Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het is weer zover o actueel. Kan helaas niet staffen forum mobiel. Draadje over cohen
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Er worden weer hele vieze plaatjes geplakt, onder de OP Cohan ligt in het ziekenhuis. Ze vallen onder dezelfde als laatst 's nachts.

Zouden jullie die kunnen verwijderen?
Mods, dewaarheid is overal weer plaatjes aan 't plakken, oa in 'forummer van de maand'.

Overigens weten we nu dus dat degene met het anti-Jaap blog ook deze ransaap Vivaldis etc. is.

Misschien helpt dat Viva om hier wat aan te doen.
Heb beide topics al gestaft...ook die van seks met 16 jarige jongen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Dan weten we meteen waar die viezerd vandaan komt en wat het doel is.

Eerder opende hij/zij een topic waarin Jaap gebashed werd. Zou het de Vivaxangel zelf zijn of een van haar volgelingen?

Het lijkt me wel duidelijk dat ze vanuit die hoek Sanoma/Viva willen beschadigen.
Toch apart. Las hier gisteren een bericht van Jaap dat hij het vermoeden had dat het die gekke AntiJaap persoon was die die nare plaatjes hier steeds plakt, en vandaag worden ze inderdaad geplakt door iemand die eerst Jaap zwartmaakt.

Self fulfilling prophecy, iemand die hier vaak meeleest en daar gebruik van maakt, of echt de antiJaap?
quote:helene31 schreef op 23 februari 2012 @ 12:17:

Dan weten we meteen waar die viezerd vandaan komt en wat het doel is.

Eerder opende hij/zij een topic waarin Jaap gebashed werd. Zou het de Vivaxangel zelf zijn of een van haar volgelingen?

Het lijkt me wel duidelijk dat ze vanuit die hoek Sanoma/Viva willen beschadigen.Inderdaad! En juist in dat topic heeft ie geen plaatjes staan, heel typisch.
De waarheid zegt in het 'jaap'-topic vrouw te zijn...
Het begint nu wel heel verdacht te worden gezien ook de verwijzing naar de vivaxangel blog.....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
er worden weer vieze plaatjes geplakt (al ben ik wrs mosterd)
Waarom was het ook alweer niet mogelijk om nieuwe forummers een maand lang geen plaatjes-plak-functie en link-plak-functie te geven?
Leve de negeerknop, halleluja
Zo, geblokkeerd, dat ruimt lekker op
quote:charlottecharles schreef op 23 februari 2012 @ 12:20:

Waarom was het ook alweer niet mogelijk om nieuwe forummers een maand lang geen plaatjes-plak-functie en link-plak-functie te geven?Dat weten we toch? Omdat de technische afdeling nog ingelicht moet worden om te kijken of hier iets mee gedaan kan worden...
Ik denk dat ze het nu wel weten
Nou, ik open voorlopig even geen nieuwe topics. Heb geen zin in nog meer netvliesvervuiling

Mods, succes maar weer met het verwijderen van die rotzooi.

Jullie kunnen toch wel gewoon met één knop alles verwijderen? Dat je niet iedere keer die gore rotzooi hoeft te zien? Dat zou ik wel sneu vinden. Dan is mod zijn wel een klotebaan.
quote:Anyco schreef op 23 februari 2012 @ 12:21:

Leve de negeerknop, hallelujaja maar goed, voordat je de negeerknop kan gebruiken wordt je iig met 1 post van zo iemand geconfronteerd.....
OMG
quote:charlottecharles schreef op 23 februari 2012 @ 12:22:

[...]

ja maar goed, voordat je de negeerknop kan gebruiken wordt je iig met 1 post van zo iemand geconfronteerd.....Bovendien had 'ie de vorige keer zo een paar nieuwe nicks...
quote:charlottecharles schreef op 23 februari 2012 @ 12:22:

[...]

ja maar goed, voordat je de negeerknop kan gebruiken wordt je iig met 1 post van zo iemand geconfronteerd.....Ik forum tegenwoordig zo voorzichtig dat ik vaak alleen een klein bovenrandje zie van zo'n plaatje en dan weet ik al genoeg, de schade blijft dan redelijk beperkt.
Ik heb dit keer de negeerknop weten te vinden zonder ook maar een plaatje te hoeven zien. Je wordt er best handig in, al zeg ik het zelf.
quote:Anyco schreef op 23 februari 2012 @ 12:21:

Leve de negeerknop, halleluja
quote:lottekeNL schreef op 23 februari 2012 @ 12:18:

Toch apart. Las hier gisteren een bericht van Jaap dat hij het vermoeden had dat het die gekke AntiJaap persoon was die die nare plaatjes hier steeds plakt, en vandaag worden ze inderdaad geplakt door iemand die eerst Jaap zwartmaakt.

Self fulfilling prophecy, iemand die hier vaak meeleest en daar gebruik van maakt, of echt de antiJaap?O ja, dat kan natuurlijk ook nog. Dit is wel complotdenken voor gevorderden...
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 12:24:

[...]

O ja, dat kan natuurlijk ook nog. Dit is wel complotdenken voor gevorderden...Ja ik zit hier nu ook met mijn aluhoedje op.
quote:lottekeNL schreef op 23 februari 2012 @ 12:23:

Ik heb dit keer de negeerknop weten te vinden zonder ook maar een plaatje te hoeven zien. Je wordt er best handig in, al zeg ik het zelf.Dit dus. Maar wel jammer dat Viva hier niks aan kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven