Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 10 april 2012 om 10:15
Het topic: "co-ouderschap" is verwijderd. Het topic liep ontzettend uit de hand. Na de melding van de moderator in het topic zelf is het er niet beter op geworden. Er is daarom besloten het topic te verwijderen.
Met vriendelijke groeten,
Moderator viva forum
Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 10 april 2012 om 10:36
Het topic: "Gratis uitzending bijwonen nieuw SBS6 programma" is verwijderd in verband met spam.
Moderator viva forum
Moderator viva forum

dinsdag 10 april 2012 om 13:55
quote:sadeceben schreef op 10 april 2012 @ 12:52:
Zouden jullie mijn topic Overspannen, ik voel me een oplichter op psyche willen sluiten? Ik ben mee gaan schrijven op het topic van Boedhabuikje dus mijn topic kan op slot.
Topic is voorzien van een slotje!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Zouden jullie mijn topic Overspannen, ik voel me een oplichter op psyche willen sluiten? Ik ben mee gaan schrijven op het topic van Boedhabuikje dus mijn topic kan op slot.
Topic is voorzien van een slotje!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 10 april 2012 om 15:41
quote:juniormoderatorviva schreef op 10 april 2012 @ 15:38:
Berteke in "Welke geur draag jij vandaag?"
verwijderd in verband met spam.Jullie hebben er zin in he? Is het een wedstrijdje met de andere junior, zo van 'wie spot er het eerste een spammert?'
Berteke in "Welke geur draag jij vandaag?"
verwijderd in verband met spam.Jullie hebben er zin in he? Is het een wedstrijdje met de andere junior, zo van 'wie spot er het eerste een spammert?'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 10 april 2012 om 15:41
quote:molly74 schreef op 10 april 2012 @ 13:28:
Mods: "...We zullen zo nodig passende maatregelen nemen, maar dit geniet niet onze voorkeur."
Begrijpelijk en terecht wat jullie zeiden in die reactie, maar die laatste zin was niet nodig geweest. Eens. Daar is de nare zure toon weer uit de tijd van de bannenregen.
Mods: "...We zullen zo nodig passende maatregelen nemen, maar dit geniet niet onze voorkeur."
Begrijpelijk en terecht wat jullie zeiden in die reactie, maar die laatste zin was niet nodig geweest. Eens. Daar is de nare zure toon weer uit de tijd van de bannenregen.
.
dinsdag 10 april 2012 om 15:48

dinsdag 10 april 2012 om 15:57
quote:juniormoderatorviva schreef op 10 april 2012 @ 15:52:
Volgens mij staat dit topic verkeerd, ik check het even na;
[advertorial] Hoe vul jij jouw Bugles? Win 10.000 euro!
mvg,
Junior.
Volgens de mods staat 't goed... die schrijven zelf in dat topic.
Enne... of je checkt het, of je kijkt 't na....
Volgens mij staat dit topic verkeerd, ik check het even na;
[advertorial] Hoe vul jij jouw Bugles? Win 10.000 euro!
mvg,
Junior.
Volgens de mods staat 't goed... die schrijven zelf in dat topic.
Enne... of je checkt het, of je kijkt 't na....
dinsdag 10 april 2012 om 18:59

dinsdag 10 april 2012 om 19:49
quote:ModeratorViva schreef op 08 april 2012 @ 22:14:
Het topic Onzin topics is verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
lijkt me prima maar met welke reden? Vond het naar maar zag er geen verbroken regel in. Of het moet de laatste minuten uit de hand zijn gelopen natuurlijk.
Ik denk dat deze vraag over het hoofd is gezien. Ik vraag me het wel nog steeds af!
Ik zie dat jullie inmiddels langs zijn gekomen maar wederom geen reactie hebben gegeven. Ik zou het waarderen dat er iets van reactie komt ook als dat is: IBI zeur niet of we vragen het even na. Negeren vind ik niet zo netjes.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
lijkt me prima maar met welke reden? Vond het naar maar zag er geen verbroken regel in. Of het moet de laatste minuten uit de hand zijn gelopen natuurlijk.
Ik denk dat deze vraag over het hoofd is gezien. Ik vraag me het wel nog steeds af!
Ik zie dat jullie inmiddels langs zijn gekomen maar wederom geen reactie hebben gegeven. Ik zou het waarderen dat er iets van reactie komt ook als dat is: IBI zeur niet of we vragen het even na. Negeren vind ik niet zo netjes.
dinsdag 10 april 2012 om 22:18

dinsdag 10 april 2012 om 23:02
quote:ModeratorViva schreef op 08 april 2012 @ 22:14:
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum