Cadeautje voor vader
dinsdag 31 januari 2017 om 18:03
Hoi allen!
Vandaag een account aangemaakt om ergens een reactie te kunnen plaatsen, dus ik dacht laat ik er maar meteen goed gebruik van maken!
Mijn vader is binnenkort jarig en ik wil hem wat leuks cadeau geven. Ik heb al een leuk boekje gekocht over taalfouten die mensen in de rechtszaal maken (hij is advocaat en redelijke taalnazi) maar dat kostte niet zo veel, dus er mag nog wat bij.
Ik wil nog iets van 20 euro uitgeven. En geen drank in verband met zijn alcoholverslaving die ik natuurlijk niet wil faciliteren gehe.
Leuke ideeën zijn heeel welkom! Voorbeelden van wat je zelf aan je vader geeft op zijn verjaardag kan ik ook waarderen Thanks!
Vandaag een account aangemaakt om ergens een reactie te kunnen plaatsen, dus ik dacht laat ik er maar meteen goed gebruik van maken!
Mijn vader is binnenkort jarig en ik wil hem wat leuks cadeau geven. Ik heb al een leuk boekje gekocht over taalfouten die mensen in de rechtszaal maken (hij is advocaat en redelijke taalnazi) maar dat kostte niet zo veel, dus er mag nog wat bij.
Ik wil nog iets van 20 euro uitgeven. En geen drank in verband met zijn alcoholverslaving die ik natuurlijk niet wil faciliteren gehe.
Leuke ideeën zijn heeel welkom! Voorbeelden van wat je zelf aan je vader geeft op zijn verjaardag kan ik ook waarderen Thanks!
anoniem_328873 wijzigde dit bericht op 31-01-2017 18:03
Reden: Autocorrect
Reden: Autocorrect
% gewijzigd
dinsdag 31 januari 2017 om 18:12
dinsdag 31 januari 2017 om 18:39
quote:Gooloib schreef op 31 januari 2017 @ 18:12:
Misschien is dit iets
http://www.christineleduc ... zAxX2NhdDZfY2F0NmNhdDY%3dVorig jaar al gegeven..
Misschien is dit iets
http://www.christineleduc ... zAxX2NhdDZfY2F0NmNhdDY%3dVorig jaar al gegeven..
dinsdag 31 januari 2017 om 18:42
dinsdag 31 januari 2017 om 19:03
dinsdag 31 januari 2017 om 19:21
dinsdag 31 januari 2017 om 19:32
Dan geef je hem nu gewoon het boek wat je speciaal voor hem hebt gekocht, en dan geef je de resterende 20,- (als jij vindt dat je dat bedrag 'moet' uitgeven) als kadobon voor een lunch samen, of een lunch.
En anders geef je hem later nog wat, als je iets ziet wat je bij hem vilndt passen.
Ik ben nooit zo van de vaste bedragen, de ene keer geef ik meer uit aan een passend cadeautje dan een andere keer.
En anders geef je hem later nog wat, als je iets ziet wat je bij hem vilndt passen.
Ik ben nooit zo van de vaste bedragen, de ene keer geef ik meer uit aan een passend cadeautje dan een andere keer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 31 januari 2017 om 19:42
dinsdag 31 januari 2017 om 19:52
dinsdag 31 januari 2017 om 20:09
quote:bucket- schreef op 31 januari 2017 @ 19:52:
[...]
Hij doet voornamelijk huurrecht en arbeidsrecht. Dankje!
Koop een mooi geschiedkundig boek over de woonomstandigheden van arbeiders in Amsterdam in de 19e eeuw, en hoe dat mede heeft geleid tot de Woningwet van 1902 (even uit mijn hoofd).
Neem hem een middagje mee naar een leuk museum en sluit het af met een etentje samen.
Mogelijkheden genoeg toch?
Maar sokken, of autoshampoo, of dat soort onzin, zou ik niet doen. Vind ik net zo raar als je moeder een pakje panties te geven met een spons en zeem en een fles allesreiniger erbij...
[...]
Hij doet voornamelijk huurrecht en arbeidsrecht. Dankje!
Koop een mooi geschiedkundig boek over de woonomstandigheden van arbeiders in Amsterdam in de 19e eeuw, en hoe dat mede heeft geleid tot de Woningwet van 1902 (even uit mijn hoofd).
Neem hem een middagje mee naar een leuk museum en sluit het af met een etentje samen.
Mogelijkheden genoeg toch?
Maar sokken, of autoshampoo, of dat soort onzin, zou ik niet doen. Vind ik net zo raar als je moeder een pakje panties te geven met een spons en zeem en een fles allesreiniger erbij...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
dinsdag 31 januari 2017 om 20:19
dinsdag 31 januari 2017 om 22:13
Ik geef mijn vader altijd een bos bloemen voor zijn verjaardag hij vind het altijd leuk hij word er vrolijk van. Meestal het weekend na zijn verjaardag gaan we altijd een dagje weg. Hij houd van verrassingen en daarom verzinnen we ook ieder jaar een ander uitstapje en moet hij gewoon instappen en ziet hij vanzelf waar hij terecht komt.
you go girl