Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods, willen jullie de moeite nemen om mee te lezen op het topic gezinsuitkering, en zonodig ingrijpen voor het uit de hand gaat lopen.
Oh Mods.. Ik kan opeens niet meer in de e-mail waarmee ik jullie heb gemaild . Of dit een tijdelijk probleem van de server oid is of iets permanents weet ik niet, maar reageren op die mail heeft dus niet zoveel zin ben ik bang
quote:redband schreef op 04 maart 2012 @ 14:00:

Mods, willen jullie de moeite nemen om mee te lezen op het topic gezinsuitkering, en zonodig ingrijpen voor het uit de hand gaat lopen.Mods, in dit topic is "wearebackalso" zeer extremistische uitlatingen aan het doen. Deze nick heeft ook een topic geopend op actueel, "het linkse geluid". Ik denk dat scherp en direct reageren hier wel geboden is.
Lucretia: ik heb begin van de middag die 'Also' al gestaft, omdat ik zijn topic meteen al verdacht vond (samen met diens reacties in andere topics). Heb aangegeven aan de mods dat ze dit in de gaten moeten gaan houden, want ik voorzag trammelant. En voila... Daarnaast vind ik die naam verdacht i.c.m. zijn/haar/hun schrijfwijze. ...
quote:ster89 schreef op 04 maart 2012 @ 14:33:

Oh Mods.. Ik kan opeens niet meer in de e-mail waarmee ik jullie heb gemaild . Of dit een tijdelijk probleem van de server oid is of iets permanents weet ik niet, maar reageren op die mail heeft dus niet zoveel zin ben ik bang ster89, in het topic "het linkse geluid" wordt er weer zo'n insinuatie gemaakt. Vervelend voor je.
Eens met redband, molly en lucretiafox
Bedankt Lucretiatox!
quote:lucretiatox schreef op 04 maart 2012 @ 15:37:

[...]

ster89, in het topic "het linkse geluid" wordt er weer zo'n insinuatie gemaakt. Vervelend voor je.

Inderdaad, heb toevallig 2 seconden geleden die Ksenija gestaft. Ik zeg het maar even openlijk. Want of het nu wel of niet klopt met Ster, die Ksenija blíjft bezig. Ook in nog een ander topic doet ze het, op pagina 1 van 'vriend liegt en doet stiekem' ofzoiets. Ook daar een stafje gezwaaid. Ken jullie beide niet, dus totaal niet partijdig, maar hier kan ik ook heel slecht tegen.

Ben alleen bang dat er geen modjes zijn, het is verdacht stil allemaal...
Ook jij bedankt Molly. Ik vind dit nu toch wel erg vervelend worden. Ik hoop echt dat de Mods er naar gaan kijken want zoals ik al schreef, dit voelt als een heksenjacht. Ik kan blijkbaar nergens meer posten zonder belachelijk te worden gemaakt. Gelukkig is de negeerknop er
quote:molly74 schreef op 04 maart 2012 @ 15:44:

[...]

Ben alleen bang dat er geen modjes zijn, het is verdacht stil allemaal...Nee, en de PP komt altijd precies als ze er niet zijn. Want voor het raden van de identiteit van Also hoef je geen Miss Marple te zijn.
Precies Luc, dat bedoel ik.
.
Ster, zie topic 'Sex met broer'. Vervelend voor je dit.
Dankjewel BrightEyes, ook voor de steun in dat topic. Ik zie het helaas op mijn mobiel wel allemaal voorbij komen. Ik sla alles op en staf het zodra ik een pc binnen handbereik heb.
quote:nerd_ schreef op 04 maart 2012 @ 16:01:

*Dadelijk moet ik hondenbelasting betalen, en al diens exen onderhouden*Vrees niet, diegene heeft geen hond en geen exen
.
Nerd
Nerd!
Mods, ook van hieruit het verzoek om even te kijken naar Ksenija. Ongeacht of Ster heeft zitten dubbelnicken (waar ik trouwens geen bal van geloof) begint haar gedrag me behoorlijk te vervelen. En dan ben ik nog geeneens Ster zelf.
quote:groentsoep2 schreef op 04 maart 2012 @ 17:01:

Mods, ook van hieruit het verzoek om even te kijken naar Ksenija. Ongeacht of Ster heeft zitten dubbelnicken (waar ik trouwens geen bal van geloof) begint haar gedrag me behoorlijk te vervelen. En dan ben ik nog geeneens Ster zelf.eens
Er lopen nu 2 topics door elkaar heen op actueel over 66 jarige dame die bevallen is.

Haal die van mij maar weg...Ik was te netjes met neerzetten.
Poster Wearebackalso is m.i. opruiend bezig. Kunnen jullie hier naar kijken?
quote:chrissiy schreef op 04 maart 2012 @ 19:05:

Poster Wearebackalso is m.i. opruiend bezig. Kunnen jullie hier naar kijken?

Zodra ze er zijn ongetwijfeld. Maar het schijnt weer zondag=rustdag te zijn daar. En bij de trollen: zondag=trollendag.

Ik heb ook al een paar keer gemaild, vele vele malen gestaft, ook al hier geschreven, maar zonder reactie helaas.
Bedankt Mods voor het verwijderen van het topic "Kat van de buren" , blijkbaar is het staffen eindelijk doorgekomen.
Is dat gebeurd Marjorette? Hè hè, gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven