe parfum en koop vaak grootste verpakking zodat je er eigenlijk wel weer 2 jaar mee kan ofzo. Het heeft niet perse haast aangezien ik nu toch bijna geen parfum gebruik wegens no life.
Alle reacties Link kopieren
sjoiswvw schreef:
27-11-2020 11:46
Ik ben op zoek naar een nieuwe Philips airfryer, de oude is wel aan vervanging toe. Maar ze zijn blijkbaar te populair en niet interessant voor een BF aanbieding. :P
Wil je per se een van Philips? Ik heb een van Tefal bij de MM gescoord voor een hele leuke prijs.
Deze gaat het om:

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_t ... 76716.html
blablabla97 wijzigde dit bericht op 27-11-2020 13:15
Reden: autocorrect maakte er een potje van
0.66% gewijzigd
Blablabla97 schreef:
27-11-2020 13:14
Wil je per se een van Philips? Ik heb een van Tefal bij de MM gescoord voor een hele leuke prijs.
Deze gaat het om:

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_t ... 76716.html
Grapje zeker, die is allang uitverkocht :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
27-11-2020 14:16
Grapje zeker, die is allang uitverkocht :bonk:
Online, je kan hem wel nog afhalen in bepaalde winkels meen ik. Heb het niet expliciet gecheckt en weet natuurlijk ook niet waar ze woont. Anders sorry voor de valse hoop!
Alle reacties Link kopieren
Blablabla97 schreef:
27-11-2020 09:49
Goede verzameling Madrid! Helemaal die TV klinkt als een hele goede deal. Leuk dat je dan je voordeel kan doen van BF tijdens het inrichten van een huis, dan scheelt zoiets toch wel heel veel :)

Ik heb om 00:00 wat ingeslagen:

Olaplex 3 (250 ml) van 58,95 voor 34,08
Bouclème gel van 19,80 voor 9,71
Silke hair wrap van 56,95 voor 34,11
Aveda Co-Wah van 26,45 voor 13,83

Ben erg tevreden met de buit tot dusver.
Waar heb je de Olaplex deal gevonden? Is echt een mooie deal!
Alle reacties Link kopieren
Bij Parfumswinkel hebben ze parfums met echt veel korting.
Was net bij Ici Paris, maar daar was de geur die ik wilde een stuk duurder.
Alle reacties Link kopieren
Look Fantastic. Nog steeds voor dezelfde prijs beschikbaar met de kortingscode!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Blablabla, ik krijg echter de prijs van 45 euro, geen 35. Nog steeds goedkoop hoop, maar dan heb jij echt een goede deal gehad!
Alle reacties Link kopieren
Kris33 schreef:
27-11-2020 14:37
Dank je Blablabla, ik krijg echter de prijs van 45 euro, geen 35. Nog steeds goedkoop hoop, maar dan heb jij echt een goede deal gehad!
Je moet de code LFNLXBF invullen! Dan krijg je nog extra korting als het goed is.
Alle reacties Link kopieren
Gedaan, toen ging er nog 40 cent af.
Alle reacties Link kopieren
sjoiswvw schreef:
27-11-2020 11:46
Ik ben op zoek naar een nieuwe Philips airfryer, de oude is wel aan vervanging toe. Maar ze zijn blijkbaar te populair en niet interessant voor een BF aanbieding. :P
Heb je ING rentepunten? Dan is ie 179 :)
Misschien zoek ik niet goed maar ik ben deze week al eens aan het kijken voor goede deals van producten die ik zou willen maar vaak zijn die maar 10 a 20% afgeprijsd. Leuk hoor 5 a 10 euro korting maar dat is volgens mij niet echt een geweldige black friday deal.

Het enige ding wat ik nu misschien zou willen kopen omdat het toch weer 10 euro scheelt is iets wat ik waarschijnlijk voor kerst ga krijgen dus dat ga ik nu niet kopen.
Ik heb de fitbit charge 4 gekocht bij amazon:
https://www.amazon.nl/dp/B084CQ41M2/ref ... 01_TE_item
Alle reacties Link kopieren
Kris33 schreef:
27-11-2020 14:46
Gedaan, toen ging er nog 40 cent af.
Ik heb dit ook! Ik kom niet op die prijs van 35.
Ben zeker blij met mijn aankopen TO. Vandaag krijg ik mijn TV binnen, kan niet wachten om te zien hoe mooi het beeld is.
Mijn kattenvoer is besteld vandaag, met 12% korting. Heb zoveel ingeslagen dat we voor een half jaar gebakken zitten denk ik zo. Dan nog viel het bedrag me erg mee.
Heb ook net deze blender besteld bij bol, mijn huidige gaf er na 2 jaar de brui aan. Was ook een erg goedkope met plastic kan. Ik vind het al heel wat dat hij het twee jaar goed gedaan heeft.
Maar ik gebruik hem elke dag voor mijn groente smoothies dus direct een nieuwe besteld. En 60 euro korting dus dat is fijn. Heb deze al een tijd op het oog dus weet dat hij normaal een heel stuk duurder is. Mooie deal.

https://www.bol.com/nl/p/bodin-power-bl ... oductTitle

Ik ben nu ook wel klaar hoor, het is een dure week geweest maar goed alle aankopen waren nodig en mooi geprijsd. Ben zeer tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Zola123 schreef:
28-11-2020 12:17
Ik heb dit ook! Ik kom niet op die prijs van 35.
Wat maf! Ik had wel voor 100 euro spullen in mijn mandje, misschien dat ik daarom meer korting kreeg?
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
27-11-2020 15:27
Misschien zoek ik niet goed maar ik ben deze week al eens aan het kijken voor goede deals van producten die ik zou willen maar vaak zijn die maar 10 a 20% afgeprijsd. Leuk hoor 5 a 10 euro korting maar dat is volgens mij niet echt een geweldige black friday deal.

Het enige ding wat ik nu misschien zou willen kopen omdat het toch weer 10 euro scheelt is iets wat ik waarschijnlijk voor kerst ga krijgen dus dat ga ik nu niet kopen.
Waar zoek je zoal naar? Ik wil best met je meekijken of ik het ergens kan vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven