Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zaterdag 26 januari 2013 om 01:03
quote:jooppie schreef op 25 januari 2013 @ 22:27:
[...]
Kep niksniegedaannie
Egwel, je hebt een giftig broodje kaas gepost.
Maarrrrrrrr........ het is weer in orde, het broodje kaas is weg.
[...]
Kep niksniegedaannie
Egwel, je hebt een giftig broodje kaas gepost.
Maarrrrrrrr........ het is weer in orde, het broodje kaas is weg.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 januari 2013 om 02:08
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 januari 2013 @ 21:42:
[...]
Ik weet niet over welk topic je het hebt. Als we een topic verwijderen of ter beoordeling offline halen vermelden we het hier altijd.
mvg,
Junior.En dit valt me dus best wel vaak op, dat de mods acties ondernemen en het gewoonweg niet hier of bij jullie melden. Ik vind het getuigen van laksheid.
[...]
Ik weet niet over welk topic je het hebt. Als we een topic verwijderen of ter beoordeling offline halen vermelden we het hier altijd.
mvg,
Junior.En dit valt me dus best wel vaak op, dat de mods acties ondernemen en het gewoonweg niet hier of bij jullie melden. Ik vind het getuigen van laksheid.
zaterdag 26 januari 2013 om 08:43
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 januari 2013 @ 23:50:
wat een flauwekul, je verwijst zelfs naar je youtube filmpjes waar die arme vriend in figureert en je opent wekelijks dit soort egodocumenten. Het zou goed zijn als de mods jouw verzoek tot verwijdering wegens "herkenbaarheid" niet meer serieus nemen.+ 1
wat een flauwekul, je verwijst zelfs naar je youtube filmpjes waar die arme vriend in figureert en je opent wekelijks dit soort egodocumenten. Het zou goed zijn als de mods jouw verzoek tot verwijdering wegens "herkenbaarheid" niet meer serieus nemen.+ 1
zaterdag 26 januari 2013 om 09:18
Is er echt geen manier om het weghalen van een openingspost tegen te gaan?? Als forummer mag je hem niet kopiëren, maar het is echt vervelend om elke keer zo van die topics te hebben. Of misschien mogelijk om het topic dan weg te halen, aangezien er geen openingspost meer opstaat, heeft het geen nut te lezen, net zoals het geen nut heeft om raad of tips te geven, want de openingspost is weg en je weet van niets?
zaterdag 26 januari 2013 om 12:09
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 januari 2013 @ 23:03:
Topic Zwanger van haar man. is offline gehaald ter beoordeling van de moderators.
mvg,
Junior.
Het topic zal offline blijven ivm een trolltopic en het ontbreken van een redelijke OP. Verder zijn er passende maatregelen genomen richting een aantal gebruikers.
Vele berichten worden gezien als provoceren/schelden/off-topic. Hoewel een topic gezien wordt als trolltopic, betekent niet dat het is toegestaan om berichten te plaatsen, die tegen de huisregels zijn. Dit komt de sfeer van het forum niet ten goede.
We willen graag iedere forummer oproepen om een topic, dat wordt verdacht van een trolltopic te staffen en het verder met rust te laten. Mocht je toch willen reageren, reageer dan inhoudelijk, zodat er een goede discussie uitkomt, waar elke forummer wat aan heeft.
Mochten jullie hier op willen reageren, dan kan dat via forum@viva.nl, aangezien dit topic nog steeds geen discussietopic is.
Hopende op jullie begrip.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Topic Zwanger van haar man. is offline gehaald ter beoordeling van de moderators.
mvg,
Junior.
Het topic zal offline blijven ivm een trolltopic en het ontbreken van een redelijke OP. Verder zijn er passende maatregelen genomen richting een aantal gebruikers.
Vele berichten worden gezien als provoceren/schelden/off-topic. Hoewel een topic gezien wordt als trolltopic, betekent niet dat het is toegestaan om berichten te plaatsen, die tegen de huisregels zijn. Dit komt de sfeer van het forum niet ten goede.
We willen graag iedere forummer oproepen om een topic, dat wordt verdacht van een trolltopic te staffen en het verder met rust te laten. Mocht je toch willen reageren, reageer dan inhoudelijk, zodat er een goede discussie uitkomt, waar elke forummer wat aan heeft.
Mochten jullie hier op willen reageren, dan kan dat via forum@viva.nl, aangezien dit topic nog steeds geen discussietopic is.
Hopende op jullie begrip.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zaterdag 26 januari 2013 om 13:52
Beste mod, net bij het inloggen word ik opeens doorgestuurd naar een prive-bericht van de mod naar dolores over het topic van de vrouw die zwanger was van haar minnaar van gisteren? Enfin, je weet zelf ook wel welk bericht denk ik.
Ik vind het nogal vreemd dat ik dit bericht kreeg (dat niet voor mij bestemd was) en ook niet verder kon forummen voordat ik het bericht accepteerde en akkoord ging.
Even naar kijken? Lijkt me niet de bedoeling.
Ik vind het nogal vreemd dat ik dit bericht kreeg (dat niet voor mij bestemd was) en ook niet verder kon forummen voordat ik het bericht accepteerde en akkoord ging.
zaterdag 26 januari 2013 om 14:12
quote:Orzoo schreef op 26 januari 2013 @ 13:52:
Beste mod, net bij het inloggen word ik opeens doorgestuurd naar een prive-bericht van de mod naar dolores over het topic van de vrouw die zwanger was van haar minnaar van gisteren? Enfin, je weet zelf ook wel welk bericht denk ik.
Beste Orzoo,
Ik heb de moderator gevraagd er even bij je op terug te komen.
vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Beste Orzoo,
Ik heb de moderator gevraagd er even bij je op terug te komen.
vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
zaterdag 26 januari 2013 om 14:15
quote:Orzoo schreef op 26 januari 2013 @ 14:11:
Junior kijk ff naar mn bericht! Ik krijgt berichten die voor dolores bestemd zijn!
Wij hebben als Junior geen inzage in emailwisselingen. Dus ik kan e.e.a. niet voor je nakijken. Maar de moderator zal er uiteraard even op terug komen.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Junior kijk ff naar mn bericht! Ik krijgt berichten die voor dolores bestemd zijn!
Wij hebben als Junior geen inzage in emailwisselingen. Dus ik kan e.e.a. niet voor je nakijken. Maar de moderator zal er uiteraard even op terug komen.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva