bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
Veel BN'ers wonen hier in de buurt of hebben een tweede huisje hier in de buurt. Zo kwam Jos Brink ooit eens kerstballen bij mij afrekenen en zie ik Matthijs van Nieuwkerk regelmatig in de stad lopen of op een terras zitten. Ik snap alleen nooit dat hij koffie gaat drinken bij de ijssalon, terwijl we fantastische koffiezaakjes hebben.

Maarten van Rossum kwam ik vroeger regelmatig tegen op de uni. Hij moest een college geven in hetzelfde lokaal na ons college. Als ons college iets uitliep kwam hij gewoon binnenstormen met veel poeha, want hij moest erbij. Had mijn docent weinig boodschap aan Op de trap duwde hij je ook gewoon aan de kant, want meneer van Rossum moest erlangs!

Verschikkelijke vent!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens achter Raymond van Barneveld in de rij voor de incheckbalie op Schiphol gestaan. Dat was een drama want hij was met een man of 8 en ze wilden allemaal bij elkaar in de buurt zitten en dat ging niet meer. Hij bleef maar moeilijk doen en uiteindelijk heeft hij het nog voor elkaar gekregen ook. Tegen de tijd dat wij eindelijk aan de beurt waren konden wij niet meer bij elkaar in de buurt zitten.

Verder zie ik regelmatig BN'ers op straat. Olaf Schumacher zie ik regelmatig fietsen, ik denk dat hij bij mij in de buurt woont. Ik heb steeds de neiging om "hoi" te zeggen maar hij kent mij natuurlijk helemaal niet... Matthijs van Nieuwkerk, Arie Boomsma en Lauren Verster zie ik ook wel vaker. Ik heb ooit eens als kind een roos gekregen van Erik van Muiswinkel bij een sportwedstrijd, ik had gewonnen van een volwassen man en dat vond hij cool. Ik heb ook weleens met Hakim van Sesamstraat op de camping gestaan. Afgelopen week zag ik nog iemand uit Sesamstraat maar ik weet haar naam niet meer (lang haar, wat oudere vrouw). Dolf Jansen ben ik weleens tegen gekomen met hardlopen.

Oh ja, en ik heb Willem-Alexander en Maxima eens zien lopen. Die dag was het erg koud en ik zag een vrouw met blote benen voorbij komen dus dat viel op. Bleek het Maxima te zijn, een paar uur later zag ik haar live op televisie. Mijn vriend heeft ooit (voor mijn tijd...) Birgit Schuurman geprobeerd te versieren, hij had niet door dat zij het was. Niet gelukt trouwens haha.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven