blauwe maan dip

02-01-2010 00:46 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?

Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?

Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.

Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:leefnu schreef op 02 januari 2010 @ 02:24:

Welterusten Stratego. Gewoon die gordijnen dicht nu ;-P .Ja, en ik ga slapen onder een aluminiumdeken, als bescherming tegen schadelijke blauwe maanstralen.
.
@Madhe

Prf. dr. Google meent dat (maan)licht en menstruatie met elkaar in relatie staan. Is met emperisch onderzoek enkele malen vastgesteld.
quote:Madhe schreef op 02 januari 2010 @ 02:25:

[...]

Mijn ei is echt in de war. Die weet niet waar ie heen moet en loopt te bouncen in mijn buik. Kut hoor!Wellicht de nieuwe verlosser? Kan maar zo.... word jij de nieuwetijds Maria
quote:Enneaaa schreef op 02 januari 2010 @ 02:29:

[...]

Wellicht de nieuwe verlosser? Kan maar zo.... word jij de nieuwetijds MariaDat beweert die Misleidende Mafkees Maitreya al te zijn...
Misschien is je ei wel onbevlekt ontvangen! Nou, daar ben je dan mooi klaar mee...
Als dat ei-celletje nou ook eens hoog begaafd zou zijn, zou die zich alvast gaan innestelen en het zich comfortabel maken voor de eerste beste "shot"
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 02-01-2010 02:36
Reden: tsss, ik moet echt gaan slapen
% gewijzigd
Matewie? euh... ga geloof ik maar slapen. Welterusten.
Een "love-shot"dan he?
quote:Enneaaa schreef op 02 januari 2010 @ 02:29:

[...]

Wellicht de nieuwe verlosser? Kan maar zo.... word jij de nieuwetijds MariaAlsjeblieft zeg, als het naar religie begint te stinken schop ik mijn ei eigenhandig buiten.
quote:Madhe schreef op 02 januari 2010 @ 02:34:

[...]

Alsjeblieft zeg, als het naar religie begint te stinken schop ik mijn ei eigenhandig buiten. een ruftend ei is ook niks nee
Beetje lullig wel, kwamen er laatst van die oude tijds Jehova's Getuigen mij vertellen dat ik ook een kind van God was... Nou ik probeerde die middag over water te lopen he? Mooi dat ik er doorheen zakte! Zag ik heel positief nog de sloot als halfvol, maar in wijn veranderen ho maar... Ze kunnen me wat, ik zorg dat ik zoveel mogelijk bevlekt ben, als ze mij daar boven (of beneden) ontvangen. Dat zal ze leren!
Haha Boogje ik dacht deze link leidt naar De Maan-Theorie Der Maan-Theoriën ...

Welterusen Enneaaa, vergeet die naam maar. Is één grote engerd.
Shit, ik heb nu een blauwe maan manie, ben nu dus helemaal hyper
@Minny Oude Tijds Jehova's ...

Ik heb er ooit enkelen binnengelaten...Ik wilde wel eens weten wat ze te vertellen hadden.

Maar helaas werd het meer een ratelend monoloog hunnerzijds in plaats van een onbaatzuchtig dialoog.
Stratego , even serieus nu...

Ik krijg geen hoogte van je...

Meen je dit nou allemaal serieus. Je wankelt in je posts tussen ironie en ernst...

Wat houdt die maan manie in dan? Voel je je echt zo depri dan?
Ik heb ooit eens meegemaakt dat ik weken achter elkander van die types aan de deur kreeg. En niet alleen Jehova's Getuigen, maar ook van de Pinkstergemeenschap. Volgens mij stond ik op een soort "die moet gered worden" lijst of zo... Inmiddels zie ik ze nooit meer, zal wel als verloren beschouwd worden
quote:leefnu schreef op 02 januari 2010 @ 02:29:

Prf. dr. Google meent dat (maan)licht en menstruatie met elkaar in relatie staan.Heeft volle maan eigenlijk ook invloed op libido?......
mosterd
Minny misschien is jouw woonplaats een Jehova kerk? Hier in de plaats wel in ieder geval. Dus ook regelmatig gaat de bel nog. Ik laat ze alleen af en toe met permissie de folder in de bus dumpen. Geen tijd meer ook om hele gesprekken te voeren...

Pinksterleden komen die tegenwoordig ook aan de deur dan? Bij de Jehova's is het echt een plicht/regel. Zover ik weet bij pinkstergroepen niet. Bovendien dragen meest uiteenlopende gemeenschappen de naam Pinkster.

Je kan natuurlijk ook met het Minny- Evangelie langs de deuren gaan als tegenoffensief!

Het Minny-evangelie!
quote:boogje schreef op 02 januari 2010 @ 02:48:

[...]

Heeft volle maan eigenlijk ook invloed op libido?......

Als de maan invloed heeft op de menstruatiecyclus van de vrouw, heeft het natuurlijk ook invloed op het libido van de vrouw, Aangezien de eisprong onderdeel is in de menstruatiecyclus.

Hoe dat bij mannen zit, daar heb ik mij nog nooit in verdiept.
.
quote:stratego schreef op 02 januari 2010 @ 02:53:

Het Minny-evangelie!Ja nu lach je er om, maar er komt een tijd dat ook jij de blacklight ziet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven