Blunders in alle soorten en maten

09-07-2008 20:37 830 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de seks-pijler is een blunder-in-bed topic.

Maar ik wil meer. Ik wil alle blunders horen. Zodat ik heerlijk slap van het lachen kan bedenken dat ik iig niet de enige mafketel op aarde ben.

Op een goede dag sta ik te douchen, mijn dochtertje van 2 is in de huiskamer aan het spelen. ( we woonden toendertijd op een klein flatje, douche zat t.o. huiskamer dus ik kon dochter zien, vooooor ik de mmaffia over me heen krijg )

Ineens hoor ik loeiende sirenes ! Kuuuuuuuuuuut, een ramp, een ramp.

Druipend ren ik onder de douche vandaan, sluit in volle glorie alle deuren ( inc balkon ) en ramen. ( In de huiskamer, uitkijkend op het rijtje huizen recht tegenover mij.) Gooi de tv aan op de regionale zender... En bedenk dat het gewoon de 1ste maandag van de maand 12.00 is.

Hoogzwanger was ik met mijn schoonzusje aan het winkelen. Ik struikel over een stoeptegel die net 3mm hoger lag dan de andere ( die gewoonte heb ik ) En val voorover , ik begin te gieren van de lach, plas in mijn broek, waarop omstanders roepen "haar vliezen breken, ze begint te bevallen " en Bah.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Haahahaha echt tranen over mn wangen van al die geweldige blunders!!

Ik heb er ook zoveel, maar deze schiet me zo even te binnen.

Paar maandjes geleden was ik met mn moeder bij het concert van Guus Meeuwis in Luxor Rotterdam. De pauze begint en we gaan in de rij staan voor wat te drinken. Mn moeder wilt een colaatje light en ik ben nog aan t twijfelen, een biertje of ook een colaatje of misschien een cassis? Eindelijk zijn we aan de beurt en ik had besloten dat ik een cassis wilde. Dus ik doe de bestelling luid en duidelijk: Goedenavond, graag 1 cola light en DE KASSA alstublieft! Hahaha ik hoorde het mezelf zeggen en ik verbeterde mezelf gelijk door uhhhh Cassis te zeggen. Ik zag mn moeder ondertussen bijna op de grond zakken van t lachen en met haar vele mensen om me heen...... Het meisje achter de kassa moest er ook smakelijk om lachen. Mn moeder en ik hebben de hele avond nog erom gelachen. Hoe kom ik erop!!
Paar jaar terug overleed mijn oma, zelf nogal iemand van geintjes en ouwehoeren...

Ik had me verslapen op de dag van haar uitvaart en moest me dus haasten om op tijd in de kerk te zijn voor de dienst. Geen tijd om te eten, gauw in de kleren, haren borstelen en weg!

Op tijd in de kerk aangekomen, schuif ik aan bij mijn neven en nichten...

Die dienst duurde me toch lang!! En ik had behoorlijk trek gekregen in de tussentijd...

Dus toen meneer pastoor zei dat we het brood van de Heer mochten komen halen, dacht ik: Mwah, heb nu toch liever een broodje ham ofzo... Alleen dacht ik het niet, maar zei het hardop!

Iedereen schoot in de lach, en gelukkig kon mijn familie het waarderen, omdat oma zelf ook altijd zo liep te geinen..
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
quote:Liadan schreef op 27 maart 2010 @ 17:39:

Ik was mijn hond aan het uitlaten en die had er nog wel eens een handje van om zich schrap te zetten, zodat hij zijn kop uit de halsband kon trekken.

Op een keer had hij dus zijn kop uit die halsband getrokken. Alleen had ik dit niet in de gaten, zodat ik de riem + halsband over de grond achter me aansleepte. De hond sjokte daar weer achter aan.

Gelukkig had ik het redelijk snel door.Hahaha, deze zie ik helemaal voor me. Geweldig.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:Liadan schreef op 27 maart 2010 @ 17:39:

Ik was mijn hond aan het uitlaten en die had er nog wel eens een handje van om zich schrap te zetten, zodat hij zijn kop uit de halsband kon trekken.

Op een keer had hij dus zijn kop uit die halsband getrokken. Alleen had ik dit niet in de gaten, zodat ik de riem + halsband over de grond achter me aansleepte. De hond sjokte daar weer achter aan.

Gelukkig had ik het redelijk snel door.

Zo heb ik eens de lange gang goed gezogen. Ik kwam er pas achter dat de slang los van de stofzuiger was, toen ik klaar was
Ik heb de tranen in mijn ogen.

Ik heb als kind van een jaar of 4 ens heel hard door een winkel geroepen 'Mama kijk, die mevrouw heeft een BAARD!' Was mijn moeder niet zo blij mee en de mevrouw in kwestie was een meneer met lang haar - EN baard dus.

De eerste internetaansluiting, ik snap dat allemaal wel dus ik prik vrolijk allerlei stekkertjes in apparaten, GEEN signaal! Hoe kan dat nou? Ik heb de instructies toch gevolgd? 1 stekkertje erin, twee eruit, weer niks. Ik bel de helpdesk, die man vraagt vriendelijk of ik wel echt de juiste draden in de juiste plek op div kastjes heb gestopt. Ik heel verontwaardigd! NATUURLIJK had ik dat. Ja, zegt die meneer, want de lijn uit de muur gaat rechts, en dan uw telefoonlijn links en de ADSL aan de andere kant van het kastje. Ik pak het nog eens op, heej, dat zit bij mij toch anders, trek het stekkertje eruit - verbinding met de helpdesk weg! Oeps. Wat zullen die gelachen hebben. Ik heb het daarna toch maar aangesloten zoals hij bedoelde.

Op ongeveer de eerste date mijn vriend al gewaarschuwd dat ik best een beetje onhandig kan zijn. Dat was niets te veel gezegd! Bij hem thuis gebruikte hij een aantal krukjes ook als bijzettafeltje, dus er stonden een pot thee + theelichtje en twee koppen op. Op een dwarsbalkje daaronder had ik mijn voeten geplant, ik zat op de bank. Op enig moment maak ik een onverhoedse beweging, het krukje kapseist, ik corrigeer, theepot, theelicht en beide koppen landen netjes waar ze eerst ook stonden, alleen de thee, die was opzij eruit geschoten. Hoe ik het voor mekaar kreeg, weten we nu nog niet.

Paardrijden: als tiener best een poosje gedaan. Een van de eerste dingen die ik leerde was om de riem van het zadel onder de buik van het paard nog eens extra aan te trekken, omdat de paarden hun buik opzetten als je ze opzadelt. Dat ben ik natuurlijk wel eens vergeten, en zo halverwege de les met zadel en al zijdelings van het betreffende paard afgegleden. AU!
Bij het ophangen van de gordijnrail vroeg mijn man of ik hem met de stofzuiger wilde assisteren terwijl hij het gat boorde.

Ik zette de mond van de slang precies onder het gat en terwijl hij boorde kreeg ik vanallerlei gruis en kalk in mijn ogen. Mijn hele gezicht was wit. Toen mijn man vroeg ofdat ik de zuiger ook had aangezet reageerde ik heel kattig, ja, natuurlijk heb ik die zuiger aangezet! Bij het volgende gat ging het dus weer mis, toen ben ik dus maar even gaan kijken.......hij was dus gewoon niet ingestoken. Maar omdat de boormachine zo'n lawaai maakt dacht ik dat hij dus wel aanstond. We zijn effe moeten stoppen met die rail want we hadden beide de slappe lach. Alleen al om mijn felle reactie.

Mijn oppaskindje van 3 stond met zijn vader in de rij voor de kassa toen er naast hem 2 knappe dames kwamen staan. Hij bekeek de vrouwen en zei toen Keihard, Mooie mamma's hè pap?
heerlijk dit topic!

ooit zaten we met vrienden aan de bar in n danscafe,vriendin bestelde martini.ik had dat nooit gedronken dus ik nam er ook een.

toen moest ik naar de wc en liep door de zaak dwars over de dansvloer........................en toen ging t licht bij mij uit .ik kwam weer bij in de toiletten waar m,n vriendin water over m,n gezicht gooide.ook nog eens m,n make-up naar de klo***.jullie snappen wel dat ik nooit geen martini gedronken heb!
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
oh geweldig dit...

Ik ben ook een blunderkoningin.. dus ik zal wel vaker van me laten horen hier..

Ik heb meerdere bizarre blunders op mijn naam staan.. maar deze zal in ieder geval voor altijd bij blijven...

Ik moest een presentatie geven aan de voltallige 7 koppige directie. Snoei zenuwachtig was ik...

Maar ik had me goed voorbereid, ik had voor iedereen een mooie handout geprint en kwam de gang in met een aardige stapel papperassen op mijn arm.

Ik dacht.. Ik moet indruk maken vanaf het begin.. gewoon laten zien dat ik dit kan en een briljante indruk maken...

Dus ik ging met een enorme snelheid de kamer binnen.. blijf ik met de lus van mijn broek aan de deurknop hangen!!

Alle papieren gooide ik de kamer door en zag ik neerdwarrelen.

Ik probeerde me los te maken, maar helaas was dat zonder succes en moest ik gered worden door één van de directeuren want zelf kwam ik niet meer uit mijn benarde positie...

Toen ik eindelijk los was wilde ik maar één ding en dat was weg... blinde paniek was af te lezen aan mijn gezicht...

Mijn directeur zei toen heel droog tegen me... WE: Erger dan dit kan het toch niet worden. dus waarom geef je niet gewoon je presentatie..
quote:bassiste schreef op 10 juni 2010 @ 23:09:

Haahahaha echt tranen over mn wangen van al die geweldige blunders!!

Ik heb er ook zoveel, maar deze schiet me zo even te binnen.

Paar maandjes geleden was ik met mn moeder bij het concert van Guus Meeuwis in Luxor Rotterdam. De pauze begint en we gaan in de rij staan voor wat te drinken. Mn moeder wilt een colaatje light en ik ben nog aan t twijfelen, een biertje of ook een colaatje of misschien een cassis? Eindelijk zijn we aan de beurt en ik had besloten dat ik een cassis wilde. Dus ik doe de bestelling luid en duidelijk: Goedenavond, graag 1 cola light en DE KASSA alstublieft! Hahaha ik hoorde het mezelf zeggen en ik verbeterde mezelf gelijk door uhhhh Cassis te zeggen. Ik zag mn moeder ondertussen bijna op de grond zakken van t lachen en met haar vele mensen om me heen...... Het meisje achter de kassa moest er ook smakelijk om lachen. Mn moeder en ik hebben de hele avond nog erom gelachen. Hoe kom ik erop!!
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik wilde net gaan douchen, had me al bijna helemaal uitgekleed, alleen mijn string nog aan, toen ik zag dat de badmat even uitgeklopt moest worden. Beetje impulsief ging ik dus in mijn string de badmat buiten uitkloppen. Snel snel.

Viel de deur achter me dicht in het slot. Gelukkig had ik de badmat bij me. Met dat ding om me heen geslagen moest ik bij de buren aanbellen voor onze reservesleutel.
Het verhaal van whatever doet me denken aan het verhaal van een vriend van mij. Hij had een chique baan waarbij hij eens per jaar een presentatie moest geven aan de hoogste baas. Die man woonde aan de andere kant van de wereld. De reis was altijd snel heen en snel terug, met weinig tijd en een enorme jetlag daartussen. Om toch een beetje wakker over te komen, neemt vriend een koffie. Terwijl hij de kan aangeboden krijgt, stoot hij deze - ietwat trillerig van de jetlag - omver. De inhoud beland op tafel en in de schoot van de gastheer! Gênant!!!

Het jaar daarop echter, moet hij natuurlijk weer op audientie. Je zou denken dat hij dan voor de zekerheid de koffie maar een keer zou laten. Maar nee... En ja hoor, hetzelfde verhaal dus in de herhaling!
quote:kus schreef op 12 juni 2010 @ 21:58:

Ik wilde net gaan douchen, had me al bijna helemaal uitgekleed, alleen mijn string nog aan, toen ik zag dat de badmat even uitgeklopt moest worden. Beetje impulsief ging ik dus in mijn string de badmat buiten uitkloppen. Snel snel.

Viel de deur achter me dicht in het slot. Gelukkig had ik de badmat bij me. Met dat ding om me heen geslagen moest ik bij de buren aanbellen voor onze reservesleutel.
Ik heb gewerkt op een socio woning voor verstandelijk gehandicapten. 1x in de 6 weken kwamen altijd twee thuiskapsters langs om de haren van de bewoners te knippen.

De dames kwamen binnen met hun knipkoffers en ik zag tot mijn verbazing dat een van de dames een bollend buikje begon te krijgen.

In mijn enthousiaste gilde ik : "Jeetje meid, wat leuk! Hoe lang moet je nog?"

Kijk zij mij vragends aan: "Wat bedoel je?" Tja, voelde ik de bui al hangen "Eh..........hoe lang ben je zwanger?"

Tja haar blik kon mij wel doden en ondertussen vluchtte ik met een rooie kop naar de toilet, kon wel door de grond zakken

OEI OEI
quote:kus schreef op 12 juni 2010 @ 21:58:

"gelukkig had ik de badmat bij me"

Het gebeurt niet vaak maar nu lopen echt de tranen me over de wangen
Geen blunder van mij maar ik heb er wel erg om gelachen.

Jaren geleden komt onze oude buurvrouw een praatje maken en zegt wat een mooie plant hier aan aan de schutting, zo een wil ik ook wel hoe heet ie ? Dat is een clematis zeg ik. Affijn, buurvouw met zus de week erop naar het tuincentrum maar ze had de naam niet goed onthouden en dacht ik zoek hem wel op. Maar geen clematis te vinden dus ze vraagt aan iemand van de winkel, ik zoek een plant, ja hoe heet ie ook alweer, oja, een clitoris !

Zus kwam niet meer bij en de mensen die er om heen stonden ook niet meer !
Oh ja, leuke verspreking:

Ik had voor het eerst opgepast op de kinderen van een kennis. Best een beetje spannend. Toen ik wegging, gaf die kennis mij een envelop met het oppasgeld. Ik keek erin. We gaven elkaar een hand en ik wilde zeggen:"Tot de volgende keer". Maar ik zei dus: "Volgende keer beter".
Ik zal toch ook maar eens een bijdrage leveren...

Ons huis stond al een tijdje te koop en er zouden kijkers komen! De hele boel dus spick & span gemaakt, een bosje bloemen neergezet en om het compleet te maken had ik bedacht dat ik een cake zou bakken. De geur van een pasgebakken cake schijnt immers kooplustbevorderend te werken, had ik me laten vertellen.

Helaas had ik de temperatuur van de oven veel te hoog ingesteld en steeg er vanuit de oven na een aantal minuten een alarmerende rook en geur op... Cake compleet aangebrand dus.

Ik heb ongeveer een uur lang alle ramen en deuren tegenover elkaar open gehad en wierook gebrand om de aangebrande lucht te verdrijven.

We zullen nooit weten of het hieraan lag, maar het is met deze kijkers niet tot een koop gekomen...
Niet een van mezelf, maar van iemand die ik goed ken.

Hij moet voor zijn werk overnachten in een hotel. 'S nachts moet hij naar de wc, loopt de badkamer weer uit, gaat een deur door richting zijn bed (denkt hij) en staat ineens in zijn nakie op de gang buiten de hotelkamer. En dan valt de deur achter hem dicht...

Hij heeft echt het halve hotel doorgemoeten naar de receptie om een sleutel te halen. En het was nog niet zo heel laat, dus onderweg kwam hij ook nog een paar collega's tegen die net uit de bar kwamen. En hij doen alsof er niks aan de hand is en alleen een vriendelijke groet knikken

Bij de receptie hadden ze gelukkig ook een handdoek voor hem.

Ik heb me echt helemaal slap gelachen toen hij dit later vertelde :-)
Ik was 18 jaar en raakte bevriend met een groep meisjes.Met een meisje kon ik het heel goed vinden. We hadden het regelmatig over mannen, relaties etc. Ik was in die periode nogal gefixeerd op mannen en ik moest niets van lesbische vrouwen hebben. En dat liet ik ook duidelijk merken. Ik zei weleens iets als: gatverdamme ik moet er niet aan denken om het met een vrouw te doen.

En toen op een dag, gingen we uit en zagen we een leuke vent lopen, dus ik merkte op dat het een lekker ding was en vroeg aan die ene vriendin, wat zij van hem vond. Haar antwoord was: Ik zal nooit een man op die manier leuk vinden.... Ik kon op dat moment wel door de grond zakken van schaamte. Zij had nooit iets laten merken dat ze lesbisch was en ik had regelmatig van die niet zulke aardige opmerkingen gemaakt.

Kort daarna kreeg ze een vriendin. We hebben nooit met een woord over mijn uitspraken gesproken en we zijn gelukkig nog steeds vriendinnen.

Maar als ik er aan terug denk, dan wil ik nog steeds door de grond zakken van schaamte, naïviteit, en die grote mond van mij.
quote:sharra schreef op 18 juni 2010 @ 03:40:

Niet een van mezelf, maar van iemand die ik goed ken.

Hij moet voor zijn werk overnachten in een hotel. 'S nachts moet hij naar de wc, loopt de badkamer weer uit, gaat een deur door richting zijn bed (denkt hij) en staat ineens in zijn nakie op de gang buiten de hotelkamer. En dan valt de deur achter hem dicht...

Hij heeft echt het halve hotel doorgemoeten naar de receptie om een sleutel te halen. En het was nog niet zo heel laat, dus onderweg kwam hij ook nog een paar collega's tegen die net uit de bar kwamen. En hij doen alsof er niks aan de hand is en alleen een vriendelijke groet knikken

Bij de receptie hadden ze gelukkig ook een handdoek voor hem.

Ik heb me echt helemaal slap gelachen toen hij dit later vertelde :-)Ja , ik ken ook iemand die dat had. Zou het dezelfde persoon zijn?
up
up again!
Toen ik een paar jaar terug voor de vijfde keer ofzo bij mijn vriendje (nu man) zat het hele huis vol visite omdat het een verjaardag was.

Omdat ik natuurlijk nog niet zo veel mensen kende ging ik braaf het rijtje af om iedereen te feliciteren... "gefeliciteerd met x en ik ben Couleurorange.

Stel ik me ook gewoon voor aan mijn eigen schoonmoeder en had haar niet herkend omdat ze haar haar had gepermanent...
op vakantie in Kreta hadden mijn beste vriendin en ik een bungalow gehuurd. We wilden eten koken maar kregen het gas fornuis maar niet aan de praat. Ik aan die knoppen draaien, vlammetje erbij maar er gebeurde niets. Vriendin ook even kijken, maar nee het werkte niet. We hadden weer eens iets dat stuk was.... Na een kwartier prutsen kwamen we erachter dat het een elektrisch fornuis was....
quote:Chipper schreef op 30 juli 2010 @ 17:48:

op vakantie in Kreta hadden mijn beste vriendin en ik een bungalow gehuurd. We wilden eten koken maar kregen het gas fornuis maar niet aan de praat. Ik aan die knoppen draaien, vlammetje erbij maar er gebeurde niets. Vriendin ook even kijken, maar nee het werkte niet. We hadden weer eens iets dat stuk was.... Na een kwartier prutsen kwamen we erachter dat het een elektrisch fornuis was....Huh maar dan heb je toch ook gewoon kookplaten ipv pitten? Of bedoel je zo'n fornuis waar je op een knopje drukt terwijl je t gas aan draait? Want elektrisch koken is bij mijn weten een plaat waar je lastig een vuurtje bij kunt houden .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven