Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 4 maart 2012 om 15:17
quote:redband schreef op 04 maart 2012 @ 14:00:
Mods, willen jullie de moeite nemen om mee te lezen op het topic gezinsuitkering, en zonodig ingrijpen voor het uit de hand gaat lopen.Mods, in dit topic is "wearebackalso" zeer extremistische uitlatingen aan het doen. Deze nick heeft ook een topic geopend op actueel, "het linkse geluid". Ik denk dat scherp en direct reageren hier wel geboden is.
Mods, willen jullie de moeite nemen om mee te lezen op het topic gezinsuitkering, en zonodig ingrijpen voor het uit de hand gaat lopen.Mods, in dit topic is "wearebackalso" zeer extremistische uitlatingen aan het doen. Deze nick heeft ook een topic geopend op actueel, "het linkse geluid". Ik denk dat scherp en direct reageren hier wel geboden is.

zondag 4 maart 2012 om 15:24
Lucretia: ik heb begin van de middag die 'Also' al gestaft, omdat ik zijn topic meteen al verdacht vond (samen met diens reacties in andere topics). Heb aangegeven aan de mods dat ze dit in de gaten moeten gaan houden, want ik voorzag trammelant. En voila... Daarnaast vind ik die naam verdacht i.c.m. zijn/haar/hun schrijfwijze. ...

zondag 4 maart 2012 om 15:37
quote:ster89 schreef op 04 maart 2012 @ 14:33:
Oh Mods.. Ik kan opeens niet meer in de e-mail waarmee ik jullie heb gemaild . Of dit een tijdelijk probleem van de server oid is of iets permanents weet ik niet, maar reageren op die mail heeft dus niet zoveel zin ben ik bang ster89, in het topic "het linkse geluid" wordt er weer zo'n insinuatie gemaakt. Vervelend voor je.
Oh Mods.. Ik kan opeens niet meer in de e-mail waarmee ik jullie heb gemaild . Of dit een tijdelijk probleem van de server oid is of iets permanents weet ik niet, maar reageren op die mail heeft dus niet zoveel zin ben ik bang ster89, in het topic "het linkse geluid" wordt er weer zo'n insinuatie gemaakt. Vervelend voor je.

zondag 4 maart 2012 om 15:44
quote:lucretiatox schreef op 04 maart 2012 @ 15:37:
[...]
ster89, in het topic "het linkse geluid" wordt er weer zo'n insinuatie gemaakt. Vervelend voor je.
Inderdaad, heb toevallig 2 seconden geleden die Ksenija gestaft. Ik zeg het maar even openlijk. Want of het nu wel of niet klopt met Ster, die Ksenija blíjft bezig. Ook in nog een ander topic doet ze het, op pagina 1 van 'vriend liegt en doet stiekem' ofzoiets. Ook daar een stafje gezwaaid. Ken jullie beide niet, dus totaal niet partijdig, maar hier kan ik ook heel slecht tegen.
Ben alleen bang dat er geen modjes zijn, het is verdacht stil allemaal...
[...]
ster89, in het topic "het linkse geluid" wordt er weer zo'n insinuatie gemaakt. Vervelend voor je.
Inderdaad, heb toevallig 2 seconden geleden die Ksenija gestaft. Ik zeg het maar even openlijk. Want of het nu wel of niet klopt met Ster, die Ksenija blíjft bezig. Ook in nog een ander topic doet ze het, op pagina 1 van 'vriend liegt en doet stiekem' ofzoiets. Ook daar een stafje gezwaaid. Ken jullie beide niet, dus totaal niet partijdig, maar hier kan ik ook heel slecht tegen.
Ben alleen bang dat er geen modjes zijn, het is verdacht stil allemaal...
zondag 4 maart 2012 om 15:48

zondag 4 maart 2012 om 17:37

zondag 4 maart 2012 om 19:06
quote:chrissiy schreef op 04 maart 2012 @ 19:05:
Poster Wearebackalso is m.i. opruiend bezig. Kunnen jullie hier naar kijken?
Zodra ze er zijn ongetwijfeld. Maar het schijnt weer zondag=rustdag te zijn daar. En bij de trollen: zondag=trollendag.
Ik heb ook al een paar keer gemaild, vele vele malen gestaft, ook al hier geschreven, maar zonder reactie helaas.
Poster Wearebackalso is m.i. opruiend bezig. Kunnen jullie hier naar kijken?
Zodra ze er zijn ongetwijfeld. Maar het schijnt weer zondag=rustdag te zijn daar. En bij de trollen: zondag=trollendag.
Ik heb ook al een paar keer gemaild, vele vele malen gestaft, ook al hier geschreven, maar zonder reactie helaas.