Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 23 februari 2012 om 12:29
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 12:16:
Mods, dewaarheid is overal weer plaatjes aan 't plakken, oa in 'forummer van de maand'.
Overigens weten we nu dus dat degene met het anti-Jaap blog ook deze ransaap Vivaldis etc. is.
Misschien helpt dat Viva om hier wat aan te doen.Ik vermoed ook dat Dewaarheid Vivaldis is. En dan reageren wij overdreven. Jaja...
Mods, dewaarheid is overal weer plaatjes aan 't plakken, oa in 'forummer van de maand'.
Overigens weten we nu dus dat degene met het anti-Jaap blog ook deze ransaap Vivaldis etc. is.
Misschien helpt dat Viva om hier wat aan te doen.Ik vermoed ook dat Dewaarheid Vivaldis is. En dan reageren wij overdreven. Jaja...
World of Warcraft: Legion
donderdag 23 februari 2012 om 12:33
quote:Fame schreef op 23 februari 2012 @ 12:30:
Ik schrik allang niet meer van die plaatjes. De schok is nu wel voorbij.
Zou hij weten dat ze bij Sanoma nu lunchpauze hebben en dus even niet bannen enzo?Ik schrik er ook niet (meer) van maar mijn kinderen hebben vakantie en zijn dus in dezelfde kamer aan het spelen als waar ik forum en ze kunnen wel op mijn scherm kijken. En er komt straks een vriendje van de jongens en ik denk dat ik dan maar even stop met forummen.
Ik schrik allang niet meer van die plaatjes. De schok is nu wel voorbij.
Zou hij weten dat ze bij Sanoma nu lunchpauze hebben en dus even niet bannen enzo?Ik schrik er ook niet (meer) van maar mijn kinderen hebben vakantie en zijn dus in dezelfde kamer aan het spelen als waar ik forum en ze kunnen wel op mijn scherm kijken. En er komt straks een vriendje van de jongens en ik denk dat ik dan maar even stop met forummen.
donderdag 23 februari 2012 om 12:33
quote:Anyco schreef op 23 februari 2012 @ 12:30:
[...]
Viel mij ook op...
Deze figuur is wel van een heel ander kaliber dan een norse bosbewoner.Toeval bestaat niet zeggen ze wel eens, maar dit is inderdaad niet de eerste keer. Dat moet toch makkelijk te controleren zijn denk ik in mijn HBO eenvoud?
[...]
Viel mij ook op...
Deze figuur is wel van een heel ander kaliber dan een norse bosbewoner.Toeval bestaat niet zeggen ze wel eens, maar dit is inderdaad niet de eerste keer. Dat moet toch makkelijk te controleren zijn denk ik in mijn HBO eenvoud?