Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:eleonora schreef op 04 mei 2012 @ 16:52:

[...]

Nee hoor, allemaal keurig netjes.

De TO was de troll waarschijnlijk.

Ah, ja dat zat er wel in dat TO 'n troll was (iets teveel tegenstrijdigheden zeg maar). Bedankt Eleonora!!

@mod: als 't topic verwijderd is omdat TO 'n troll was/is, waarom worden dan eigenlijk niet alle berichten van 'n troll verwijderd en/of de account geanonimiseerd? Just curious.
quote:chartreuse schreef op 04 mei 2012 @ 16:58:

[...]

@mod: als 't topic verwijderd is omdat TO 'n troll was/is, waarom worden dan eigenlijk niet alle berichten van 'n troll verwijderd en/of de account geanonimiseerd? Just curious.

Omdat dit al een topic was met veel postings, en de troll in kwestie veel heeft gepost en daar weer veel van was gequote, is ervoor gekozen om het topic offline te halen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 04 mei 2012 @ 17:01:

[...]

Omdat dit al een topic was met veel postings, en de troll in kwestie veel heeft gepost en daar weer veel van was gequote, is ervoor gekozen om het topic offline te halen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDat snap ik, maar ik bedoel eigenlijk de andere topics van de poster in kwestie. Of krijgt iemand na trollen 'n waarschuwing en 'n nieuwe kans?
quote:ModeratorViva schreef op 04 mei 2012 @ 16:40:

Het topic "Ruimdenkend of gewoon..." is verwijderd i.v.m. trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumwat jammer,vond het een interessante discussie, en had nu juist even echt tijd het te lezen en te reageren.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 04 mei 2012 @ 17:13:

[...]

wat jammer,vond het een interessante discussie, en had nu juist even echt tijd het te lezen en te reageren.

Hetzelfde geldt voor mij, nu eindelijk de tijd om te lezen, topic foetsie. Erg jammer omdat er behoorlijk interessante dingen werden geschreven.

Is er echt geen mogelijkheid dit onderwerp in gerestaureerde vorm terug te zetten?
Opmerkingen m.b.t. het beleid of de uitvoering daarvan graag via de e-mail.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 04 mei 2012 @ 18:28:

Opmerkingen m.b.t. het beleid of de uitvoering daarvan graag via de e-mail.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumHet was geen opmerking over beleid of de uitvoering, maar 'n vraag over de regels. Mailtje is onderweg.
Mensen, een trol is een trol, en als we de plaatsjesfunctie willen houden (lees; geen gezeik willen met imbecielen) dan moet er een lijn getrokken worden, wel zo duidelijk. Dus niet per trol bekijken. En interessante stukken tekst staan ook in de Playboy
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:chartreuse schreef op 04 mei 2012 @ 19:40:

[...]

Het was geen opmerking over beleid of de uitvoering, maar 'n vraag over de regels. Mailtje is onderweg.

Die mogen ook niet in dit topic gesteld worden, zie de OP.

Ik heb je inmiddels een e-mail teruggestuurd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Verplaatst naar Thuispijler;

Nest fuutjes kapot. What to do?

mvg,

Junior.
Vraagje over mobieltjes en abonnementen..

Verplaatst van Overig naar Digi.
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/151365/messages

Ene Polllypee is volgens mij aan het spammen.
quote:hgjb schreef op 05 mei 2012 @ 10:48:

http://forum.viva.nl/forum/find/poster/151365/messages

Ene Polllypee is volgens mij aan het spammen.Er was al actie ondernomen, dank je wel voor de melding.
Mod,

Hoe komt het dat er geen antwoord komt op mijn mailtje?

Heb na een week tevergeefs wachten de mail nogmaals verstuurd, maar nog steeds niks. Dit is een maand geleden.

Heeft het überhaupt wel zin om te mailen?
Is reeds gebeurd.

Dank!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eindeloos, in mijn motto staat dat ik liever niet gequote word, en ik zeg het er vaak ook nog bij, maar vaak zonder succes
quote:Eindeloos schreef op 05 mei 2012 @ 12:56:

Moderator, tegen mijn verzoek in, ben ik toch gequote, in het topic '' Schoonzus bijna op straat..... " in Relaties.

Dit is gebeurd 05-05 om 12.41.

Ik heb verzocht de post NIET te quoten, en later, deze quote te verwijderen.

Echter zonder succes.

Kunt u dit voor mij doen?

Bij voorbaat dank.Wij hebben dit intern al gemeld bij de moderators, Eindeloos. Helaas hebben wij niet de bevoegdheid dit soort zaken te wijzigen.
quote:rozehanddoek schreef op 05 mei 2012 @ 12:58:

Eindeloos, in mijn motto staat dat ik liever niet gequote word, en ik zeg het er vaak ook nog bij, maar vaak zonder succes Ik had het in dikke zwarte letters, helpt ook niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:JuniorModeratorViva schreef op 05 mei 2012 @ 12:58:

[...]

Wij hebben dit intern al gemeld bij de moderators, Eindeloos. Helaas hebben wij niet de bevoegdheid dit soort zaken te wijzigen.

Oke, dan is het niet anders, dank voor de moeite.

Ik laat het nu aan de welwillende beleefdheid, van de forummer over.

Ze is actief in het topic, dus heeft mijn verzoek tot 2 x toe gezien.
Ik denk inderdaad dat je alleen kunt afgaan op de 'wil' van de medeforummers. En anders tja.. dingen die je liever niet gequote ziet toch niet plaatsen? Wel een dooddoener, maar goed
Onderzoek naar veiligheidsprogramma's zoals Opsporing Verzoc

Topic verwijderd ivm niet toegestane oproep,
Verplaatst naar overig;

verjaardagscadeau vriend

mvg,

Junior.
@rozenhanddoek Tja, ik lees niet bij iedereen zijn of haar motto.

Dus het kan per ongeluk gebeuren.
Ik vind het ook lastig forummen, dan moet je uit gaan leggen op welk stukje van welke post je reageert. Een (stukje) quote werkt veel duidelijker.

Snap het 'ik wil niet gequote worden' ook niet zo. Als je iets schrijft wat niet bewaard mag blijven (ofzo?) dan zou je het niet moeten schrijven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Sommige dingen vind ik op dat moment wel relevant voor een topic, maar ik geef mezelf graag de gelegenheid om één keer in de zoveel tijd mijn posts na te kijken en eventueel dingen te verwijderen ivm herkenbaarheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven