bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
Oh ja patty brard ook nog gezien bij de huishoudbeurs. Was wel een aantal jaar terug hoor. Ze liep daar rond met Victor Brand (hele leuke man trouwens ) maar Patty komt precies zo over als op tv.. Niets veranderd dus.

@IBAOHI Ja die man denkt echt dat hij heel wat is hoor, bah..

Misschien had hij gewoon zijn dag toen niet, maar hoor van meer mensen dat ie echt een kwal schijnt te zijn.

2 jaar geleden trouwens een aantal DJ's van Q music gezien in de winterefteling. Zijn leuke mensen! Er hing ook echt een leuke sfeer toen.
quote:IBAOHI schreef op 28 augustus 2016 @ 14:59:

[...]

Die kwam ik ook laatst tegen. Wij gingen naar een plantenhal en stapten in om weg te gaan. Er kwam een grote dikke zwarte SUV aanrijden die blijkbaar niet in vakken hoeft te parkeren, want hij zette hem zo asociaal langs te weg (en ook in de weg!(. Dat zei ik dus ook tegen mijn man:"Lekker asociaal!" En toen stapte hij uit en zag ik dat het Rob Geus was. Daar werd ik niet blij van!Man man man!
Ik herken BN'ers heel vaak gewoon niet of ik ken ze niet.

In mijn sportschool schijnen best wat BN'ers te sporten maar echt ik heb nog nooit een BN'er gezien.

Ik heb zo'n vriendin die met BN'ers op de foto wilt, 1x moest ik dan een foto maken, echt ik schaamde me diep!

Maar heb wel een aantal BN'ers gezien en ook herkend, maar ik ga dan niet opeens raar of anders doen.
En Caroline Tensen bij de Appie in Bussum. Superslank. De heks. Ik ben nooit meer terug gegaan naar die winkel.
Verschillende, o a Kees Brusse lang geleden. Marianne weber in het vliegtuig . Hennie Huisman op straat in Medemblik waar zijn boot lag. Nick van Simon in de supermarkt in Volendam. Het boeit mij niet. Ooit Andre Hazes in de hal van het ziekenhuis, lang geleden, hij maakte zijn sigaret uit in de asbak die naast mij stond en keek mij aan, ik verblikte of verbloosde niet, kwam hij nog eens terug en keek mij aan, zo van ken je mij niet, ik heb niet gereageerd, vond hem toen al niks. mijn dochter geloofde mij niet toen ik het vertelde, ze was er graag bij geweest haha
het is nooit te laat om te leven
Marianne Timmer heeft me wel eens ingehaald op de fiets. Niet gek :-)

Jan Bos aantal keer gespot, arrogant.

Jan-Douwe Kroeske in stad hier dichtbij. Vriendelijke man.

Typhoon aantal keer boodschappen zien doen hier. Klein dorpje, niemand kijkt op of om.

Jan Vayne paar keer zien lopen, snel te herkennen :-)

Ooit als jonge tiener een meet and greet gehad met Bas Muijs. Chimene van Oosterhout ofzo was daar ook.

Michiel Huisman. Speelde toen nog in band die optrad op plein vlakbij.

Monique Smit met gezinnetje, laatst in Volendam. Heb ik niet heel veel mee, dus meer dan een constatering was het niet.

Met workshop meegedaan met Noortje Herlaar en William Spaaij.

Joop van den Ende. Was op weg naar een musical try out en ik liep vlakbij het theater.

Patrick Martens. Had toen nog relatie met Freek Bartels. Die speelde in musical waar ik ook voor kwam. Hij zat recht achter me dus durfde niks meer te zeggen over de musical. Stom, maar ja...

Verder paar keer bij televisieopnames geweest, maar dat telt niet echt hè.

Nog nooit met 1 op de foto gegaan trouwens, dat vind ik wel zo gênant.
De helft van de namen die jullie hier noemen zeggen me helemaal niks...

Dat heb je als je geen kabeltv kijkt waarschijnlijk.
een tijd terug had ik Susan visser in de zaak met haar dochter knappe vrouw en lang ook nog, en tijdens een avondje stappen zag ik Bobbi Eden, herkende haar vooral aan haar kapsel eerst wat ik dacht zo... die is ook niet groot
Ik kwam laatst Dries Roelvink tegen in een restaurant, hij bleef echt smachtend naar ons kijken op een manier van 'willen jullie niet op de foto?'. Eeehh, nee En hij bleef maar kijken, best ongemakkelijk. Hij is niet onaardig volgensmij, maar staat graag in het middelpunt en vindt zichzelf erg belangrijk.
quote:s-a-r-kast schreef op 29 augustus 2016 @ 10:35:

De helft van de namen die jullie hier noemen zeggen me helemaal niks...

Dat heb je als je geen kabeltv kijkt waarschijnlijk.Mij ook niet, en de andere helft zou ik ook zo voorbijlopen op straat. Slecht in het onthouden van gezichten, dus meer dan een "hoe ken ik die man/vrouw kom ik niet. En dan ga ik alle dingen af waar ik ooit aan heb deelgenomen, gaat nog geen kwartje vallen, en ik vergeet het
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ajoued van Wie is de Mol en Keuringsdienst van waarde, sport in 'mijn' sportschool.

Ik vind het een hele toffe gast, maar hij loopt er daar echt rond met zo'n vibe van 'stoor mij niet'. En gelijk heeft ie! Dus ik kijk alleen als ik zeker weet dat hij écht de andere kant op kijkt. Vind Ajoued namelijk heul knap
6 weken geleden in Arnhem burgers zoo, Rafaël en Estavana met Damian. Leuk stel hoor.
Dirk Kuyt bij de visboer in Katwijk (ja echt waar haha)
l'état c'est moi
quote:Pyjamabroek schreef op 29 augustus 2016 @ 17:32:

Ik kwam laatst Dries Roelvink tegen in een restaurant, hij bleef echt smachtend naar ons kijken op een manier van 'willen jullie niet op de foto?'. Eeehh, nee En hij bleef maar kijken, best ongemakkelijk. Hij is niet onaardig volgensmij, maar staat graag in het middelpunt en vindt zichzelf erg belangrijk.Misschien dacht hij dat je iemand was die hij kende, hij ziet soms niet al te best
quote:nijntje021 schreef op 29 augustus 2016 @ 11:28:

een tijd terug had ik Susan visser in de zaak met haar dochter knappe vrouw en lang ook nog, en tijdens een avondje stappen zag ik Bobbi Eden, herkende haar vooral aan haar kapsel eerst wat ik dacht zo... die is ook niet grootEn alles gout laiverd gezegd?
Dré Hazes bij dierenkliniek in Utrecht. Ik herkende hem eerst niet en vond hem net te veel interesse hebben voor mijn auto Later toen ik langskwam stelde hij zich voor aan de dierenarts en had ik zoiets van: ohhhhhh.
quote:blauwe_emmer schreef op 29 augustus 2016 @ 19:19:

Dré Hazes bij dierenkliniek in Utrecht. Ik herkende hem eerst niet en vond hem net te veel interesse hebben voor mijn auto Later toen ik langskwam stelde hij zich voor aan de dierenarts en had ik zoiets van: ohhhhhh.Ik las stelde hij zich voor als de dierenarts
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dolf Janssen bij een atletiekwedstrijd (z'n kind deed mee).

Rob de Nijs in een restaurant, alwaar hij gigantisch zat af te geven op Belinda.

Linda de Mol in het vliegtuig. Was 3u 's nachts en zo zag ze er ook uit.

Actrice uit Spangas in een wellnesscenter.

Die tweeling uit Spangas op de snelweg in een andere auto (werd door een ander opgemerkt).

Ik dacht 'oh' en ging verder met waar ik op dat moment mee bezig was. T zijn nou niet echt mensen waar ik dolgraag een keer mee zou willen bomen.

O en ik ben ook een keer Hakim van Sesamstraat tegengekomen in het Vondelpark. Ik was met een vrijgezellenfeest aan het steppen en hij wou een kort filmpje maken, hij ook op een step erachteraan :D Dat was dan wel weer humor.

Willy Wartaal die interviews aan het afnemen was op Lowlands, maar dat is niet echt in het wild natuurlijk.
anoniem_294195 wijzigde dit bericht op 30-08-2016 12:02
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Oh ja ik stond een keer achter Christophe Haddad (Nick uit GTST) in een wachtrij bij de Efteling Leuke man!
Ik woonde tot voor kort in de hoofdstad, daar heb ik regelmatig bn-ers gezien. Ik heb ze nooit aangesproken, maar vond het altijd wel leuk. Meestal zag ik ze op straat of in de supermarkt, of soms voor tv opnames.

Ik heb Gijs Staverman, Jack Spijkerman, Johnny de Mol, Tygo Gernand, Daan Schuurmans, Bracha van Doesburg, Javier Guzman, Katja Schuurman, Tatjana Simic, Erik van der Hoff en Peter Heerschop gezien.
Oh ja, en Bouchra van K-otic :-)
En Matthijs van Nieuwkerk
Als ik iemand tegenkom dan weet ik vaak niet hoe ze heten. dus de meeste kan ik hier niet melden.

Zat ooit met Arie Boomsma in de trein, Frans van Duschoten bowlde op de baan naast mij. Als kind stonden we op een camping waar ook een nieuwslezeres stond. In een toilet langs de Franse snelweg kwam ik de vrouw tegen die eerst Bianca speelde in gtst. En paar jaar terug op de camping stond een echtpaar met twee kinderen. Vooral de man kwam mij zo bekend voor, bleken beide acteurs te zijn. Ruben Lürsen en zijn vrouw, maar dat wist ik pas toen ik hem later op tv zag.
quote:Kwebbeltje91 schreef op 30 augustus 2016 @ 12:22:

Oh ja ik stond een keer achter Christophe Haddad (Nick uit GTST) in een wachtrij bij de Efteling Leuke man!Lijkt me ook ja.
Zanger Rinus op de pier in scheveningen, een aantal weken terug.

Toen we vorig jaar in de rij stonden voor pinkpopkaartjes, kwam Aad de Mos voorbij. Hij kwam er even gezellig bijstaan aangezien het een vriend was van de vrouw voor ons in de rij
I wish I could but I don't want to

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven