Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 maart 2012 om 04:10
quote:maylea schreef op 29 februari 2012 @ 07:28:
Kun je Joshomon, die overal loopt te spammen, even een enkeltje richting uitgang geven?Hij is weer terug, net een andere naam, zie ook o.a. topic Hello Goodbye, Nog wakker.
Kun je Joshomon, die overal loopt te spammen, even een enkeltje richting uitgang geven?Hij is weer terug, net een andere naam, zie ook o.a. topic Hello Goodbye, Nog wakker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 1 maart 2012 om 09:36
Hoi Mod,
Op de Viva Forum App kan je instellen dat zodra je deze app opent, er gevraagd wordt om een beveiligingscode. Ikzelf vind dit wel prettig en heb daarom de code ingeschakeld. De eerste paar keren vroeg hij ook elke keer om de code, maar nu vindt hij het blijkbaar wel mooi geweest. Oftewel, er wordt niet meer om de code gevraagd, terwijl deze optie wel staat ingeschakeld. Kan dit doorgegeven worden aan de technische afdeling?
Op de Viva Forum App kan je instellen dat zodra je deze app opent, er gevraagd wordt om een beveiligingscode. Ikzelf vind dit wel prettig en heb daarom de code ingeschakeld. De eerste paar keren vroeg hij ook elke keer om de code, maar nu vindt hij het blijkbaar wel mooi geweest. Oftewel, er wordt niet meer om de code gevraagd, terwijl deze optie wel staat ingeschakeld. Kan dit doorgegeven worden aan de technische afdeling?
donderdag 1 maart 2012 om 12:08
quote:bunnerbobbelien schreef op 01 maart 2012 @ 09:36:
Hoi Mod,
Je kunt het beste even een mail sturen naar forum@viva.nl met jouw bijbehorende account gegevens. Gebruikersnaam, emailadres en wachtwoord. Dan wordt het vanaf daar doorgestuurd naar de techniek en kunnen zij kijken hoe dit eventueel kan worden verholpen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Hoi Mod,
Je kunt het beste even een mail sturen naar forum@viva.nl met jouw bijbehorende account gegevens. Gebruikersnaam, emailadres en wachtwoord. Dan wordt het vanaf daar doorgestuurd naar de techniek en kunnen zij kijken hoe dit eventueel kan worden verholpen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
donderdag 1 maart 2012 om 13:50
quote:princessetamtam schreef op 01 maart 2012 @ 12:17:
hoi mod !
maar 1 vraag:
wanneer mogen we weer plaatjes plakken ?
bedankt !
We zijn bezig met een oplossing en hopen echt spoedig de functie weer aan te kunnen zetten. We hopen komende week meer duidelijkheid te kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
hoi mod !
maar 1 vraag:
wanneer mogen we weer plaatjes plakken ?
bedankt !
We zijn bezig met een oplossing en hopen echt spoedig de functie weer aan te kunnen zetten. We hopen komende week meer duidelijkheid te kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

donderdag 1 maart 2012 om 16:23
quote:sirana90 schreef op 01 maart 2012 @ 16:22:
Beste mods,
Ik heb gelezen dat vanaf vandaag dubbelnicken is verboden. Wat als er meerdere mensen op een adress wonen die allemaal een eigen nick willen?
Mvg Sirana90
Zoals al jaren kan je dit aangeven in een mail naar de mods.
Het is niet vanaf vandaag dat dit zo is maar daar zijn al vele meters over geschreven
Beste mods,
Ik heb gelezen dat vanaf vandaag dubbelnicken is verboden. Wat als er meerdere mensen op een adress wonen die allemaal een eigen nick willen?
Mvg Sirana90
Zoals al jaren kan je dit aangeven in een mail naar de mods.
Het is niet vanaf vandaag dat dit zo is maar daar zijn al vele meters over geschreven
donderdag 1 maart 2012 om 16:24
quote:sirana90 schreef op 01 maart 2012 @ 16:22:
Beste mods,
Mvg Sirana90Is niet verboden (helaas). Dubbelnick tot je er bij neervalt zolang het maar niet in hetzelfde topic gebeurt.
Beste mods,
Mvg Sirana90Is niet verboden (helaas). Dubbelnick tot je er bij neervalt zolang het maar niet in hetzelfde topic gebeurt.

donderdag 1 maart 2012 om 20:03

donderdag 1 maart 2012 om 20:09
quote:FullHouse schreef op 01 maart 2012 @ 18:10:
Mods,
Willen jullie na deze enerverende dag eens kijken in het topic "ik mag mijn kind niet zien". Ene Evelien vond het nodig een oproep te plaatsen.
Dank!
Beste Fullhouse,
Zou je het desbetreffende bericht willen toverstaffen? Op deze manier kunnen we het bericht sneller beoordelen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mods,
Willen jullie na deze enerverende dag eens kijken in het topic "ik mag mijn kind niet zien". Ene Evelien vond het nodig een oproep te plaatsen.
Dank!
Beste Fullhouse,
Zou je het desbetreffende bericht willen toverstaffen? Op deze manier kunnen we het bericht sneller beoordelen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
donderdag 1 maart 2012 om 20:15
quote:helene31 schreef op 01 maart 2012 @ 20:07:
[...]
Oh.
Mijn bericht kwam te laat?
Beste Helene31,
Als je zelf een topic opent, dan wil ik graag voor je de berichten overzetten naar je nieuwe topic. Is dat iets?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Oh.
Mijn bericht kwam te laat?
Beste Helene31,
Als je zelf een topic opent, dan wil ik graag voor je de berichten overzetten naar je nieuwe topic. Is dat iets?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

donderdag 1 maart 2012 om 20:54
Hallo viva-mod,
op het topic "laat je blog beoordelen" in de pijler "werk en studie" hebben we het erover of een motto onderin de tekst nu wel of geen url mag hebben en wanneer dan wel of niet. Ik zou het heel erg vinden als ik zonder waarschuwing geband word. Zelf heb ik in mijn motto een url in die slaat op het thema, namelijk mijn eigen blogje. Ik post hier verhaaltjes en heb absoluut geen commerciele bedoeling, anders dan gelezen willen worden door de topiccers die meeschrijven over hoe je tekstjes schrijft.
Zou je mij willen helpen of het mag of dat ik hem weg moet halen?
Dank je!
Karmanie
op het topic "laat je blog beoordelen" in de pijler "werk en studie" hebben we het erover of een motto onderin de tekst nu wel of geen url mag hebben en wanneer dan wel of niet. Ik zou het heel erg vinden als ik zonder waarschuwing geband word. Zelf heb ik in mijn motto een url in die slaat op het thema, namelijk mijn eigen blogje. Ik post hier verhaaltjes en heb absoluut geen commerciele bedoeling, anders dan gelezen willen worden door de topiccers die meeschrijven over hoe je tekstjes schrijft.
Zou je mij willen helpen of het mag of dat ik hem weg moet halen?
Dank je!
Karmanie

donderdag 1 maart 2012 om 21:15
quote:ModeratorViva schreef op 01 maart 2012 @ 20:15:
[...]
Beste Helene31,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Snoesje heeft een nieuw topic geopend:
Commerciële blonde moeders en borstvoeding.
Zouden de berichten die door de keuring komen daarheen kunnen?
Heel erg bedankt!
[...]
Beste Helene31,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Snoesje heeft een nieuw topic geopend:
Commerciële blonde moeders en borstvoeding.

Zouden de berichten die door de keuring komen daarheen kunnen?
Heel erg bedankt!
donderdag 1 maart 2012 om 21:34
quote:FullHouse schreef op 01 maart 2012 @ 21:16:
Lieve Mod,
Ik forum mobiel, mijn computer en laptop zijn hier zo'n 1000 km vandaan en ik ben omgeven door sneeuw, dus staffen wordt wat lastig, sorry.
Beste Fullhouse,
Begrijpelijk, maar ik kan niet zoveel beginnen zonder de exacte naam van de 'forummer in overtreding' en/of de exacte naam van het topic inclusief pijlerlocatie. Zodra ik deze info heb, kan ik je melding beoordelen.
In afwachting van je reactie.
Veel sneeuwpret nog!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Lieve Mod,
Ik forum mobiel, mijn computer en laptop zijn hier zo'n 1000 km vandaan en ik ben omgeven door sneeuw, dus staffen wordt wat lastig, sorry.
Beste Fullhouse,
Begrijpelijk, maar ik kan niet zoveel beginnen zonder de exacte naam van de 'forummer in overtreding' en/of de exacte naam van het topic inclusief pijlerlocatie. Zodra ik deze info heb, kan ik je melding beoordelen.
In afwachting van je reactie.
Veel sneeuwpret nog!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva