blauwe maan dip
zaterdag 2 januari 2010 om 00:46
Hallo,
Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?
Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?
Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.
Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?
Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?
Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.
Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 2 januari 2010 om 02:26
zaterdag 2 januari 2010 om 02:33
Als dat ei-celletje nou ook eens hoog begaafd zou zijn, zou die zich alvast gaan innestelen en het zich comfortabel maken voor de eerste beste "shot"
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 02-01-2010 02:36
Reden: tsss, ik moet echt gaan slapen
Reden: tsss, ik moet echt gaan slapen
% gewijzigd
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 2 januari 2010 om 02:36
Beetje lullig wel, kwamen er laatst van die oude tijds Jehova's Getuigen mij vertellen dat ik ook een kind van God was... Nou ik probeerde die middag over water te lopen he? Mooi dat ik er doorheen zakte! Zag ik heel positief nog de sloot als halfvol, maar in wijn veranderen ho maar... Ze kunnen me wat, ik zorg dat ik zoveel mogelijk bevlekt ben, als ze mij daar boven (of beneden) ontvangen. Dat zal ze leren!
zaterdag 2 januari 2010 om 02:43
Ik heb ooit eens meegemaakt dat ik weken achter elkander van die types aan de deur kreeg. En niet alleen Jehova's Getuigen, maar ook van de Pinkstergemeenschap. Volgens mij stond ik op een soort "die moet gered worden" lijst of zo... Inmiddels zie ik ze nooit meer, zal wel als verloren beschouwd worden

zaterdag 2 januari 2010 om 02:49
Minny misschien is jouw woonplaats een Jehova kerk? Hier in de plaats wel in ieder geval. Dus ook regelmatig gaat de bel nog. Ik laat ze alleen af en toe met permissie de folder in de bus dumpen. Geen tijd meer ook om hele gesprekken te voeren...
Pinksterleden komen die tegenwoordig ook aan de deur dan? Bij de Jehova's is het echt een plicht/regel. Zover ik weet bij pinkstergroepen niet. Bovendien dragen meest uiteenlopende gemeenschappen de naam Pinkster.
Je kan natuurlijk ook met het Minny- Evangelie langs de deuren gaan als tegenoffensief!
Pinksterleden komen die tegenwoordig ook aan de deur dan? Bij de Jehova's is het echt een plicht/regel. Zover ik weet bij pinkstergroepen niet. Bovendien dragen meest uiteenlopende gemeenschappen de naam Pinkster.
Je kan natuurlijk ook met het Minny- Evangelie langs de deuren gaan als tegenoffensief!
zaterdag 2 januari 2010 om 02:54
quote:boogje schreef op 02 januari 2010 @ 02:48:
[...]
Heeft volle maan eigenlijk ook invloed op libido?......
Als de maan invloed heeft op de menstruatiecyclus van de vrouw, heeft het natuurlijk ook invloed op het libido van de vrouw, Aangezien de eisprong onderdeel is in de menstruatiecyclus.
Hoe dat bij mannen zit, daar heb ik mij nog nooit in verdiept.
[...]
Heeft volle maan eigenlijk ook invloed op libido?......
Als de maan invloed heeft op de menstruatiecyclus van de vrouw, heeft het natuurlijk ook invloed op het libido van de vrouw, Aangezien de eisprong onderdeel is in de menstruatiecyclus.
Hoe dat bij mannen zit, daar heb ik mij nog nooit in verdiept.