Black Friday aanraders/wensen/ergernissen

23-11-2020 11:17 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over drie dagen is het zover en is het weer Black Friday. Ik spaar meestal vanaf augustus/september dingen op die wel even kunnen wachten om ze op BF te kopen. Op mijn lijstje staan wat duurdere verzorgingsproducten zoals Bouclème, een air fryer en wat handwerkspullen. Andere mensen ook een lijstje? Absolute aanraders? Een webshop met bijzonder hoge korting?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken voor een robot stofzuiger, zal me eens in verdiepen welke.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tegenwoordig nogal van het consuminderen, maar omdat mijn huidige stofzuiger kapot is ga ik misschien toch kijken of ik een nieuwe kan scoren. Ik had een maand geleden al een paar geselecteerd en de prijs ervan genoteerd. Eens kijken of ik nu eentje voor minder geld kan krijgen.
maantje13 schreef:
23-11-2020 13:02
Ik ga denk ik nog op zoek naar een Nest (of vergelijkbaar??) koolmonoxidemelder en evt een thermostaat. Eens kijken of dat echt zo scheelt.
Verder heb ik luiers besteld 😬. 2 plus 3 gratis. Altijd goed.


:A: Waar?
Even puur over de openingspost ? Ik hoop dat je vanaf augustus ook al aan prijsvergelijkingen doet met wat je gaat kopen en dat ook opschrijft?
Dan zie je de prijzen vanzelf om hoog gaan tegen de tijd dat het black friday is.
Ik koop geen electronica met Black Friday.

Wel speelgoed, spellen, kleding etc. Ik weet dan al wat een beetje de normale prijs is en of een aanbieding goed is.

Dan scoor ik toch best wat koopjes.

Vorig jaar heb ik een stapeltje X-box-spellen met 50% korting gekocht. Die waren de weken ervoor en erna weer de gewone prijs, dus geen kunstmatige ophoging.
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
23-11-2020 13:35
:A: Waar?
Ah op pampers :)
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
23-11-2020 13:41
Even puur over de openingspost ? Ik hoop dat je vanaf augustus ook al aan prijsvergelijkingen doet met wat je gaat kopen en dat ook opschrijft?
Dan zie je de prijzen vanzelf om hoog gaan tegen de tijd dat het black friday is.
Ja! Heb niet zoveel zin in belazerd worden. Dingen die ik nu op het oog heb zijn nog niet duurder geworden, zou het een dappere actie vinden als ze dat 3 dagen van te voren nog zouden doen, dan wordt het wel heel doorzichtig.
Ik heb net ticked to ride gekocht op bol.com. Scheelde 38%. Dit nav een tip op het spellen toppic. Thanks dames.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
23-11-2020 12:03
Ik doe niet aan Black Friday.

- Het is vaak even duur omdat ze de prijs eerst opvoeren.
- Voor BF worden massaal BF producten geproduceerd die van mindere kwaliteit zijn en daardoor goedkoper.
- De levering loopt gigantisch uit.

- Grote kans dat iets vroeg uitverkocht is en dan heb je voor niets gewacht.

Heel al en toe kun je geluk hebben, maar dat kan ook op een ander kortingsmoment in het jaar gebeuren.
Waarom is dat? Je koopt toch gewoon hetzelfde artikel wat de rest van het jaar ook te koop is? Dus bijvoorbeeld die Philips tv die normaal 1500 euro is maar nu maar 1000?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een nieuwe tv! Heb laatst al screenshots gemaakt en je ziet de prijzen al oplopen, vrijdag is het vast ongeveer een gelijke prijs met eerder of iets goedkoper. :roll:

Iemand nog tips voor een leuke niet al te dure tv rond de €500 / €600? Ik twijfel tussen philips ambilight of een qled van samsung. Een andere tv mag ook als daar goede ervaringen mee zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
23-11-2020 13:52
Waarom is dat? Je koopt toch gewoon hetzelfde artikel wat de rest van het jaar ook te koop is? Dus bijvoorbeeld die Philips tv die normaal 1500 euro is maar nu maar 1000?
Met kleding is dat wel het geval. Soms wordt kleding speciaal voor uitverkoop/BF/kerst/moederdag etc. gemaakt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Met parfums wordt je ook vaak getild. Het loont om inhoud van een flesje en product edp of edt met prijzen te vergelijken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
De Sint gaat een Nintendo Switch geven, dus die wil ik scoren op BF. Een combi deal met een leuk spelletje is ook goed.

Ik hou dus ook al een tijdje prijzen in de gaten. En daarop vooruitlopend een Switch gekocht op 23 okt voor 319 euro met 100 dagen retourgarantie.

Winkelprijs is inmiddels gestegen in die 4 wkn tot 369 euro. Dus laat die BF deal maar.
Ugli schreef:
23-11-2020 13:52
Waarom is dat? Je koopt toch gewoon hetzelfde artikel wat de rest van het jaar ook te koop is? Dus bijvoorbeeld die Philips tv die normaal 1500 euro is maar nu maar 1000?
Niet per se. Zeker niet met kledingmerken, vaak goedkopere productie met grote vaste sales.

Of het zijn oude collecties-showmodellen en artikelen die gewoon niet goed hebben verkocht.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 23-11-2020 14:27
12.25% gewijzigd
Superuser2020 schreef:
23-11-2020 14:22
De Sint gaat een Nintendo Switch geven, dus die wil ik scoren op BF. Een combi deal met een leuk spelletje is ook goed.

Ik hou dus ook al een tijdje prijzen in de gaten. En daarop vooruitlopend een Switch gekocht op 23 okt voor 319 euro met 100 dagen retourgarantie.

Winkelprijs is inmiddels gestegen in die 4 wkn tot 369 euro. Dus laat die BF deal maar.
Ja, dat zag ik ook al. Al heb ik er geen in oktober gekocht,was ook de prijzen vanaf maart ofzo overal aan het vergelijken en door de vraag bij de eerst lockdown-corona en dit soort sales zie ik ook prijsverschil helaas.
Superuser2020 schreef:
23-11-2020 14:22
De Sint gaat een Nintendo Switch geven, dus die wil ik scoren op BF. Een combi deal met een leuk spelletje is ook goed.

Ik hou dus ook al een tijdje prijzen in de gaten. En daarop vooruitlopend een Switch gekocht op 23 okt voor 319 euro met 100 dagen retourgarantie.

Winkelprijs is inmiddels gestegen in die 4 wkn tot 369 euro. Dus laat die BF deal maar.
Tja, de Switch is een groot deel van het jaar slecht verkrijgbaar geweest vanwege Corona. Die verkoopt zichzelf, daar gaan ze geen hoge korting op geven natuurlijk.
Tiana_76 schreef:
23-11-2020 14:25
Tja, de Switch is een groot deel van het jaar slecht verkrijgbaar geweest vanwege Corona. Die verkoopt zichzelf, daar gaan ze geen hoge korting op geven natuurlijk.
Geen korting en juist nog duurder. :-D
Luci_Mster2 schreef:
23-11-2020 14:27
Geen korting en juist nog duurder. :-D
Vraag en aanbod. Is heel simpel natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Blablabla97 schreef:
23-11-2020 12:36
Waar sla jij met name in? Ik zoek nog een goede deal voor wasmiddel dus tips zijn welkom!
Morgen bij bol.com. Bol heeft elke dag een andere categorie in de aanbieding. Zaterdag begon het met shampoo en douchegel.
Tiana_76 schreef:
23-11-2020 14:29
Vraag en aanbod. Is heel simpel natuurlijk.
No shit, nooit bedacht. :-D :-D

Maar jammer is het wel. We wachten/sparen nog wel even door.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
23-11-2020 14:27
Geen korting en juist nog duurder. :-D
Yep, dat dus.
Alle reacties Link kopieren
Retourneren van Ikea meubels!

Wij hadden net een aantal meubels op Marktplaats gezet, maar nu kunnen we een hogere prijs bij de Ikea krijgen.

https://www.ikea.com/nl/nl/campaigns/black-friday/
Ik heb twee dingen op m’n lijstje staan. Het ene is sinds vorige week 20 euro duurder geworden en het andere is bijna overal offline en waar ik het nog online zie alleen voor de nieuwprijs (was altijd wel ergens goedkoper te vinden).

Wel twee adventskalenders met 25 % korting gekocht.
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
23-11-2020 14:37
Retourneren van Ikea meubels!

Wij hadden net een aantal meubels op Marktplaats gezet, maar nu kunnen we een hogere prijs bij de Ikea krijgen.

https://www.ikea.com/nl/nl/campaigns/black-friday/
Dat is een hele toffe actie! Ik heb ook iets wat hiervoor in aanmerking komt en wat ik toch al weg wilde doen.
Luci_Mster2 schreef:
23-11-2020 14:35
No shit, nooit bedacht. :-D :-D

Maar jammer is het wel. We wachten/sparen nog wel even door.
:P

Wie weet straks in januari als half Nederland er 1 gekregen heeft met de feestdagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven