Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic 'Even iets persoonelijks.' is verwijderd ivm privacy.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic 'THIS IS ANONYMOUS!' is verwijderd ivm spam/troll.

Terecht, maar wel jammer. Het was net zo gezellig daar.
Inderdaad jammer
Woensdag gehacktdag, dat vergeet je nou nooit meer.
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 april 2012 @ 22:52:

Woensdag gehacktdag, dat vergeet je nou nooit meer. Leuke titel voor een kletstopic?
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 april 2012 @ 22:52:

Woensdag gehacktdag, dat vergeet je nou nooit meer. Ik zal voor altijd gehacktbal schrijven
Het topic 'AAN VIVA ADMIN' is verwijderd ivm trolltopic.

Antongroeneveld is de weg kwijt geloof ik.
Banned is nog steeds bezig.

Nu op actueel.
quote:yvonjaspers schreef op 05 april 2012 @ 08:43:

Antongroeneveld is de weg kwijt geloof ik.

We hebben maatregelen genomen! Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:galadriel schreef op 05 april 2012 @ 09:21:

Banned is nog steeds bezig.

Nu op actueel.

Ook hier zijn maatregelen genomen, dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic: "Wajong uitkering 18." is verwijderd i.v.m. ongepast gedrag van de TO.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

In het topic Wajong uitkering 18 is de TO er eentje met een zer kort lontje. Wenst me ziekte toe terwijl ik daar toch echt geen aanleiding toe heb gegeven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ok, dat was snel!
quote:maylea schreef op 04 april 2012 @ 07:10:

[...]

Tsjongejonge, deze vraag komt elke 2 dagen langs, misschien even terug lezen.sjongejonge.. hoe moet ik dat nu weten?
quote:Fame schreef op 05 april 2012 @ 13:01:

Ok, dat was snel! Da's pas modereren: mopperend achter ons toetsenbord zitten en de mods die dat meteen oppikken en maatregelen nemen, voordat er ook maar één letter getypt is!
quote:molly74 schreef op 05 april 2012 @ 13:13:

[...]

Da's pas modereren: mopperend achter ons toetsenbord zitten en de mods die dat meteen oppikken en maatregelen nemen, voordat er ook maar één letter getypt is!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:molly74 schreef op 05 april 2012 @ 13:13:

[...]

Da's pas modereren: mopperend achter ons toetsenbord zitten en de mods die dat meteen oppikken en maatregelen nemen, voordat er ook maar één letter getypt is!
Beste moderators,

Is het mogelijk om een nieuwe nick te krijgen? De meeste vrouwen hier zijn van goede wil, maar er blijven een paar pestkoppen die proberen om mijn topics te doen vastlopen. Misschien kunnen jullie ook eens naar het TTTOT-topic op de overig-pijler kijken trouwens (of dat in jullie opvatting door de beugel kan).

Sowieso zou ik graag een verse start maken, zonder alle connotaties en associaties die aan mijn huidige nick vastzitten.

Dus is dit mogelijk? en wat moet ik ervoor doen?
Beste Martin,

denk je dat je met een nieuwe nick niet herkend zal worden? Met jouw onderwerpen en manier van schrijven? Je kunt je naam wel veranderen, maar je neemt jezelf toch weer mee.
Worden zaken als het (debiele) bouten topic (sekspijler) van onze weledelgestrenge FD idd toegestaan op dit forum? In dat geval: I rest my case en kom nog minder.
Oh en een topictitel in CAPS (o.a. GTST topic en de zgn. Lentekriebels) irriteren ook velen mateloos.

Kan er een beleidspunt komen m.b.t. topictitels zoals

geen CAPS

incl. niet die eeuwige HELP titels bij een ingegroeide teennagel.
quote:martin81 schreef op 05 april 2012 @ 14:08:

Beste moderators,

Is het mogelijk om een nieuwe nick te krijgen? De meeste vrouwen hier zijn van goede wil, maar er blijven een paar pestkoppen die proberen om mijn topics te doen vastlopen. Misschien kunnen jullie ook eens naar het TTTOT-topic op de overig-pijler kijken trouwens (of dat in jullie opvatting door de beugel kan).

Sowieso zou ik graag een verse start maken, zonder alle connotaties en associaties die aan mijn huidige nick vastzitten.

Dus is dit mogelijk? en wat moet ik ervoor doen?Als FRD spoor je al niet maar als je niet weet hoe je een nieuwe nick kunt aanmaken al helemaal niet. Doe maar niet, blijf gewoon weg met je achterlijke topics in naam van je heer en meester.
En stop me gewoon onder de negeerknop ipv een kletsgroepje te willen pakken waar ik in zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven