Blessing your countings

29-06-2007 21:14 817 berichten
Geen idee waar het op slaat maar het is iets met tellen, vandaar.... bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ff lekker forummen, voel ik me daar een kutschimmel op komen..... shit man
Daar is binnenkort een cursus voor (tegen) Meds!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Klassiek gevalletje van oorzaak en gevolg, Meds.

Pommeke, meid, hier nog een lekkere stevige knuffel van je Nijnarella *knuffelsmily*

Zit ik hier dropjes te eten, vóel ik me toch een poep opkomen! (zie boven)

(Nee, helemaal boven)
quote:Ik denk ff lekker forummen, voel ik me daar een kutschimmel op komen..... shit man

goh ik heb elke keer kotsneigingen.

Er is wat met dát forum.
******* AANKONDIGING *******

De cursus 'Leven met Kutschimmel' is nog niet vol!

Komend weekend in ons multi-crea- interessecentrum te Bunnik is er gelegenheid om andere kutschimmellijders te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen, recepten (voor de kutzwamkwekers onder ons) uit te proberen en de kutschimmeldia voorstelling bij te wonen.

Schrijf je snel in want vol is vol!
Waarom helemaal in Bunnik, Leo? Kan dat niet wat dichterbij?

Is er nog nieuws van het Pom-front?

Ik ben een zenuwinzinking nabij. Na wat gezeik is dan eindelijk vandaag de rolstoel in een eerste passing geleverd. Nou, daar houdt de lol op. Wederom zijn er grove fouten gemaakt, waardoor ik nul komma nop aan de stoel heb. Onbedienbare knoppen, beensteunen die niet tot de grond kunnen komen terwijl dat nodig is om je stoel in of uit te kunnen, kussens die niet passen, zelfs een simpel rekensommetje is ze te moeilijk. Ze hebben maten opgenomen voor mijn rugleuning en kussen. Ik zat daarbij op een dik standaard kussen van de dealer. Ik heb echter een ander zitkussen gekregen. Dan zou je zeggen; als je die maten hebt opgenomen vanaf dat dikke zitkussen, dan wéét je dat de leuning langer moet zijn als je er een lager kussen in zet. Uiteraard weten ze dat bij de GGD en rolstoeldealer zelf niet en nemen ze blind de verkeerde maten over.

En natuurlijk is er niemand aanspreekbaar, want je mag welgeteld 1 uurtje per dag bellen en op vrijdag werken is voor het plebs, dat doet men niet. Stelletje voegzeeronaardigerotwoordenin. Nu zijn we bijna een jaar bezig en nog lukt het ze niet om een stoel aan te meten. Ik hoop dat er nog e.e.a. te regelen valt in de laatste 45 dagen voor mijn vakantie, maar ik vrees dat het erg krap of te krap is. K*tzooi! Ik wil niet afhankelijk zijn, als ik het geld er zelf voor had gehad, dan had ik verdorrie in 2006 al een juiste stoel gehad. Sorry voor al dit geraas dames, maar ik moet het even kwijt.
vandaag ga ik van alles kunnen
Hee Leo,

jouw Wé is nogal handig met computers he.

Is het misschien mogelijk dat hij iets aanpast bij mijn instellingen of iets installeert.

Tis niet moeilijk wat ik wil hoor, maar gewoon een waarschuwingscherm als ik ergens wil gaan lezen en als er dan een bepaald woord in die tekst voor komt, dat er een pop-up mij waarschuwt, dat ik voor mijn eigen bestwil niet verder moet gaan lezen.

Denk je dat dat mogelijk is.

Volgens mij een gat in de markt
Tjezus Roosvrouw, wat ontzéttend frustrerend. Het gaat om een stoel.... toch niet om een raket ofzo. Kan me voorstellen dat je razend bent zeg.

Al die fouten moeten ze toch wel in 45 dagen goed kunnen maken, als pleister op de wonde... ? Ongelooflijk zeg.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:

******* AANKONDIGING *******

De cursus 'Leven met Kutschimmel' is nog niet vol!

Komend weekend in ons multi-crea- interessecentrum te Bunnik is er gelegenheid om andere kutschimmellijders te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen, recepten (voor de kutzwamkwekers onder ons) uit te proberen en de kutschimmeldia voorstelling bij te wonen.

Schrijf je snel in want vol is vol! had graag gewild, maar helaas heb andere verplichtingen dit weekend.
Jacq, het antwoord op je filtervraag zit in je mailbus hahaha!

Poeh RV, ik sluit me aan bij Demo. Het lijkt verdomme wel een geheim luchtvaartproject die stoel van jou. Er komt geen eind aan die ellende zeg!
gelezen en bedankt, ga er mee aan de slag:D
Leo ik kan niet naar Bunnik, ik hou het nog geen 5 minuten vol op de motor.... JEUK jeuk jeuk
Wakker!!
Ik ben ook wakker!

Zoals het er naar uitziet ben ik straks maar met een klein clubje schimmelkutten. Ik had mijn hoop nog even op Demoiselle gevestigd maar daar hoor ik ook alweer twee dagen niks van....

De diavoorstelling is shocking, ik heb niet gegeten sinds ik 'm gezien heb.
Ook hier wakker en de weekboodschappen al weer binnen. Nu wachten tot de tnt eindelijk het laatste deel van harry potter komt brengen (yep, alweer zo'n slachtoffer).

Is er nog nieuws van Pom?

Nijn is ook weer rustiger, zal ze gisteravond een feestje gehad hebben en geleerd hebben van de vorige keer? (lees; een tijdslot op de computer zodat ze geen grappige dingen meer kan posten)

Meds; bij jeuk moet je krabben! *evil smilie*

Demo, leuk dat je komt buurten, moet je vaker doen.

En Iris, is die wellicht vastgeplakt op haar strand?

Hier overheerst een katergevoel. Een raket krijgen is inderdaad makkelijker. :P Alle voorpret is in elk geval acuut het raam uitgevlogen. Leuke verhalen, prachtige foto's (heb een prachtig geweldig resort geboekt!), het krijgt me allemaal niet meer in die -irritante- jubelstemming die ik de afgelopen maanden had. Ik ben druk aan het broeden op een plan "hoe krijg ik alles voor september minimaal zo ver dat ik op vakantie kan". Ik heb ook wel wat ideetjes, maar ben ergens ook weer bang dat ik daarmee mensen in het harnas jaag en daarmee mijn eigen graf graaf.
Leo,ik ben zo onderweg hoor,eerst even een dot sudocreme op mijn schimmel smeren,en ik ben er klaar voor.

Ik doe dit keer geen ondergoed aan hoor,dat broeit me net ff teveel,ben dus te herkennen,aan mijn schaamlippen,die dan uiteraard wel wat hangen.

*kan iemand mij ff mailen over onze Pommes*
Present!

Ben aan het internetbankieren. De verpleger vroeg of het nog lang duurde, tsja ik zei met zo'n hoop geld, fondsen en niet te vergeten de Beo-kas, duurt dat wel even.

Begreep hij volkomen.

Enniewee, langzaam aan gaat het beter. Ik heb nu veel minder medicatie en slaap daardoor wat minder.

Ik moet nu video gaan kijken.

J bel je strakjes wel

Dank dank dank voor alle knuffels!
oké heb de aanwijzingen per mail opgevolgd.

had het filter ingesteld op: zelfmedelijden.

ging naar de mamapijler en nog opende het topic.

volgende instelling: zielig

werkte ook niet.

bij: veer in eigen reet

sloeg mijn pc vast.

dussssssssssssssssss

ga gewoon nu verder hoppen en het uitproberen bij diverse topics;-))

zal wel af en toe het woord aanpassen.

heee pommie*;
*zwait naar Pom*. Goed om te lezen dat je voorzichtig de goede weg op gaat. Hopelijk blijf je vanaf nu in die steigende lijn.

Jacqie; weet je zeker dat je alle instructies hebt gehad in de mail?
Probeer het eens met een woord als 'opwinding', 'verleidelijk', 'spannend'...zoiets. Met woorden vooral waarvan je zou denken dat je ze niet zou gebruiken als je in die situatie zit. Misschien dat het dan helpt Jacq.....
Leo,bedankt voor de geweldige curcus,ben net weer thuis,heb per ongeluk de potjes,met kweek-schimmels van de andere dames vergeten,dus dat kruisen zal een beetje moeilijk gaan nu.

Stuur jij ze ff op???

Heerlijk ook he,dat het weer zo mee zat,mijn schimmel begon zeker toen we zo wijdbeens gingen zitten,mooi op te drogen

I-man heeft er al heel wat af kunnen krabben.

Pommes *; *; *; *; *; *; *; *; *; het lijken er misschien wat veel,maar het is van het hele gezin inc leenkids

Pommelien hoe kijken ze daar in zo'n ziekenhuis tegen een kutschimmel aan? Wordt je daar ook afgescheept met sudocreme?  Vandaag 30 liter  bulgaarse yogurt bij de buurman gehaald, maar het helpt niks, nu maak ik er gezichtsmaskers van.

Tip: een kale terracotta terraspot insmeren met yogurt en binnen de korste keren groeien er allerlei leukje mosjes op
Had jij de laatste Beo-nieuwsbrief nog niet ontvangen Meds......tis zelfs op het nieuws geweest,de hele afdeling waar Pom ligt is nu hermetisch afgesloten,vanwege een geheimzinnig schimmel,waar ze de oorsprong nog niet van hebben kunnen achterhalen,ook willen ze alle patienten controleren,gelukkig houd Pom beide lippen stijf op elkaar Go Pom,hou vol hoor.....

Lekker weertje he vandaag.

Ach beetje compjoeteren, wassies draaien en lezen, kom ik de dag wel door.
Pommes ligt in quarantaine.

Team uit amerika is ingevlogen om de schimmels te onderzoeken.

Als je op bezoek wilt, moet je wel wat extra tijd incalculeren.

Je mag wijdbeens plaatnemen op 'de stoel' en met een beetje mazzel komt er dan een lekker ding met een 'eendebek' ff doosgluren bij je.

Of een onoogelijk stinkend ventje, dat was dus mijn lot.

Groot wattenstaafje erin om wat slijm/schimmel mee te nemen, hij kwam bij mij mijn zonnebril tegen, was hem al weken kwijt!

Ben erg benieuwd wat ze bij medsie vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven