Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
demagnumvanellen in "Van haar gestook en gebemoei word ik moe"

Dit topic is verplaatst naar Relaties.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
uhm, moderator; 14-15 jarige, verkering en samen willen slapen.

Dankje.
quote:mariamena schreef op 07 juni 2012 @ 15:44:

uhm, moderator; 14-15 jarige, verkering en samen willen slapen.

Dankje.

Beste Mariamena,

Zou je je melding wat uitgebreider willen specificeren?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Geloof het ook niet, mijn allerliefste Junior, maar ik heb het wéér gedaan.....

Jullie moeten echt de sluitknop niet op dezelfde plek zetten als de verstuurknop

Wil iemand 'm heropenen?

Marels is ECHT wel simpel hoor....
668, the neighbour of the Beast
ja hoor dat wil ik wel, maar ga ik dan niet weer off-topic zoals vanmorgen toen al mijn postings werden verwijderd, zomaar?

Ik heb dit alles ook gemaild, maar na een eerste reactie ( en korte tweede; 1 zin; we halen alle off topics weg) niks meer gehoord. Heb namen doorgeven, situaties, tijden etc. Maar helaas. Nakkes, dus als je meer wilt weten; ik wil wel, maar mag het wel, en heeft het wel zin?

Groetjes mariamena
quote:Marels schreef op 07 juni 2012 @ 17:33:

Jullie moeten echt de sluitknop niet op dezelfde plek zetten als de verstuurknop

Wil iemand 'm heropenen?

Beste Marels,

Ik ga hem weer voor je openen. Hoelang ben je ook alweer jarig?

mvg,

Junior.
quote:mariamena schreef op 07 juni 2012 @ 17:36:

ja hoor dat wil ik wel, maar ga ik dan niet weer off-topic zoals vanmorgen toen al mijn postings werden verwijderd, zomaar?

Ik heb dit alles ook gemaild, maar na een eerste reactie ( en korte tweede; 1 zin; we halen alle off topics weg) niks meer gehoord. Heb namen doorgeven, situaties, tijden etc. Maar helaas. Nakkes, dus als je meer wilt weten; ik wil wel, maar mag het wel, en heeft het wel zin?

Groetjes mariamena

Het lijkt mij beter om te mailen naar ons dan hier je verhaal neer te zetten.

mvg,

Junior.
dat dacht ik dus al. En heb ik vanmorgen al gedaan
Mods,

Ik ben op zoek waar ik mijn wachtwoord kan veranderen en ik kan dat maar niet vinden. Er staat ergens bij mijn viva dat je je wachtwoord kan veranderen en als je dan daarop klikt kom je op je profiel uit maar kan je nergens je wachtwoord veranderen..

Heb bij de FAQ gekeken maar klopt het dat die, op 3 of 4 items na, leeg is? Of zit ik nu weer te suffen? Ik wil gewoon mijn wachtwoord veranderen dus zou graag willen weten hoe ik dat kan doen.

Groet, Chooc de chaoot ( )
.
Het topic: "Help mij met een droom waarmaken!" is verwijderd in verband met oproep om te stemmen. Evenals: "Stemmen!!!"

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

@ Votesforleo and de Mod

Dat is het hem dus juist, als ik mezelf lope kom ik zowel mijn reactie als dat topic niet meer tegen..
Ga jij voor zaad?

Dit topic is verplaatst van Actueel naar Overig.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:chocolover schreef op 07 juni 2012 @ 18:11:

Mods,

Ik ben op zoek waar ik mijn wachtwoord kan veranderen en ik kan dat maar niet vinden. Er staat ergens bij mijn viva dat je je wachtwoord kan veranderen en als je dan daarop klikt kom je op je profiel uit maar kan je nergens je wachtwoord veranderen..

Heb bij de FAQ gekeken maar klopt het dat die, op 3 of 4 items na, leeg is? Of zit ik nu weer te suffen? Ik wil gewoon mijn wachtwoord veranderen dus zou graag willen weten hoe ik dat kan doen.

Groet, Chooc de chaoot ( )

Beste Chocolover,

Ik heb even gekeken bij mijn eigen nick maar volgens mij kan je als je bij uitloggen klikt, klikken op `wachtwoord vergeten` en heb je de mogelijkheid om je ww te veranderen.

Lukt dat nou niet, post het hier dan nog even dan vraag ik het even verder voor je na.

Bij mij staat er wel een `gevulde Fac ` bovenaan . Die bug kan je het beste even melden bij Bugtopic hier op Overig.

mvg,

Junior.
quote:Marels schreef op 07 juni 2012 @ 17:33:

Wil iemand 'm heropenen?

Hahaha.

Ben je jarig Smarels, gefeliciteerd en zet die fles maar weg. Je hebt wel genoeg gehad, me dunkt.

Ik heb de laptop alweer weggelegd en forum weer oud en vertrouwd via mobiel maar zal dit weekend ff inloggen via laptop en het veranderen. Lig nu languit op de bank en ben te lui om op te staan.. Zal morgen of zaterdag ook nog een keer kijken wat er bij de FAQ was en dat melden.

Bedankt voor de hulp junior!
quote:Anthonius schreef op 07 juni 2012 @ 18:32:

@ Votesforleo and de Mod

Dat is het hem dus juist, als ik mezelf lope kom ik zowel mijn reactie als dat topic niet meer tegen..Dan zou je je dus kunnen bedenken dat het topic is weggehaald. duss
quote:boterblommetje schreef op 07 juni 2012 @ 20:59:

[...]

Dan zou je je dus kunnen bedenken dat het topic is weggehaald. dussOf dolores loepen omdat het ook kan dat jow reactie is gedelete
Moderator, probleem is opgelost. Zou je het topic van mij onder digi weg willen halen?

Dit is de link: hell! Ik sta in google+ en stuur ongewild foto's mee. Spoed!

Hij mag NU dicht.

Super en dankjewel.

MM
Sinds wanneer is het een vinden van een antwoord op een vraag een reden om een topic te sluiten ?
.
Ik vind ook dat dergelijke topics niet zomaar verwijderd zouden moeten worden. Anderen kunnen ook nog wat aan het antwoord hebben, toch?
.
Joehoe mods!

Kijken jullie even op relaties, op het 'ik lust geen chocolade' topic?

Daar is ene riverman aan het bashen.

Thanks
sluit me aan bij Leo, er zit een heel irritant geval in dat topic. Begeleiden jullie hem of haar even naar buiten? Bij voorbaat dank
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven