cadeau-idee, papa word 65

14-06-2014 11:33 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een cadeau-idee, mijn vader word volgende maand 65. Mijn moeder is eerder dit jaar 65 geworden, voor haar hebben wij een nieuw horloge gekocht (we wisten dat ze die 1 wilde en wilde een blijvend cadeau, erg geslaagd). Voor papa zoek ik nu dus ook iets in diezelfde richting....maar vind het moeilijker, sterker nog, ik weet helemaal niks. Jullie enig idee?
Wat vindt je vader leuk? Ik bedoel, ik kan wel gepersonaliseerde heggenschaar/messenset/scheerkwast o.i.d. gaan roepen, maar als hij daar niets mee heeft heb je er weinig aan.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Weekend efteling met moeder en de kinderen. Of iets anders dat jullie vroeger als gezin deden.
Als ik nu een kado zou moeten verzinnen voor mijn vaders verjaardag (hij is er al 9 jaar niet meer) dan zou ik een herinnering kado geven. Hiermee bedoel ik iets leuks met het hele gezin waaraan je later terugdenkt met "weet je nog, op papa's verjaardag........." Dat zou ik doen

En een heeeeele grote taart
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
@barrelroll, hij is inderdaad een handige harrie, zowel in huis als in de tuin. Met als enige nadeel, hij heeft werkelijk alle soorten gereedschap e.d. die je kunt bedenken :S.
Hier ook een vader die onlangs 65 is geworden: wij hebben een weekend weg geboekt. Vader wist van niks, was een groot succes!
Mijn pa kreeg een sleutelhanger met onze namen erin gegraveerd. Liep hij heel trots mee rond!
Wij, broer en ik, hebben aan iedereen in zijn omgeving gevraagd een column te schrijven. Mocht gaan over waarom het leven zonder hem kleurlozer zou zijn geweest, een anekdote, een nooit uit de weg geruimd akkefietje, alles mocht dus. Wij hebben ook een mooi verhaal geschreven. Daarbij hebben we een fotoreportage gemaakt langs plaatsen met herinneringen en oude foto's van vroeger ingescand. Dat alles hebben we laten bundelen tot een magazine. Zo heeft hij nu zijn eigen glossy met allemaal verhalen van al zijn lieven vrienden, familie en collega's. Je kan ook, als je minder tijd hebt een leuke foto collage maken met foto's van vroeger en nu. Of inderdaad een dagje uit naar iets waar jullie vroeger ook zoveel plezier aan beleefden. Succes!
Nog een idee, iets met/over geschiedenis (lekker vaag he), zucht.....
We maken btw ook zelf een schilderij, met knutseltjes vd kleinkinderen en foto's en tekstjes van ons, om op hun feest te geven! Weet zeker dat ze dat veel leuker vinden dan het gewone cadeau, maar op nou op de verjaardag zelf niks te geven vind ik raar
quote:funnymiss schreef op 14 juni 2014 @ 12:17:

@barrelroll, hij is inderdaad een handige harrie, zowel in huis als in de tuin. Met als enige nadeel, hij heeft werkelijk alle soorten gereedschap e.d. die je kunt bedenken :S.Een bouwpakket van iets?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat was al een tijdje geleden
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven