Centraal Moderatortopic I|
vrijdag 7 november 2014 om 17:25
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zaterdag 27 december 2014 om 23:17
quote:duizendbloemen schreef op 27 december 2014 @ 23:06:
[...]
Lijkt me niet fijn voor de serieuze posters op de Zwanger pijler Mods. Het is een persiflage. En dat kan als kwetsend opgevat worden. Beter om weer op Overig te zetten, denk ik, dan is het duidelijker. Ik haal mijn post daar nu weg, om te voorkomen dat iemand er aanstoot aan neemt.Mee eens, check de OP eens moderator, dan snap je denk ik wel dat het niet in de Zwanger pijler past.
[...]
Lijkt me niet fijn voor de serieuze posters op de Zwanger pijler Mods. Het is een persiflage. En dat kan als kwetsend opgevat worden. Beter om weer op Overig te zetten, denk ik, dan is het duidelijker. Ik haal mijn post daar nu weg, om te voorkomen dat iemand er aanstoot aan neemt.Mee eens, check de OP eens moderator, dan snap je denk ik wel dat het niet in de Zwanger pijler past.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 27 december 2014 om 23:20
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 december 2014 @ 23:00:
Topic `Algemeen ben ik zwangertopic` is verplaatst naar de pijler Zwanger.
http://forum.viva.nl/foru ... opic/list_messages/250422
mvg,
Junior.Ik heb hem expres op Overig gezet hoor. Het is een soort van grapje, dat hele topic, en ik wil de al dan niet zwangere dames er liever niet mee voor het hoofd stoten, vandaar dat ik het niet op Zwanger heb gezet.
Topic `Algemeen ben ik zwangertopic` is verplaatst naar de pijler Zwanger.
http://forum.viva.nl/foru ... opic/list_messages/250422
mvg,
Junior.Ik heb hem expres op Overig gezet hoor. Het is een soort van grapje, dat hele topic, en ik wil de al dan niet zwangere dames er liever niet mee voor het hoofd stoten, vandaar dat ik het niet op Zwanger heb gezet.
zondag 28 december 2014 om 01:02
Topic `nuvaring en stoelgang` is verplaatst naar de pijler Gezondheid.
http://forum.viva.nl/foru ... gang/list_messages/250433
mvg,
Junior.
http://forum.viva.nl/foru ... gang/list_messages/250433
mvg,
Junior.
zondag 28 december 2014 om 11:36
zondag 28 december 2014 om 11:37
zondag 28 december 2014 om 13:10
Topic `woont u alleen met uw huisdieren` is verwijderd ivm niet toegestane enquete.
http://forum.viva.nl/foru ... eren/list_messages/250459
mvg,
Junior.
http://forum.viva.nl/foru ... eren/list_messages/250459
mvg,
Junior.
zondag 28 december 2014 om 13:55
Het betreffende topic is ter beoordeling offline gehaald. We zullen er melding van maken wanneer een definitieve beslissing is gemaakt.
Het is niet de bedoeling dat hierover wordt gediscussieerd op het CM. Off-topic berichten zullen worden verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is niet de bedoeling dat hierover wordt gediscussieerd op het CM. Off-topic berichten zullen worden verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 28 december 2014 om 14:37
zondag 28 december 2014 om 14:53
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 14:37:
Hoi ik probeer een nieuwe Nick aan te maken maar wat ik ook als gebruikersnaam tik ik krijg dat de naam al in gebruik is. Als ik vervolgens google op die nick in combi met viva forum vind hij niks. Ik heb hele specifieke nicks geprobeerd ook met mijn geboortedatum erachter en nog geeft hij dit aan.
Beste Christine23,
zou je ons misschien willen mailen met dit probleem (forum@viva.nl). Dan kunnen wij je beter van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hoi ik probeer een nieuwe Nick aan te maken maar wat ik ook als gebruikersnaam tik ik krijg dat de naam al in gebruik is. Als ik vervolgens google op die nick in combi met viva forum vind hij niks. Ik heb hele specifieke nicks geprobeerd ook met mijn geboortedatum erachter en nog geeft hij dit aan.
Beste Christine23,
zou je ons misschien willen mailen met dit probleem (forum@viva.nl). Dan kunnen wij je beter van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 28 december 2014 om 15:07
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 14:37:
Hoi ik probeer een nieuwe Nick aan te maken maar wat ik ook als gebruikersnaam tik ik krijg dat de naam al in gebruik is. Als ik vervolgens google op die nick in combi met viva forum vind hij niks. Ik heb hele specifieke nicks geprobeerd ook met mijn geboortedatum erachter en nog geeft hij dit aan.Het komt meer voor, Geen account kunnen aanmaken
Hoi ik probeer een nieuwe Nick aan te maken maar wat ik ook als gebruikersnaam tik ik krijg dat de naam al in gebruik is. Als ik vervolgens google op die nick in combi met viva forum vind hij niks. Ik heb hele specifieke nicks geprobeerd ook met mijn geboortedatum erachter en nog geeft hij dit aan.Het komt meer voor, Geen account kunnen aanmaken
Je bent zelf een theepot
zondag 28 december 2014 om 15:29
Ja heb dat doorgelezen maar daar roepen ze dus dat je dan een naam kiest die al in gebruik is. Wel apart dat ik al die namen vervolgens nergens op het forum tegenkom als ik google. En dat als ik er een geboortejaar achter plak deze nick nog steeds in gebruik is. Wil de andere MagicTwisty1983 zich even melden? Hierdoor krijg ik de indruk dat er wat anders aan de hand is.
zondag 28 december 2014 om 16:27
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 15:29:
Ja heb dat doorgelezen maar daar roepen ze dus dat je dan een naam kiest die al in gebruik is. Wel apart dat ik al die namen vervolgens nergens op het forum tegenkom als ik google. En dat als ik er een geboortejaar achter plak deze nick nog steeds in gebruik is. Wil de andere MagicTwisty1983 zich even melden? Hierdoor krijg ik de indruk dat er wat anders aan de hand is.
Dat kwam omdat TP niet duidelijk was. Nu denk ik dat TP en jij tegen hetzelfde aanlopen.
Je zou het, als je nù een nwe nick wil, op een ander device kunnen proberen.
Dat kwam omdat TP niet duidelijk was. Nu denk ik dat TP en jij tegen hetzelfde aanlopen.
Je zou het, als je nù een nwe nick wil, op een ander device kunnen proberen.
Je bent zelf een theepot