Brief gevonden
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:41
vlindertje1991 schreef: ↑11-08-2017 18:40Ach joh. Jullie maken me maar voor van alles en nog wat uit. Mijn ouders en ik vinden zoiets wel normaal en elk gezin is anders! Kom op zeg, het is mijn moeder! Het is geen vage kennis of tante ofzo.
En ja sorry dat ik een typfout maakte als pussyalbum inplaats van poëziealbum. We kunnen niet allemaal zo fantastisch als jullie zijn!![]()
En voor alle lieve reacties, bedankt!!! Ik zocht steun, en geen gezeik. Deed me goed jullie reacties.
Fijn weekend allemaal.
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:46
Als ik naar mijn ouders ga heb ik het gevoel thuis te zijn, niet dat ik op bezoek ben.
Ga dus ook gwn boven naar de wc. En als ik dan toch mijn ronde doe leg ik het beddengoed ook nog even netjes en hang het wasgoed op of haal het af.
Al is het wel aso natuurlijk om andermans onderbroeken op te vouwen/hangen. Zijn toch prive-dingetjes.
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:49
Nou ja zeg, ik ben het hele topic al aardig tegen je en dan krijg ik de sneer van zo 'fantastisch' te zijn.vlindertje1991 schreef: ↑11-08-2017 18:41En ja sorry dat ik een typfout maakte als pussyalbum inplaats van poëziealbum. We kunnen niet allemaal zo fantastisch als jullie zijn!
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 11-08-2017 18:50
2.35% gewijzigd
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:49
Dankje!
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:55
Bankafschriften zijn te privé maar in brieven snuffelen vind je wel normaal?
Het is trouwens behoorlijk kinderachtig en ook niet toegestaan om je OP te verwijderen, daar krijg je een waarschuwing voor van de mods.
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:56
Sorry bruise, je was niet de enige die dat zei... Het raakte me gewoon even! In vele topics zie ik dat mensen worden aangesproken over hun typfouten. Terwijl ik denk dat het om het moraal van het verhaal gaat.
Sorry!
vlindertje1991 wijzigde dit bericht op 11-08-2017 18:56
0.31% gewijzigd
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:13
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:57
Doe ik ook niet! Dankjewelherfstappeltaart schreef: ↑12-08-2017 07:14TO trek je niks aan van de beledigingen (die blijkbaar wel mogen blijven staan) aan hoor. Ik had al iemand van repliek gediend, maar dat mocht niet van de mods. Fijn dat je nu niet meer ongerust hoeft te zijn.
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:58
vlindertje1991 schreef: ↑11-08-2017 10:19Ik heb alle moed bij één verzameld en ben naar haar toe gegaan. Met veel moeite zei ik; mam ik moet met je praten! Haar gezicht vertrok en ze vroeg wat er was.
Ik vertelde haar dat ik haar brief had gevonden en ze vroeg; welke brief?Dus ik zei een afscheidsbrief mam! En begon hard te huilen.. Ze begon te lachen en ik keek erg verbaasd. Ze vertelde me dat een collega dat gedicht op een papier had staan en dat haar moeder kwam te overlijden. Ze vond het gedicht zo mooi dat ze het heeft overgeschreven.
Mam vond het niet erg dat ik in haar pussyalbum van vroeger heb gekeken. Wij hebben tenslotte geen geheimen voor elkaar.
Wat ben ik opgelucht! Maar ook zo geschrokken.
Ik zat eerst te denken dat de brief een soort testament was. Dat men nog iets tegen de naaste wil zeggen als men niks meer zou kunnen zeggen. Fijn dat je opgelucht bent.
Mijn vraag is nu wel 'Had je dat eerst niet door dat het een gedicht was?'
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:43
Het is meer een verhaal/gedicht. Aan de ene kant ben ik enorm blij dat ik dit gevonden heb want mijn mam was het eigenlijk alweer vergeten. Stel he, ik was de brief over jaren tegen gekomen als haar iets overkwam. Wat had ik dan moeten denken? Ik had hier dan geen antwoord meer op kunnen krijgen.Fleurtje_5 schreef: ↑12-08-2017 10:58Ik zat eerst te denken dat de brief een soort testament was. Dat men nog iets tegen de naaste wil zeggen als men niks meer zou kunnen zeggen. Fijn dat je opgelucht bent.
Mijn vraag is nu wel 'Had je dat eerst niet door dat het een gedicht was?'