Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik wil even zeggen dat ik het topic: ' Mabel was spion' zeer ongepast vind.

Ik verzoek om verwijdering.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 19 april 2012 @ 16:48:

Ik verzoek om verwijdering.Heb alleen in dat topic aangegeven het zeer ongepast te vinden maar sluit me aan bij je verzoek.

Ik verzoek om verwijdering.En waarom dan? (serieuze vraag)
.
Mag matkijkt blijven stalken en posten? Er zijn al wel wat posts van hem verwijderd, maar hij blijft gewoon bezig. Hij heeft inmiddels het leger ingeschakelt om zijn onschuld te bewijzen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
het leger?

Ik verzoek om verwijdering.Komt het wel eens in je op dat sommige mensen het wel leuk vinden? Hoe haal je het toch in je hoofd om hier niet alleen je tijd aan te besteden, maar ook nog willens en wetens het forumplezier van sommige medeforummers te vergallen.
quote:martin81 schreef op 19 april 2012 @ 18:08:

[...]

Komt het wel eens in je op dat sommige mensen het wel leuk vinden? Hoe haal je het toch in je hoofd om hier niet alleen je tijd aan te besteden, maar ook nog willens en wetens het forumplezier van sommige medeforummers te vergallen.Pot, ketel. Ik rust mijn kaas...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 19 april 2012 @ 18:09:

[...]

Pot, ketel. Ik rust mijn kaas...
Hasse Mod, mattho verdient serieuze aandacht. Maar dan wel in de vorm van een melding wegens stalking bij de politie.

[...]

[...]

Komt het wel eens in je op dat sommige mensen het wel leuk vinden? Hoe haal je het toch in je hoofd om hier niet alleen je tijd aan te besteden, maar ook nog willens en wetens het forumplezier van sommige medeforummers te vergallen.
quote:yvonjaspers schreef op 19 april 2012 @ 14:50:

[...]

Denk je dat hij zijn topic nog terug kan vinden als het niet op de sekspijler staat? Laat ik me nou net hetzelfde afvragen! Hij zal denken: "Hoe, kan dat nou? Waar is mijn topic? Het is weg!" ...terwijl het helemaal niet weg is, omdat het - zoals gezegd -verplaatst is. Misschien zal hij ook eens leren dat er ook nog andere pijlers bestaan. Zo ja, dan vindt hij dus zijn topic terug. Anders heeft hij - helaas pindakaas - pech gehad!
World of Warcraft: Legion

[...]

Wat passen die twee toch goed bij elkaar! Het ideale setje. M&M's nieuwe stijl.
Verwijderd ivm reclame;

Michael tassen TE KOOP

Tassen & etuis van MICHAEL Michael Kors

mvg,

Junior.
Mod zou je het topic willen werken en verplicht naar de bedrijfsarts moeten willen verwijdereni ivm met herkenning. Door de situatie ben ik erg herkenbaar en ik heb antwoord op mijn vraag gekregen.

Alvast bedankt
quote:knorretje28 schreef op 19 april 2012 @ 20:04:

Mod zou je het topic willen werken en verplicht naar de bedrijfsarts moeten willen verwijdereni ivm met herkenning. Door de situatie ben ik erg herkenbaar en ik heb antwoord op mijn vraag gekregen.

Alvast bedankt

Gedaan! Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic: "Ik ben nieuw!" is verplaatst naar overig.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

[...]

Komt het wel eens in je op dat sommige mensen het wel leuk vinden? Hoe haal je het toch in je hoofd om hier niet alleen je tijd aan te besteden, maar ook nog willens en wetens het forumplezier van sommige medeforummers te vergallen.En hoe haal jij het in jouw hoofd om hier je tijd aan te besteden. En dan nog niet eens de tijd van je baas.
Dank je wel mod voor de snelle actie
Verplaatst naar Gezondheid;

Behandeling ppd Eileen Engels

mvg,

Junior.
Het topic: "Groepsfantasie, uitvoeren of niet?" is wegens privacy redenen verwijderd.

Moderator viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 19 april 2012 @ 21:09:

Het topic: "Groepsfantasie, uitvoeren of niet?" is wegens privacy redenen verwijderd.

Moderator viva forum

Ik heb begrip voor jullie positie hoor mods, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vraag me toch echt af welke privacy er in het geding was. Zoals ik me het herinner was er werkelijk niets dat naar iemand IRL te herleiden zou zijn, al helemaal niet de TO.

Op deze manier wordt het steeds minder aantrekkelijk om serieus inhoudelijk op dergelijke topics in te gaan, want na 'n dag of wat is het toch weer pleite en heeft helemaal niemand er meer wat aan. De naslag-functie van het forum gaat helemaal naar de vaantjes op deze manier, en er wordt uiteindelijk vooral lacherig gereageerd.

Vroegâh (let op: oma vertelt) werd er op dergelijke topics ook wel lacherig gereageerd, en dat moet ook kunnen vind ik, maar werd er ook serieus gereageerd. En bleef zo'n topic staan zodat het na X-periode weer opgegraven kon worden door mensen met 'n gelijke vraag, werden ervaringen uitgewisseld, tips gegeven (zoals bijv. de BDSM-topics). Nu heeft 'n TO de buit binnen en hoppakee: verwijderen die handel. Slechte zaak als je 't mij vraagt.
Chartreuse, en dat is met veel topics de laatste tijd het geval. Het antwoord is binnen en men verzoekt om verwijdering. Gisteren volgens mij nog. Vind het ook geen goede ontwikkeling, maar dat heb ik al eerder gezegd hier, met nog enkelen.
Eens met Chartreuse. Dit soort gedrag zou niet aangemoedigd moeten worden. Ten eerste, forummers zouden minder lukraak berichten en topics op het forum moeten zetten, zonder na te denken over de gevolgen daarvan. Het verschijnsel is hier nogal uniek; op andere fora gebeurt dit veel minder vaak.

Het verwijderen van berichten zodat het topic onleesbaar wordt, zou tot sluiten van het topic moeten leiden en een waarschuwing of een tijdelijke ban voor de forummer die de edit-functie te pas en te onpas gebruikt.
World of Warcraft: Legion
Verplaatst naar de sekspijler;

tampon probleempje

(mocht het probleem niet verholpen worden dan wil ik het ook wel op de gezondheid pijler zetten)

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven