Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Het topic Laten zien dat ik moeite steek in onze relatie is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Topic zwangere huisgenoot is verplaatst naar de pijler Relatie.

mvg,

Junior.
quote:ModeratorViva schreef op 26 maart 2014 @ 13:23:

[...]

Wij zijn ons ervan bewust dat er "hardleerse gepermabanden" zijn die ondanks hun permaban blijven terugkeren op het forum. Indien wij dit zien ontvangt de betreffende forummer direct een IP ban. Wij zouden jullie ook willen vragen om bij een vermoeden te staffen dan kunnen wij de IP check doen en kijken of het inderdaad om een gepermabande gaat. Soms is dit echter lastig te bewijzen, omdat forummers gebruik maken van verschillende IP adressen.

Weet in ieder geval dat wij er nog meer op zullen letten en dat jullie hulp hierbij zeer welkom is.

In de hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumBedankt voor de snelle respons.
Ik begrijp dus dat posts die voor veel mensen kwetsend zijn gewoon door kunnen gaan.
anoniem_159264 wijzigde dit bericht op 26-03-2014 17:02
Reden: andere formulering
% gewijzigd
quote:funkyfun schreef op 26 maart 2014 @ 16:56:

Ik begrijp dus dat posts die voor veel mensen kwetsend zijn gewoon door kunnen gaan.

Zou je de postings willen staffen of per email willen doorgeven? Dan zullen we er direct naar kijken.

Alvast bedankt voor de moeite.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 26 maart 2014 @ 17:03:

[...]

Zou je de postings willen staffen of per email willen doorgeven? Dan zullen we er direct naar kijken.

Alvast bedankt voor de moeite.

mvg,

Junior.

Als je de laatste pagina's in het topic "Wilders laat menigte roepen dat ze minder Marokkanen willen" leest, is het toch wel duidelijk. Na mijn opmerking vanochtend hebben jullie precies 1 link weggehaald vanwege 'provocatie'. Jullie hebben dus wel gekeken maar verder niets gedaan omdat jullie het niet nodig vonden.

Een post uit het topic "Positieve ervaringen met marokkanen" heb ik overigens wel gestaft.
Het topic wie gaat er een weekje mee naar de zon? is verplaatst naar het prikbord

met vriendelijke groet,

Junior
quote:funkyfun schreef op 26 maart 2014 @ 17:13:

[...]

Als je de laatste pagina's in het topic "Wilders laat menigte roepen dat ze minder Marokkanen willen" leest, is het toch wel duidelijk. Na mijn opmerking vanochtend hebben jullie precies 1 link weggehaald vanwege 'provocatie'. Jullie hebben dus wel gekeken maar verder niets gedaan omdat jullie het niet nodig vonden.

Een post uit het topic "Positieve ervaringen met marokkanen" heb ik overigens wel gestaft.

Beste funkyfun,

We kunnen je mededelen, dat de stafmeldingen zijn beoordeeld en dat er bij sommige postings passende maatregelen zijn genomen.

We zijn ons bewust dat we te maken hebben een grijs gebied. We proberen alles zo goed mogelijk te beoordelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Zou het topic 'Hoe ga je verder?' uit Psyche verwijderd kunnen worden i.v.m. privacygevoelige informatie? Er wordt niet meer op gereageerd, dus ik zou het prettig vinden als hij verdwijnt.
Het topic Positieve ervaringen Marokkanen is weer opgeschoond en om deze reden weer teruggeplaatst.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Hoe ga je verder?' is verwijderd ivm privacy.

Dankjewel.
Wordt er wel eens naar het bugtopic gekeken?

Op 18 april 2013, dus nu bijna een jaar geleden, is de nieuwe website gelanceerd.

Al vrij snel hebben diverse forummers aangegeven dat door de kleurcombinatie donkerroze op zwart de lijst met nieuwe topics heel slecht leesbaar is. Dit werd toendertijd ook door de Oppermod beaamd en beloofd werd dat hiermee iets gedaan zou worden.

Jammer dat dit tot op heden nog steeds niet gebeurd is.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Topic Stapvriendin(nen) GEZOCHT!! is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
In het topic afgestudeerd en werkloos doen studenten een oproep voor hun onderzoekje.
Er is een topic geopend met de titel 'sex met dieren'. Lijkt me dat dit verwijdert moet worden!
Topic Heeft er iemand ervaring met gsmeasy.nl is verplaatst naar de pijler Digi.

mvg,

Junior.
sex met dieren

Kan deze worden verwijderd? Echt trollen topic of een heel ziek iemand.
Het topic professionele fotoshoot voor jou of je vriendinnen is verwijderd wegens spam

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Annapalona schreef op donderdag 27 maart 2014 07:35 <a href="sex met dieren" class="link">sex met dieren</a>

Kan deze worden verwijderd? Echt trollen topic of een heel ziek iemand. Die mag ws gewoon blijven. De fotoshoot niet maar deze wel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 27 maart 2014 @ 09:24:

[...]

Die mag ws gewoon blijven. De fotoshoot niet maar deze wel.Sja. Een topic over downloaden van bv boeken moet weg, want zogenaamd illegaal. Dit topic over iets wat bijzonder strafbaar is, laat je dan toch gewoon staan. Heel logisch.
Op geld en recht heb ik deel twee gemaakt van : wat zijn jullie kwijt aan boodschappen per week. Dit ivm met een overvol topic

Zouden jullie deel 1 kunnen afsluiten?

Een linkje onderaan deel 1 naar deel 2 zou mooi zijn.... En een linkje in de openingspost van deel 2 naar deel 1 ook... Kunnen jullie dat er bij inzetten? Ik weet niet hoe het moet
Verstuurd vanaf mijn Ipad
quote:Annapalona schreef op 27 maart 2014 @ 07:35:

sex met dieren

Beste Annapalona,

Dit topic is ter beoordeling van de moderators off line gehaald.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:noniempje schreef op 27 maart 2014 @ 10:17:

Op geld en recht heb ik deel twee gemaakt van : wat zijn jullie kwijt aan boodschappen per week. Dit ivm met een overvol topic

Zouden jullie deel 1 kunnen afsluiten?

Een linkje onderaan deel 1 naar deel 2 zou mooi zijn.... En een linkje in de openingspost van deel 2 naar deel 1 ook... Kunnen jullie dat er bij inzetten? Ik weet niet hoe het moet

Beste noniempje,

Deel 1 is voorzien van een slotje en zowel in deel 1 als in deel 2 zijn linkjes geplaatst.

Veel plezier met boodschappen doen in het nieuwe deel

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:Annapalona schreef op 27 maart 2014 @ 07:35:

sex met dieren

Dit topic is inmiddels verwijderd en gezien het onderwerp is er besloten dat het ook offline blijft.

In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven