Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh , gelukkig , ben niet de enige mieperende emo-muts
Nee hoor, emomutsen unite!
Hoor ik nu ook EINDELIJK bij een groepje?
Jullie gaan toch niet menen dat ik de eerste ben met dat idee?

Verder moet het haast wel haalbaar zijn. Als je bij 'voorkeuren' aan kan geven dat je bepaalde peilers pijlers niet wil zin in het actuele overzicht dan moet daar een hokje om aan te vinken 'afbeeldingen niet weergeven' ook mogelijk zijn lijkt mij.
Jij bent de eerste die ik heb gelezen met dat idee!

Weet niet of het al eerder is geopperd.
quote:eefjewentelteefje schreef op 08 maart 2012 @ 12:40:

[...]

Duh , ten eerste , iedereen is anders!

En als er steeds andere nicks worden aangemaakt NADAT je iemand onder de negeerknop hebt gezet , schiet het ook niet op.

Ik vond de plaatjes vreselijk en dat mag IK vinden en als jij dat onvolwassen vindt mag jij vinden.Bovendien heb ik nu niet het gevoel de trol te voeden , we hadden een gesprek over dat de plaatjesplakfunctie nog uitstaat en hoe we dat eventueel kunnen oplossen.Eens
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:eefjewentelteefje schreef op 08 maart 2012 @ 12:37:

Ik weet niet of ik helemaal snap wat je bedoelt MV.

Ik was blij dat ik op een gegeven moment in de nieuwe topiclijst een topic zag met :topic blabla niet openen.

Maar daarna werden er allemaal topics geopend met hoofdletters om geen topics te openen en dan weer zoveel mogelijk ouzo , dat hoefde van mij ook weer niet.Dat weet ik, ook gelezen. Dat bedoel ik ook. Er zijn forummers die anderen willen waarschuwen en dat dus doen. Alleen niet iedereen is daar blij mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Maja82 schreef op 08 maart 2012 @ 12:56:

Jullie gaan toch niet menen dat ik de eerste ben met dat idee?

Verder moet het haast wel haalbaar zijn. Als je bij 'voorkeuren' aan kan geven dat je bepaalde peilers pijlers niet wil zin in het actuele overzicht dan moet daar een hokje om aan te vinken 'afbeeldingen niet weergeven' ook mogelijk zijn lijkt mij.

Beste Mod,

Dit moet toch wel mogelijk zijn?

De mannen van de techn.dienst konden ook een negeerknop genereren voor ons voor forummers dus nog eentje erbij voor de plaatjes.

Sorry dat ik het weer aanhaal maar ik zou graag uw mening horen of u het ook een goed idee vindt? Ik vind het wel een idee.

En de mensen die de knop nog niet ingesteld hebben kunnen na 1 foto gewoon de negeerknop gebruiken die er nu ook al is.

Kunnen we al de champie openen of is dat pas morgenmiddag op de vrijmiboto?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 13:40:

[...]

Dat weet ik, ook gelezen. Dat bedoel ik ook. Er zijn forummers die anderen willen waarschuwen en dat dus doen. Alleen niet iedereen is daar blij mee.Een of twee van dat soort topics, prima. Meer is gewoon niet nodig.. en al helemaal niet van die zogenaamd grappige of gevatte antwoorden, je bereikt er geen hol mee. Waarschijnlijk alleen amusement voor de troll.. Maar het dringt nog steeds niet door op zulke momenten dat negeren de beste remedie is.
quote:maylea schreef op 08 maart 2012 @ 11:42:

Hairweavestylist loopt te spammen bij Mode en Beauty.

Topic is verwijderd, dank voor de melding!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Er wordt inderdaad gekeken naar de technische mogelijkheid om ongewenste plaatjes zsm te verwijderen. Hier zijn we druk mee, er zitten nog wel wat haken en ogen aan. Maar weet dat we er echt mee bezig zijn, want ook wij willen de plaatjesplakfunctie spoedig weer aan kunnen zetten!

Nog even geduld dus! dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Denise_luvnogwat zit op Gezondheid te spammen over een geweeeeeldig dieet.
Beste Mods,

Graag een slotje voor deel 21 van brandende vragen ...

En een mooi kleurtje hahahaha

Groetjes Dater
quote:lughnasadh schreef op 08 maart 2012 @ 16:10:

Denise_luvnogwat zit op Gezondheid te spammen over een geweeeeeldig dieet.

Gaan er naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:dater74 schreef op 08 maart 2012 @ 16:53:

Beste Mods,

Graag een slotje voor deel 21 van brandende vragen ...

En een mooi kleurtje hahahaha

Groetjes Dater

Deel 20 zit op slot. Kleurtjes zijn uitverkocht helaas ;-)!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mijn onderwerp Kony2012 heb ik heel dom onder Overige geplaatst, kunnen jullie hem verplaatsen naar Actueel?

Bedankt!

Fant
Optimist tot in de kist!
ModeratorViva, 1 uur geleden:

Deel 20 zit op slot. Kleurtjes zijn uitverkocht helaas ;-)!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Olifantjeinhetbos en ik hebben op hetzelfde moment over hetzelfde onderwerp een topic geopend, ik op Actueel en zij op overig. Zou het mogelijk zijn om deze twee topics samen te voegen op de pijler actueel?

Bedankt!
Het topic 'Soms , héél af en toe' is verwijderd ivm een provoceertopic.

quote:tien_voor_tien schreef op 08 maart 2012 @ 18:56:

Olifantjeinhetbos en ik hebben op hetzelfde moment over hetzelfde onderwerp een topic geopend, ik op Actueel en zij op overig. Zou het mogelijk zijn om deze twee topics samen te voegen op de pijler actueel?

Bedankt!

Beste tien,

De berichten van het topic van olifantjeinhetbos heb ik samengevoegd met jouw topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 08 maart 2012 @ 19:30:

Het topic 'Soms , héél af en toe' is verwijderd ivm een provoceertopic.Tip: hou het vanavond maar in de gaten, er zullen er nog wel meer volgen vrees ik. En ik voel nog meer aan mijn water (=voorgevoel): namelijke een PP vanavond, ook al kunnen ze niet plakken.
Wie wilt er met mij...[deel 2]

Hengelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het topic 'Zou jij een personal LifeStyle Coach willen?' is verwijderd ivm het plaatsen van een enquete.

quote:ModeratorViva schreef op 08 maart 2012 @ 19:33:

[...]

Beste tien,

De berichten van het topic van olifantjeinhetbos heb ik samengevoegd met jouw topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaBedankt voor de snelle reactie!
Het topic 'Wie wilt er met mij...[deel 2]' is verwijderd ivm hengelen.

(BGB, bedankt voor de melding!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven