Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 5 april 2012 om 09:24
quote:yvonjaspers schreef op 05 april 2012 @ 08:43:
Antongroeneveld is de weg kwijt geloof ik.
We hebben maatregelen genomen! Dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Antongroeneveld is de weg kwijt geloof ik.
We hebben maatregelen genomen! Dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
donderdag 5 april 2012 om 09:27
quote:galadriel schreef op 05 april 2012 @ 09:21:
Banned is nog steeds bezig.
Nu op actueel.
Ook hier zijn maatregelen genomen, dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Banned is nog steeds bezig.
Nu op actueel.
Ook hier zijn maatregelen genomen, dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 5 april 2012 om 13:01

donderdag 5 april 2012 om 13:14
donderdag 5 april 2012 om 13:15
donderdag 5 april 2012 om 14:08
Beste moderators,
Is het mogelijk om een nieuwe nick te krijgen? De meeste vrouwen hier zijn van goede wil, maar er blijven een paar pestkoppen die proberen om mijn topics te doen vastlopen. Misschien kunnen jullie ook eens naar het TTTOT-topic op de overig-pijler kijken trouwens (of dat in jullie opvatting door de beugel kan).
Sowieso zou ik graag een verse start maken, zonder alle connotaties en associaties die aan mijn huidige nick vastzitten.
Dus is dit mogelijk? en wat moet ik ervoor doen?
Is het mogelijk om een nieuwe nick te krijgen? De meeste vrouwen hier zijn van goede wil, maar er blijven een paar pestkoppen die proberen om mijn topics te doen vastlopen. Misschien kunnen jullie ook eens naar het TTTOT-topic op de overig-pijler kijken trouwens (of dat in jullie opvatting door de beugel kan).
Sowieso zou ik graag een verse start maken, zonder alle connotaties en associaties die aan mijn huidige nick vastzitten.
Dus is dit mogelijk? en wat moet ik ervoor doen?
donderdag 5 april 2012 om 14:17
quote:martin81 schreef op 05 april 2012 @ 14:08:
Beste moderators,
Dus is dit mogelijk? en wat moet ik ervoor doen?Als FRD spoor je al niet maar als je niet weet hoe je een nieuwe nick kunt aanmaken al helemaal niet. Doe maar niet, blijf gewoon weg met je achterlijke topics in naam van je heer en meester.
Beste moderators,
Dus is dit mogelijk? en wat moet ik ervoor doen?Als FRD spoor je al niet maar als je niet weet hoe je een nieuwe nick kunt aanmaken al helemaal niet. Doe maar niet, blijf gewoon weg met je achterlijke topics in naam van je heer en meester.