Cadeau baby collega

21-10-2009 09:29 19 berichten
Hai allemaal,

Een collega van me is net vader geworden van een zoontje. Ik wil ons team voorstellen om samen een cadeau te kopen maar heb weinig verstand van baby's dus vind het lastig om iets te verzinnen (behalve kleertjes). Weten jullie een leuk cadeau voor ongeveer ¤25,-?

Groetjes Knuffel
Alle reacties Link kopieren
Een al dan niet gepersonaliseerd (prenten)boek?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
kijk even bij de zoekfunctie. Er zijn ongeveer 10.000 topics over kraamkado's
Dit vind ik zelf ook wel heel leuk. Het heet een 'activity board' voor in de box.
Ik kon de zoekfunctie niet meer vinden...
Moet het een cadeau zijn?

Misschien is het wel handiger om een bon te geven, dan kunnen de kersverse ouders zelf iets leuks uitzoeken.
Leuke bon die jouw collega samen met zijn vrouw het komend jaar kan verzilveren voor bv een leuk uitje? Zijn diverse van dat soort boncadeaus te koop bij de Bruna. http://www.bruna.nl/cadeaubox

Ook vind je daar een bon voor een tijdschriftenabonnement, ook leuk om die te geven met als doel een aardig tijdschrift over ouderschap ervoor aan te schaffen. http://www.mijnbladopdemat.nl/bladopdemat/bc/ Er is nu ook een Kinder-BladCadeau.

Of koop een Pluim, altijd goed. http://www.pluimen.nl/
Boeken doen het volgens mij altijd wel goed. Een mooi sprookjesboek bijvoorbeeld, of een Annie-verzameling. Ot en Sien misschien, voor de classic touch.
Bon van Prenatal of de Hema met daarnaast een klein kadootje (truitje, rompertje) is altijd prima.

Vond het persoonlijk ook wel erg fijn dat we van het werk van mijn man bonnen kregen.
Ja, dat vind ik echt.
Leuke ideeen! Kan ik die activity board ook gewoon in de winkel kopen? Is ¤25,- trouwens acceptabel voor een cadeaubon in dit geval?
Absoluut een zeer acceptabel bedrag voor bonnen

Activity board kun je oa bij de prenatal kopen, maar vraag wel even na of ze er niet al een hebben. Beetje zonde om dubbel te hebben, daar heb je (itt veel babyspul) niets aan om het dubbel te hebben.
Ja, dat vind ik echt.
Ik zou persoonlijk wel een leuk cadeautje kopen en geen bon. Ik vind het juist leuk om een tastbare herinnering te krijgen.

Ik zou een leuk cadeautje kopen voor als de baby wat ouder is. Je hebt harstikke leuke dingetjes vanaf bijvoorbeeld 6 maanden. Van Djeco heb je ook hele mooi stapelkubussen vanaf 18 maanden met kleine diertjes erbij. Ontzettend leuk en je hebt als ouder ook even wat speelgoed op voorraad. Vaak krijg je in het begin kleertjes, maar wij moesten toch iedere keer op pad voor speelgoed. Ik vond het erg prettig dat ik soms gewoon wat van boven kon pakken.

Die pluimen vind ik overigens helemaal niks. Ik had ooit eens een pluim van 150 euro. Kon praktisch niets vinden zonder bij te betalen. Of je had onzinnige feestjes op een pannenkoekenboot aan de andere kant van het land.
Houten speelgoed vind ik ook erg leuk
gegraveerd kinderbestek.

Leuk, ook voor later.
Wij kregen van de collega's van mijn man een shirtje met de naam van ons kind erop (van simply colors, was ook nog leuk ingepakt). Kind en wij hebben er veel plezier van gehad.
De grote Jip en Janneke?

Ik vind speelgoed wel erg persoonlijk, zeker de grotere plastic geluidmakende attributen. Niet iedere ouder zit daarop te wachten. (Ik ben bijvoorbeeld erg blij dat mijn ouders niet aankwamen met een Fisher Price jungle play center voor midden in de huiskamer, vrienden van ons vonden dit weer erg leuk )
Als de zoekfunctie niet werkt (en dat doet hij nooit), gewoon even Googlen. -Kraamkado Viva- en je hebt legio topics hier op het forum met goede ideeen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Van boeken kun je nooit genoeg hebben. De grote Jip en Janneke, komt qua prijs precies goed uit maar is wel erg populair, kans is er dus dat ze die vaker krijgen.

Gewoon een mooi prentenboek, lief slaapverhaalte emt knuffel erbij ofzo.

Ik zou geen kleertjes geven; erg persoonlijk en maar tijdelijk.
Het jongensboek!

ISBN: 9789061698265

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven