Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Is het nou de bedoeling vaste forummers te laten wegjagen door een pedant ventje met topic diarree? Kan hier nou niet eens wat aan gedaan worden? Het forum wordt zo steeds minder leuk om te komen, minder bezoekers is minder reclame-inkomsten voor sanoma en dit alles door 1 klier die het hele forum verziekt
Ik heb even een vraagje over de regels;

- Mag je iemand beschuldigen van dubbelnicken?

- Mag je zomaar stukken quoten in een ander topic omdat je vermoedens hebt dat de TO uit het ene topic dezelfde is als de TO uit het andere topic?

- Mag je sowieso quoten uit een ander topic van dezelfde TO?
Het topic: "GEZOCHT: Pedicure Model" is verplaatst naar de pijler gevraagd.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Oh, wat lijkt me dat ideaal: een topic-negeerknop! Ik ben voor!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben ook voor, absoluut. En dan wèl werkzaam mobiel, uiteraard!
Beste forummers,

Op dit moment zal het moderator topic worden opgeschoond (alle off topic berichten worden verwijderd). Daarnaast willen wij melden dat al jullie opmerkingen zeker worden gelezen. Wij doen er alles aan om het forum zo schoon mogelijk te houden.

Vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

Mod, 5 van de laatste 10 geopende topics zijn van dezelfde forummer. Kan/mag dat zomaar?
Beste Mods,

Er heeft iemand last van topic-diarree: http://forum.viva.nl/forum/find/poster/143091/topics

En tevens worden zijn eigen oude topics ge-upt.

Kan daar ajb iets aan gedaan worden?
Kunnen jullie dan alsjeblieft wel een goede oplossing bedenken voor mobiele forummers die niet kunnen negeren?
Mods, nog een ander vraagje. Heb net een topic geopend (hier op Overig) over de (belachelijke) vriendenverzoekjes die ik krijg.

Is er een functie(knop) waarmee ik kan aangeven NUL vriendenverzoekjes te willen ontvangen?
Ik wil iedereen die zich nu zo stoort aan die forumvervuiling van martin oproepen om niet meer in zijn topics te reageren. Zolang hij reacties krijgt gaat hij er mee door, hij opent niet voor niets zoveel topics tegelijk natuurlijk! Geen reacties = geen lol voor deze trol. En hoe minder er gereageerd wordt op zijn topics, des te sneller zakken ze weer naar beneden in de topiclijst.
quote:thee schreef op 11 april 2012 @ 14:26:

Mods, nog een ander vraagje. Heb net een topic geopend (hier op Overig) over de (belachelijke) vriendenverzoekjes die ik krijg.

Is er een functie(knop) waarmee ik kan aangeven NUL vriendenverzoekjes te willen ontvangen?

Beste Thee,

Als ik kijk naar mijn eigen instellingen, je kan idd instellen dat je geen verzoeken wilt onvangen.

Ga naar Forum--> Voorkeuren--> en ik meen de 3e van boven kan je uitvinken dat je geen verzoeken wilt ontvangen.

Ik hoop dat het zo opgelost is maar de Moderator zal je vraag ook nog zien en misschien is het anders op te lossen.

mvg,

Junior.
quote:VotesforLeo schreef op 11 april 2012 @ 14:30:

Wat een geneuzel. Dan open je het topic toch gewoon niet?Als je toch op de app eens kon zien van wie de topics afkomstig waren... *zucht*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:VotesforLeo schreef op 11 april 2012 @ 14:35:

Waarom jezelf zo in de kaart laten kijken door hem? Ik moet er om lachen,dat arrogante betweterige toontje watnhij uit boeken heeft gehaald.Ja, ik heb normaal geen last, maar het ondersneeuwt nu wel de normale topics die naar beneden zakken.
Even een quote als bewijs dat alle nieuwe topics reclame zijn voor The Game:quote:martin81 schreef op 11 april 2012 @ 14:08:

[...]

Dat bleef toch wel heel erg aan de oppervlakte. Ik open juist deze topics om ervoor te zorgen dat het nu echt over de techniek gaat.
Zeg maar Spijker.
quote:juniormoderatorviva schreef op 11 april 2012 @ 14:34:

[...]

Beste Thee,

Als ik kijk naar mijn eigen instellingen, je kan idd instellen dat je geen verzoeken wilt onvangen.

Ga naar Forum--> Voorkeuren--> en ik meen de 3e van boven kan je uitvinken dat je geen verzoeken wilt ontvangen.

Ik hoop dat het zo opgelost is maar de Moderator zal je vraag ook nog zien en misschien is het anders op te lossen.

mvg,

Junior.Dank je wel voor je (snelle) reactie. Ik ga het even opzoeken (heb nog nooit op voorkeuren of instellingen gekeken )
quote:yvonjaspers schreef op 11 april 2012 @ 14:32:

Ik wil iedereen die zich nu zo stoort aan die forumvervuiling van martin oproepen om niet meer in zijn topics te reageren. Zolang hij reacties krijgt gaat hij er mee door, hij opent niet voor niets zoveel topics tegelijk natuurlijk! Geen reacties = geen lol voor deze trol. En hoe minder er gereageerd wordt op zijn topics, des te sneller zakken ze weer naar beneden in de topiclijst.

Inderdaad. We zijn bekend met het probleem en zullen de nodige maatregelen nemen. Bedankt allemaal voor jullie reacties. Genoeg over deze forummer!

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

quote:hekje schreef op 11 april 2012 @ 14:37:

[...]

Ja, ik heb normaal geen last, maar het ondersneeuwt nu wel de normale topics die naar beneden zakken.Gaat vanzelf weer over. Dit weekend was hij er ook niet. Dit is denk ik een egostuntje van hem. Bang dat ie onzichtbaar is. En vergeet zijn hogere taak iet he?? Het forum naar een hoger niveau brengen. Et voila
quote:bergkristal schreef op 11 april 2012 @ 13:38:

Ik heb even een vraagje over de regels;

- Mag je iemand beschuldigen van dubbelnicken?

- Mag je zomaar stukken quoten in een ander topic omdat je vermoedens hebt dat de TO uit het ene topic dezelfde is als de TO uit het andere topic?

- Mag je sowieso quoten uit een ander topic van dezelfde TO?Mod, mag ik hier nog een reactie op?
Waaruit gaan die nodige maatregelen bestaan dan? Dat wordt namelijk wel vaker geroepen, maar er veranderd helemaal niets.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:ModeratorViva schreef op 11 april 2012 @ 14:40:

[...]

Inderdaad. We zijn bekend met het probleem en zullen de nodige maatregelen nemen. Bedankt allemaal voor jullie reacties. Genoeg over deze forummer!

Moderator viva forum

Ik ben benieuwd.

En het vragen aan iedereen diegene te negeren mag dus wel? Was een vraag vanochtend hier.
quote:bergkristal schreef op 11 april 2012 @ 14:43:

[...]

Mod, mag ik hier nog een reactie op?

Via een stafmelding kun je aangeven als je een vermoeden hebt wat betreft dubbelnicken. Antwoord op de andere vraag moet ik je helaas nog even schuldig blijven. Hier komen we nog op terug! Excuus.

Moderator viva forum

hûh? quoten vanuit een ander topic mag tot sowieso niet.
quote:himalaya schreef op 11 april 2012 @ 14:36:

[...]

Als je toch op de app eens kon zien van wie de topics afkomstig waren... *zucht*Als je dat überhaupt van te voren kon zien... Nu zie je een topic met een titel die je wilt lezen en dan kom je er achter dat het van een van je genegeerden is...
De topics:

"Van een praatje maken naar een emotionele band"

"Hoe ga je van zoenen naar sex-close?"

"Wat zijn de beste plekken om vrouwen te ontmoeten?"

"Wat zijn de beste manieren om van praten naar zoenen te gaan"

"Beste openingszinnen"

en "Met je mond in haar vagina terwijl ze klaar komt....."

zijn verwijderd. Jullie weten wel waarom.

Moderator viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven