Centraal Moderatortopic
zondag 13 oktober 2013 om 10:56
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
donderdag 21 november 2013 om 19:27
donderdag 21 november 2013 om 20:19
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 november 2013 @ 19:27:
[...]
Het blijft nog steeds een probleem he, vervelend!
Ik ga het weer doorgeven.
met vriendelijke groet,
Junior
Nou, inmiddels is het een ánder probleem ; toen kon ik geen één bericht lezen. Inmiddels kan ik - hele oude - berichten lezen ( kreeg vandaag dus een bericht waarin jullie mij een waarschuwing geven voor een reactie in een héél oud topic ).
Maar soms krijg ik géén melding dat ik berichten heb en dan blijk ik dus wel post te hebben gehad.
En nu dus een bericht dat ik post heb en ik zie dat bericht er niet bij staan ( of het moet die oude waarschuwing van jullie zijn? ) .
Vaag gedoe allemaal.
[...]
Het blijft nog steeds een probleem he, vervelend!
Ik ga het weer doorgeven.
met vriendelijke groet,
Junior
Nou, inmiddels is het een ánder probleem ; toen kon ik geen één bericht lezen. Inmiddels kan ik - hele oude - berichten lezen ( kreeg vandaag dus een bericht waarin jullie mij een waarschuwing geven voor een reactie in een héél oud topic ).
Maar soms krijg ik géén melding dat ik berichten heb en dan blijk ik dus wel post te hebben gehad.
En nu dus een bericht dat ik post heb en ik zie dat bericht er niet bij staan ( of het moet die oude waarschuwing van jullie zijn? ) .
Vaag gedoe allemaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 21 november 2013 om 21:26
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2013 @ 20:19:
[...]
Vaag gedoe allemaal.
Ik ben geen Mod, geen techneut van het VF maar deze opmerking triggert me al lang, omdat ik de klacht zelf niet herken
Ik ben deels werkzaam als bij een helpdesk en probeer dmv de juiste vragen te stellen het probleem helder te krijgen
Volgens mij worden die vragen hier nooit gesteld aan mensen die een probleem hebben, wordt het problemen vast teruggekoppeld aan de techneuten maar blijft het voor hen onduidelijk, slecht / niet reproduceerbaar en dus lastig te verhelpen
Ik ben dus maar even bemoeizuchtig:
BGB
Heb je het over het lichtgele balkje bovenin je scherm waarin melding wordt gemaakt van een nieuw bericht?
Van welk besturingssysteem maak je gebruik, welke versie?
[...]
Vaag gedoe allemaal.
Ik ben geen Mod, geen techneut van het VF maar deze opmerking triggert me al lang, omdat ik de klacht zelf niet herken
Ik ben deels werkzaam als bij een helpdesk en probeer dmv de juiste vragen te stellen het probleem helder te krijgen
Volgens mij worden die vragen hier nooit gesteld aan mensen die een probleem hebben, wordt het problemen vast teruggekoppeld aan de techneuten maar blijft het voor hen onduidelijk, slecht / niet reproduceerbaar en dus lastig te verhelpen
Ik ben dus maar even bemoeizuchtig:
BGB
Heb je het over het lichtgele balkje bovenin je scherm waarin melding wordt gemaakt van een nieuw bericht?
Je bent zelf een theepot
vrijdag 22 november 2013 om 12:18
quote:Cateautje schreef op 22 november 2013 @ 10:39:
Goedemorgen,
Alle kleuren zijn uit het forum verdwenen. Ben ik de enige die dat heeft?
Beste Cateautje,
Er is idd iets vreemds aan de hand, we zijn ermee bezig.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goedemorgen,
Alle kleuren zijn uit het forum verdwenen. Ben ik de enige die dat heeft?
Beste Cateautje,
Er is idd iets vreemds aan de hand, we zijn ermee bezig.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
vrijdag 22 november 2013 om 14:06
quote:SuzanneSuus schreef op 21 november 2013 @ 21:26:
[...]
BGB
Heb je het over het lichtgele balkje bovenin je scherm waarin melding wordt gemaakt van een nieuw bericht? Ja.
Ehhhh,........... ja......... da's een goeie.
Ik heb het gedaan met Mozilla, maar hetzelfde probleem.
[...]
BGB
Heb je het over het lichtgele balkje bovenin je scherm waarin melding wordt gemaakt van een nieuw bericht? Ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 22 november 2013 om 14:28
Beste forummers,
Zoals jullie merken is de lay-out van het forum aangepast. Wij waren helaas niet op de hoogte van het feit dat dit vandaag gelanceerd zou worden, waardoor we hier niet op hebben kunnen anticiperen. Een vriendelijk verzoek aan jullie om van alle problemen die jullie ondervinden een screenshot te maken en deze met beschrijving van het probleem te mailen naar forum@viva.nl . Dan kunnen wij dit doorzetten naar de techniek.
Alvast dank en excuses voor het (eventuele) ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Zoals jullie merken is de lay-out van het forum aangepast. Wij waren helaas niet op de hoogte van het feit dat dit vandaag gelanceerd zou worden, waardoor we hier niet op hebben kunnen anticiperen. Een vriendelijk verzoek aan jullie om van alle problemen die jullie ondervinden een screenshot te maken en deze met beschrijving van het probleem te mailen naar forum@viva.nl . Dan kunnen wij dit doorzetten naar de techniek.
Alvast dank en excuses voor het (eventuele) ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 22 november 2013 om 16:21
Ik vind het uitermate vervelend dat je bovenaan een topic niet meer kunt zien hoeveel reacties dat topic heeft en wanneer de laatste was. Nu moet ik steeds naar beneden scrollen om te kijken of er nog reacties bij gekomen zijn, of ik moet de pijler refreshen om vervolgens het bewuste topic op te zoeken.
Niet handig.
Niet handig.
vrijdag 22 november 2013 om 16:54
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/187150/messages
Deze poster is inene aan het spammen geslagen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 22 november 2013 om 17:23
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2013 @ 14:06:
[...]
Het klikken op die gele balk lukt niet, dwz het heeft geen effect.
Maar als ik rechts boven klik op ' mijn inbox' ( onder het plaatje vd avatar, met 'mijn gegevens' en ' mijn voorkeuren) kom ik bij die posts en kan ik de PM openen.
Verwijderen van posts lukt mij niet echter.
Het werkt bij mij op IPad, dus iOs, Windows 7 met explorer, weet niet welke versie en Windows XP met hele oude explorer versie
Heb jij Windows 8 misschien? Wellicht is dat een probleem?
[...]
Het klikken op die gele balk lukt niet, dwz het heeft geen effect.
Maar als ik rechts boven klik op ' mijn inbox' ( onder het plaatje vd avatar, met 'mijn gegevens' en ' mijn voorkeuren) kom ik bij die posts en kan ik de PM openen.
Verwijderen van posts lukt mij niet echter.
Het werkt bij mij op IPad, dus iOs, Windows 7 met explorer, weet niet welke versie en Windows XP met hele oude explorer versie
Heb jij Windows 8 misschien? Wellicht is dat een probleem?
Je bent zelf een theepot
vrijdag 22 november 2013 om 17:57
quote:Fame schreef op 22 november 2013 @ 16:54:
Beste Fame,
We gaan er naar kijken, dank je wel voor de melding.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Beste Fame,
We gaan er naar kijken, dank je wel voor de melding.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
vrijdag 22 november 2013 om 22:15
quote:Lughnasadh schreef op 22 november 2013 @ 16:21:
Ik vind het uitermate vervelend dat je bovenaan een topic niet meer kunt zien hoeveel reacties dat topic heeft en wanneer de laatste was. Nu moet ik steeds naar beneden scrollen om te kijken of er nog reacties bij gekomen zijn, of ik moet de pijler refreshen om vervolgens het bewuste topic op te zoeken.
Niet handig.Hier heb ik ook last van en ik mis een kleurtje. Het grijs valt weg, omdat mijn achtergrond wit is.
Niet handig.Hier heb ik ook last van en ik mis een kleurtje. Het grijs valt weg, omdat mijn achtergrond wit is.
vrijdag 22 november 2013 om 22:21
quote:Lughnasadh schreef op 22 november 2013 @ 16:21:
Niet handig.
+1
En wanneer komt het bovenste reactievenster weer terug?
Niet handig.
+1
En wanneer komt het bovenste reactievenster weer terug?