Buddha to buddha oorbel

29-01-2018 17:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een soort van buddha to buddha oorbellen En dan de 'ellen' versie, Maar dan van een soort namaak, dus niet de officiële! iemand die dit toevallig weet?
Vraag het Ellen hoe zij het zou vinden als je met een look-alike weg zou lopen. Waarom niet investeren in een goed paar oorbellen dan wegwerpkwaliteit?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Een soort van namaak.
Gewoon keiharde nep dus.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die zijn er (gelukkig) niet.
marsmellowwww schreef:
29-01-2018 18:43
Die zijn er (gelukkig) niet.
Zal vast niet lang duren.

En waarom ze niet investeert in échte? Nou, misschien omdat niet iedereen 60 euro over heeft voor oorbellen?

Ik begrijp trouwens geen snars van die Buddha to Buddha hype. En het is ook weinig origineel meer als zovelen met hetzelfde armbandje en ring lopen, maar goed dat is mijn mening.
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:07
0.00% gewijzigd
Aliexpress uiteraard:

https://m.aliexpress.com/item/328448993 ... 2844899394
Afbeelding

Deze? Die verkoopt iedereen en zn hamster op Ali/etsy etc.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
toffifee schreef:
29-01-2018 18:50
Zal vast niet lang duren.

En waarom ze niet investeert in échte? Nou, misschien omdat niet iedereen 60 euro over heeft voor oorbellen?

Ik begrijp trouwens geen snars van die Buddha to Buddha hype. En het is ook weinig origineel meer als zovelen met hetzelfde armbandje en ring lopen, maar goed dat is mijn mening.
Ach wat daar betreft zijn weinig dingen origineel. 60 euro voor zilveren oorbellen is niet duur. Zelf heb ik dus ook altijd oorbellen in deze prijsklasse. ;t is dit of ontstoken oren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven