Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Chartreuse schreef op 28 december 2012 @ 19:01:

Ik wil mijn motto wijzigen, maar als ik op "wijzig" heb geklikt kom ik uit op de voorpagina van de blogs. En de wijziging wordt niet doorgevoerd, mijn motto blijft hetzelfde. Probleem bestaat in zowel FF 17.0.1 (geen updates beschikbaar) als in IE 9.0.8112.16421.Dit probleem heb ik ook.
Ik vind hier dingen van.
Is er al iets gedaan met het steeds uit de app gegooid worden? Is nu al weken zo en is echt super irritant!
quote:Chartreuse schreef op 28 december 2012 @ 19:01:

Ik wil mijn motto wijzigen, maar als ik op "wijzig" heb geklikt kom ik uit op de voorpagina van de blogs. En de wijziging wordt niet doorgevoerd, mijn motto blijft hetzelfde. Probleem bestaat in zowel FF 17.0.1 (geen updates beschikbaar) als in IE 9.0.8112.16421.En ik ook (Chrome). Probeer het al twee dagen; motto wijzigen lukt niet.
Your luck's about to change, cher.
Ik wilde een foto plaatsen bij profiel maar kom idd ook op de blog pagina uit. Verkeerde link. Bij profiel foto staat er helemaal geen link achter.
Is er al iets duidelijk of/wanneer er ook een negeerknop op de mobiele site komt?

Ik heb er dringend behoefte aan
Mods als ik voor de rest van mijn leven hier door niemand meer serieus genomen word, door die maar aanblijvende kerst-outift, dan is het officieel jullie schuld en stel ik Sanoma aansprakelijk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
.
quote:Very__Cherry schreef op 30 december 2012 @ 01:14:

Mods als ik voor de rest van mijn leven hier door niemand meer serieus genomen word, door die maar aanblijvende kerst-outift, dan is het officieel jullie schuld en stel ik Sanoma aansprakelijk.hij staat je zoooo schattig!
quote:oddjobx schreef op 30 december 2012 @ 01:29:

Je kan dan ook maar beter je naam veranderen.

Nu denkt iedereen bij "VC" aan Very-Christ.

Very Christmas zou ik zelf eerder zeggen maar jij maakt iets heiligs van me, ook lief
Mod ik kan mijn ava ook niet wijzigen en hij begint te schimmelen
quote:steel_schaapje schreef op 30 december 2012 @ 10:29:

Mod ik kan mijn ava ook niet wijzigen en hij begint te schimmelen

Mods, kunnen jullie aub Steel-Schaapje van haar ranzige ava afhelpen? Het is erg onsmakelijk om te zien, en het stinkt zo vreselijk op ons topic.

Zelf wil ik ook wel van mijn kerstballen af, hoewel 2 januari ook nog goed is. Dan doe je in principe de kerstspullen weg, toch?
Modjes, ik heb geen reactie meer gehad op mijn eerdere melding over het verkeerd plaatsen van quotes. Daar heb ik eerder voor gemaild.

Vandaag staat er wederom een quote van mij in een topic waar ik niet gepost heb en de quote ook niet thuis hoort.

Je vindt het door mij te loepen, reactie in naderende bevalling....
En zie ook ' zal ik er een eind aan maken'

Mods als ik voor de rest van mijn leven hier door niemand meer serieus genomen word, door die maar aanblijvende kerst-outift, dan is het officieel jullie schuld en stel ik Sanoma aansprakelijk.+1
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Zijn alle mods op vakantie? Ik wil mijn oude muisje terug
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
quote:Snoesje666 schreef op 30 december 2012 @ 22:20:

[...]

+1Die van jou kan ook wel weg ja
Gelukkig wuift de Stack Overflow me op de valreep het oude jaar uit.

Mods als ik voor de rest van mijn leven hier door niemand meer serieus genomen word, door die maar aanblijvende kerst-outift, dan is het officieel jullie schuld en stel ik Sanoma aansprakelijk.Ja, dat dus! Sta ik daar het hele jaar met een cadeau in mijn tengels met een kerstig kleedje aan
Ja hallo..en ik in de sneeuw met kerstballen. Tsss
Gratis online cursus afvallen is een oproepje voor to eigen verzonnen cursus.

Kan niet staffen want zit mobiel.
quote:Italie_Meisje schreef op 31 december 2012 @ 19:20:

Gratis online cursus afvallen is een oproepje voor to eigen verzonnen cursus.

Kan niet staffen want zit mobiel.Waarom zet je die in het bug topic dan?
Ik kan geen profielfoto instellen?
Graag wil ik mijn lelijke grijze profielplaatje wijzigen... maar het "knopje" reageert niet!!

please! fix it!
Ik kan mijn motto niet wijzigen!
quote:Biebeliee schreef op 31 december 2012 @ 19:33:

[...]

Waarom zet je die in het bug topic dan?Omdat mobiel forummen dan ook weer een bug heeft en dat is dat je reactie niet op het topic komt waar je hem wilde hebben, maar op het eerstvolgende topic wat je daarna aanklikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven