blauwe maan dip

02-01-2010 00:46 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?

Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?

Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.

Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:minny schreef op 02 januari 2010 @ 02:59:

[...]

Ja nu lach je er om, maar er komt een tijd dat ook jij de blacklight ziet! Ik ben van de generatie X, en heb de koude oorlog meegemaakt, dus geleerd de ogen te sluiten voor de flash
Wat zullen jullie op je neus kijken als er daarboven een vrouw van 1.58 met paarse vlindervleugels staat die je zonder pardon mededeelt: De hemel is niet ingericht op jouw persoonlijk comfort!
zouden mannen niet ook een soort cyclus hebben?... ik bedoel als de maan zo'n invloed heeft op de mens (althans 50% van de menselijke bevolking) lijkt het me raar als ie niet ook een invloed heeft op de andere helft...
Over het evangelie en de maan gesproken. Jezus genas ooit een maanzieke jongen...

*Gaat googlen wat maanziekte inhoud*
Ik ben dus best bijzonder, want: generatie X, misschien houd dat enig verband met de blauwe maan depressie.

Ik heb overigens nooit last van Jehova-getuigen, want ik woon te hoog voor ze.
quote:minny schreef op 02 januari 2010 @ 03:01:

Wat zullen jullie op je neus kijken als er daarboven een vrouw van 1.58 met paarse vlindervleugels staat die je zonder pardon mededeelt: De hemel is niet ingericht op jouw persoonlijk comfort!

Die is hard!
quote:minny schreef op 02 januari 2010 @ 03:01:

De hemel is niet ingericht op jouw persoonlijk comfort! Tekst uit Minny 5 vers 4 ?
Ik ken een Jezus- raadsel
Dat maanzieke, is dat niet gewoon Luna, als in lunatic? Vroeger dacht men dat het door de stand van de maan kwam dat men gek werd, en aangezien luna maan betekent, werd het Lunacy. Oftewel: gek.

*wacht google kunsten van Leefnu af voor het antwoord*
Maanziekte volgens Good Old Wiki (Ze schijnen in geldnood te zijn trouwens!) :

Maanziekte of lunatisme is een vermeende ziekte waarbij mensen stemmingswisselingen zouden ervaren wanneer de maan in zijn cyclus de toestand van volle maan heeft bereikt. Ook werd slaapwandelen in verband gebracht met maanziekte.

In de middeleeuwen was maanziekte (of Séleniathomai) de term voor epilepsie omdat de ziekte zou aangrijpen onder invloed van de maancyclus.
quote:stratego schreef op 02 januari 2010 @ 03:03:

Ik ben dus best bijzonder, want: generatie X, misschien houd dat enig verband met de blauwe maan depressie.

Ik heb overigens nooit last van Jehova-getuigen, want ik woon te hoog voor ze.In een luchtkasteel?
Ah, ik zat er dus zo'n beetje naast
Nee minny, hoog op stand in mijn achterstandbuurt
quote:leefnu schreef op 02 januari 2010 @ 03:04:

[...]

Tekst uit Minny 5 vers 4 ?Komt in elk hoofdstuk in allerlei variaties voor. Het Boek begint met het voorwoord: Dit boek is niet geschreven voor jouw persoonlijk leesgenot.
Stratego iedereen is wel bijzonder...en uniek...

In mijn beleving, die subjectief is, zie ik in deze generatie onder met name jongere mensen die Grote Behoefte om Bijzonder te zijn. Terwijl ze het al zijn, zonder het te beseffen!

En omdat iedereen bijzonder en uniek is, is het niet uniek om bijzonder te zijn!

Zwelgen in of streven naar bijzonderheid is haast een doel op zich voor sommigen. (Zie alleen al het aantal tv formats met wedstrijdelement)

Eigenschappen hebben die anderen niet hebben is niet zo bijzonder. Het is namelijk vaak GEGEVEN die eigenschappen. Je hebt er niet veel voor hoeven doen.

Uiteraard is de menselijke behoefte om geliefd en erkend te zijn bij iedereen wel aanwezig.

Maar erkenning nastreven met als stokpaardje de bijzondere eigenschappen zal niet bevredigend zijn. Je hebt er nooit echt wat voor gedaan. Erkenning ontvangen voor goede, moedige, liefdevolle daden zal meer bevrediging geven. Daar moet je moeite voor doen...
ehm , dit is slecht voor mijn karma.

ik ga slapen, weltrusten lieverds
quote:minny schreef op 02 januari 2010 @ 03:09:

[...]

Komt in elk hoofdstuk in allerlei variaties voor. Het Boek begint met het voorwoord: Dit boek is niet geschreven voor jouw persoonlijk leesgenot.Mag ik de lofgezangen schrijven voor je Minny-evangelie ? Please, please?
Je vergeet nog een belangrijk onderdeel van het zichzelf aanmeten van bijzondere eigenschappen Leefnu, namelijk het smoesje. Het smoesje voor falen, het smoesje voor zwakheid, het smoesje voor alles eigenlijk. En de eis dat er rekening gehouden wordt met. "Ik kan er niks aan doen ik heb .... hou DUS rekening met mij." Een zogenaamd bijzondere eigenschap is vaker wel dan niet iets waar men zich achter placht te verschuilen.
quote:leefnu schreef op 02 januari 2010 @ 03:25:

[...]

/mag ik de lofgezangen schrijven voor je Minny-evangelie ? Please, please?Lofzangen? Die komen er niet in voor hoor. Afzeikzangen dan weer wel, die mag je gerust schrijven.
Minny, inderdaad is het risico van bepaalde 'labels' dat het de verantwoordelijkjheid, om zelf moeite te doen of het 'juiste' te kiezen, kan ondersneeuwen.

Maar goed dit is een discussie waar ze in de wetenschap de komende 235.757.324 jaar nog niet over uitgewauwelt zijn. En het gaat bovendien bij verschillende labels in meer of mindere mate op...
quote:minny schreef op 02 januari 2010 @ 03:26:

[...]

Lofzangen? Die komen er niet in voor hoor. Afzeikzangen dan weer wel, die mag je gerust schrijven.Onder de titel 'Rouwklacht der Minne' wil ik dat best doen.
Nah ja, als Minne het goed vindt...
Ik vind alles onzin, inclusief de Op, en To is gek, Zo.
Ik ben loesoe....

Ik Word ineens overvallen door moeheid...

Let's blame it on the Moon !

Dahaaag Minny! Sterkte met alles wat je nog gaat doen deze nacht,

Moeilijk he, aardig zijn tegen de kwetsbare minderheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven