Cadeau gezocht.
zondag 11 augustus 2013 om 23:16
Volgende week (ja ik weet het ik ben lekker optijd) word mijn schoonvader 65 jaar. Nou ben ik alleen op zoek naar een cadeau maar ik kom er niet uit. Hij had op zijn lijstje wat boeken staan en normaal zou ik zeggen prima, maar ze nemen ons ruim 2 weken mee op vakantie en daarom vind ik dat ik het niet kan maken om met een boek van 20 euro aan te komen.
Hebben jullie soms leuke ideeën?
Hij houd dus van lezen, is dol op dagjes weg en lekker eten. Misschien dat jullie hier iets mee kunnen en mij op een goed idee kunnen brengen.
Hebben jullie soms leuke ideeën?
Hij houd dus van lezen, is dol op dagjes weg en lekker eten. Misschien dat jullie hier iets mee kunnen en mij op een goed idee kunnen brengen.
zondag 11 augustus 2013 om 23:27
Misschien is er in de buurt van waar jullie allen naartoe gaan op vakantie iets wat te maken heeft met de favo-schrijver/boekenserie/etc?
Bijvoorbeeld de geboorteplaats of sterfplek van Shakespeare of "de Wallen", waar de Baantjerserie zich afspeelt. Een soort van "meet and greet" met zo'n plek kan een leuk cadeau zijn. Je kan net als een museumtrip er een leuke (mid)dag van maken, met een boek met kleine highlights als extra herinnering
Bijvoorbeeld de geboorteplaats of sterfplek van Shakespeare of "de Wallen", waar de Baantjerserie zich afspeelt. Een soort van "meet and greet" met zo'n plek kan een leuk cadeau zijn. Je kan net als een museumtrip er een leuke (mid)dag van maken, met een boek met kleine highlights als extra herinnering
Adem in, adem uit
maandag 12 augustus 2013 om 08:01
Koop een leuke bongo kaart. Kijk ff online hiervoor. Ik weet zeker dat je iets leuks vindt!
You can spend minutes, hours, days, weeks or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened... or you can just leave the pieces on the floor and move the f*ck on!