Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Lilyofthevalley

Dat is zeker niet waar ik het over heb. Ik zever zelden over spelfouten tenzij het echt niet leesbaar is of de TO geprikkeld reageert. Dan wil ik nog wel eens wat zeggen.

Maar in dit geval nemen forummers ook de moeite goede antwoorden te geven en dan stoort het me gewoon weer al die moeite voor niks. Zeker bij topics die me raken.

Maar goed we gaan OT in het modtopic en da mannie. Ik zal het wel wat luchtiger opnemen dan maar.
Huts!
Vorige week startte ik een topic over het paranormale. Deze werd volledig ondergesneeuwd door relschoppers.

Ik probeer een nieuw topic nu ( zie titel: 'het zesde zintuig'). Zouden jullie een oogje in het zeil kunnen houden?

Hoop dat het dit keer wel lukt.
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Heb jij twee namen, of heeft hier iemand dezelfde avator als jou, chillies?
Ik heb per ongeluk een topic geopend terwijl ik de vraag hier neer wilde zetten.

Kunnen jullie het topic met de naam: topic: het zesde zintuig' verwijderen?

Er bestaat dus wel een goed topic: 'Het zesde zintuig'
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/213388

En nummer zoveel. Geen onvertogen woord gevallen. Geen privacy. Geen spellinspolitie. Niks.

Dat bedoel ik dus.
Huts!
quote:chillies schreef op 19 november 2013 @ 20:39:

Ik heb per ongeluk een topic geopend terwijl ik de vraag hier neer wilde zetten.

Kunnen jullie het topic met de naam: topic: het zesde zintuig' verwijderen?

Er bestaat dus wel een goed topic: 'Het zesde zintuig'

De 2 topics op Psyche laten staan, hetzelfde topic op Overig verwijderd.

mvg,

Junior.
Topic Gezocht: suikerbiet is verplaatst naar de pijler Eten.

mvg,

Junior.
Hallo,

Ik wil mijn account laten verwijderen/anonimiseren. Is dat mogelijk? (Ik heb ook gemaild, maar geen reactie ontvangen) Dank alvast!
Topic Hondenschoentjes is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Het topic 'Pre-seed glijmiddel?' is verwijderd ivm privacy.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:lilyofthevalley schreef op woensdag 20 november 2013 11:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Trotter in "Centraal Moderatortopic"" class="messagelink">Trotter schreef op 20 november 2013 @ 11:00</a>:</b>

Letten jullie dan vooral ook even op de posts van de TO, die mensen die normaal reageren uitmaakt voor zeikerds en hooligans?</div></blockquote>Na hoeveel pagina's provocatie gebeurde dat dan? Vind je dat echt terecht? Je weet heus wel wat de TO wilde met haar topic en dat wat jij en anderen brengen dat verstoort. Ga nou niet de vermoorde onschuld uithangen zeg. Inderdaad! Na 13 pagina's gezeik een klein uitglijertje ( begrijpelijk). En zag dat het al weg was en excuses zijn gemaakt. Waarom blijft dit ene dingetje dan zo hangen? Erg kinderachtig en makkelijk weer.
Kan er wat gedaan worden aan die irritante banner van radio 538? Ik erger me er rot aan. Probeer je op het kruisje te drukken dan denkt dat kreng dat ik wil dat hij de halve pagina in beslag neemt. En elke keer als ik een pagina open ( een topic of een onderwerp) dan komt die banner er opnieuw te staan.
quote:BlauwTheekopje schreef op 20 november 2013 @ 16:02:

Kan er wat gedaan worden aan die irritante banner van radio 538? Ik erger me er rot aan. Probeer je op het kruisje te drukken dan denkt dat kreng dat ik wil dat hij de halve pagina in beslag neemt. En elke keer als ik een pagina open ( een topic of een onderwerp) dan komt die banner er opnieuw te staan.

Het probleem is bekend en wij hebben het doorgegeven... meer kunnen wij op dit moment niet doen, helaas.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Topic LadiesNight Fun 4 Two donderdag 21 nov. a.s.? is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Topic Interview kraamzorgorganisatie is verwijderd ivm niet toegestane onderzoek.

mvg,

Junior.
Topic gebeld door bijna eigen nummer? is verplaatst naar de pijler Digi.

Topic Acne model gezocht!! Gratis behandeling!! is verplaatst naar het Prikbord Gevraagd.

mvg,

Junior.
Goedenavond,

Seksklets 50 is vol, daar kan een slotje op.
A dirty mind is a joy forever
quote:DolceStrega schreef op 20 november 2013 @ 20:54:

Goedenavond,

Seksklets 50 is vol, daar kan een slotje op.

Het topic is gesloten, veel plezier in het nieuwe deel.

mvg,

Junior.
Topic Koop hoge kwaliteit valse paspoorten, rijbewijzen, identitei is verwijderd ivm spam. Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.
De topictitel van het topic: "Geweld tegen Zwarte Piet acceptabel?" is gewijzigd "Dreigementen tegen kleurenpieten acceptabel?" is de nieuwe titel.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Topic Wil iemand me richting de noordpool helpen? is verwijderd ivm niet toegestane oproep.

mvg,

Junior.
Goedemiddag!

Ik wil graag mijn account laten verwijderen/anonimiseren.

Alvast bedankt!
Het topic geen gelijkwaardige relatie? is verwijderd wegens trollen. Maatregelen zullen worden genomen

met vriendelijke groet,

Junior
Dus toch. Dankjewel Juun!
Huts!
Goed om te weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven