cadeautje schoonmoeder
dinsdag 27 juli 2010 om 17:49
Hoi allemaal,
Wij zijn op zoek naar een cadeau voor de moeder van vriend.Een saunabon en higteabon hebben we beiden al eens gegeven, maar vielen wel erg in de smaak, dus we zijn weer op zoek naar zoiets. Budget max. ¤50.
Heeft iemand van jullie misschien tips voor een mooie expositie in een museum, (Mid)dagje uit, etc?
Bedankt voor het meedenken!
groetjes,
Chip
Wij zijn op zoek naar een cadeau voor de moeder van vriend.Een saunabon en higteabon hebben we beiden al eens gegeven, maar vielen wel erg in de smaak, dus we zijn weer op zoek naar zoiets. Budget max. ¤50.
Heeft iemand van jullie misschien tips voor een mooie expositie in een museum, (Mid)dagje uit, etc?
Bedankt voor het meedenken!
groetjes,
Chip
dinsdag 27 juli 2010 om 18:01
http://www.pluimen.nl/?ut ... oogle_corporate&utm_term="pluim+kado"
dit heb ik eens kado gekregen, ik vond het heel leuk om iets uit te zoeken. Wel een beetje zoals tegenwoordig veel als kerstpakket wordt gebruikt.
Ik post het wie weet is het iets?
dit heb ik eens kado gekregen, ik vond het heel leuk om iets uit te zoeken. Wel een beetje zoals tegenwoordig veel als kerstpakket wordt gebruikt.
Ik post het wie weet is het iets?
dinsdag 27 juli 2010 om 18:16
dinsdag 27 juli 2010 om 18:23
dinsdag 27 juli 2010 om 18:32
Dagje Kroller Muller museum / park Hoge Veluwe, dagje dierentuin, rondvaart door Amsterdam / Den Bosch met daarna een etentje, bezoek aan paleis Soestdijk (weet niet hoe oud je schoonmoeder is dus ik beschrijf wat verschillende opties), kaartjes voor een opera of b.v. het grachtenfestival, museum Het Dolhuys in Haarlem (over de psychiatrie), dagje Utrecht met beklimming van de Dom, dagje Groningen met in de ochtend een bezoek aan het Groninger Museum, zelf een high tea voor haar maken als je een keukenprinses bent, bonbonworkshop, wijnproeverij, kookworkshop.
dinsdag 27 juli 2010 om 19:31
quote:chip schreef op 27 juli 2010 @ 18:16:
Jee, wat een leuke ideeën al! Museumjaarkaart ga ik eens bekijken, vind ik leuk, maar je gaat misschien niet zo snel in je eentje naar museum? Bladkado ben ik ook aan het uitvogelen...
Thanks allemaal! En meer ideeën blijven welkom... Ik laat nog weten wat het uiteindelijk wordt.weet niet hoe jouw schoonmoeder is, wat dat betreft, maar alleen naar n museum gaat heel goed. Je hoeft niet te wachten tot n ander gezien heeft waar jij geen behoefte aan hebt, en n ander staat niet op jou te wachten. En ban je het na n half uurtje zat, ga je wat anders doen en later op de dag, of in het jaar ga je nog eens terug.
Jee, wat een leuke ideeën al! Museumjaarkaart ga ik eens bekijken, vind ik leuk, maar je gaat misschien niet zo snel in je eentje naar museum? Bladkado ben ik ook aan het uitvogelen...
Thanks allemaal! En meer ideeën blijven welkom... Ik laat nog weten wat het uiteindelijk wordt.weet niet hoe jouw schoonmoeder is, wat dat betreft, maar alleen naar n museum gaat heel goed. Je hoeft niet te wachten tot n ander gezien heeft waar jij geen behoefte aan hebt, en n ander staat niet op jou te wachten. En ban je het na n half uurtje zat, ga je wat anders doen en later op de dag, of in het jaar ga je nog eens terug.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 27 juli 2010 om 19:48
Houdt ze van spannende boeken? Bij personalgifts.com (of nl?) kun je je schoonmoeder de hoofdrol laten spelen in een thriller. Je geeft haar naam, kleur ogen en merk auto op en desgewenst een boodschap voor op de eerste pagina, en binnen een week krijg je het boek opgestuurd. Mijn moeder vond het erg leuk .
Ik vind hier dingen van.