Centraal Moderatortopic
zondag 13 oktober 2013 om 10:56
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 3 december 2013 om 12:21
quote:Exces schreef op 03 december 2013 @ 11:12:
Er komt steeds reclame over het vak met nieuwe topics, dat is echt super vervelend.
En hoe meer bewegende reclames er zijn, hoe langer het duurt eer de site volledig is (al kan dat aan mijn verbinding liggen).
En vertel me svp niet dat ik dit in het bannerklachtentopic moet zetten, dat heb ik namelijk een week geleden ook al gedaan en daar reageert niemand op.
Melding gemaakt! We houden je op de hoogte!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Er komt steeds reclame over het vak met nieuwe topics, dat is echt super vervelend.
En hoe meer bewegende reclames er zijn, hoe langer het duurt eer de site volledig is (al kan dat aan mijn verbinding liggen).
En vertel me svp niet dat ik dit in het bannerklachtentopic moet zetten, dat heb ik namelijk een week geleden ook al gedaan en daar reageert niemand op.
Melding gemaakt! We houden je op de hoogte!
Moderator Viva forum
dinsdag 3 december 2013 om 12:22
quote:Lughnasadh schreef op 03 december 2013 @ 10:57:
Gaat de technische dienst ook wat doen aan het feit dat bovenaan een topic niet meer is te zien hoeveel reacties een topic heeft en wanneer de laatste reactie gepost is?
Bijzonder dat dit als een "verbetering" wordt gezien. Ik neem tenminste aan dat als je een nieuwe layout ontwerpt, het de intentie is dat die beter is dan de oude.
Maar gezien het functioneren zal dat wel een utopie zijn.
Melding gemaakt, we houden je op de hoogte! (We vinden dit overigens zelf ook erg vervelend!)
Moderator Viva forum
Gaat de technische dienst ook wat doen aan het feit dat bovenaan een topic niet meer is te zien hoeveel reacties een topic heeft en wanneer de laatste reactie gepost is?
Bijzonder dat dit als een "verbetering" wordt gezien. Ik neem tenminste aan dat als je een nieuwe layout ontwerpt, het de intentie is dat die beter is dan de oude.
Maar gezien het functioneren zal dat wel een utopie zijn.
Melding gemaakt, we houden je op de hoogte! (We vinden dit overigens zelf ook erg vervelend!)
Moderator Viva forum
dinsdag 3 december 2013 om 12:32
dinsdag 3 december 2013 om 16:15
quote:christiane schreef op 02 december 2013 @ 18:20:
Probeer deze http://s27.postimg.org/fo98lv8tb/dille_large.jpgHet werkt niet
Rechts in de kolom staat het plaatje wel, ook het grote plaatje trouwens, maar ik zie in het forum zelfs nog steeds alleen maar vraagtekentjes. Is al zo sinds de vernieuwing van het forum.
Probeer deze http://s27.postimg.org/fo98lv8tb/dille_large.jpgHet werkt niet
dinsdag 3 december 2013 om 18:22
quote:SuzanneSuus schreef op 03 december 2013 @ 14:22:
Er zitten reclameschermen voor het zwartroze blok rechts ( nieuwste) topic.
Ik gebruik iOs
ja dit!
Oja, hoe weet je eigenlijk dat je een PB hebt? Laatst had iemand aangekondigd mij een pb te sturen dus toen wist ik het, maar ik vond toen meer berichten in mijn mailbox. Wel jammer want ik had daar iets mee willen doen, maar inmiddels waren ze al een ruime maand oud en niet relevant meer.
Ik krijg geen notificaties op de mail, want ondanks herhaaldelijk vragen waar en hoe ik mijn mailadres kan veranderen, heb ik daar nooit antwoord op gekregen.
Er zitten reclameschermen voor het zwartroze blok rechts ( nieuwste) topic.
Ik gebruik iOs
ja dit!
Oja, hoe weet je eigenlijk dat je een PB hebt? Laatst had iemand aangekondigd mij een pb te sturen dus toen wist ik het, maar ik vond toen meer berichten in mijn mailbox. Wel jammer want ik had daar iets mee willen doen, maar inmiddels waren ze al een ruime maand oud en niet relevant meer.
Ik krijg geen notificaties op de mail, want ondanks herhaaldelijk vragen waar en hoe ik mijn mailadres kan veranderen, heb ik daar nooit antwoord op gekregen.
dinsdag 3 december 2013 om 19:51
quote:ModeratorViva schreef op 03 december 2013 @ 12:22:
[...]
Moderator Viva forumTjonge, was dit nou zo moeilijk? Deze vraag is al een week geleden in het bugtopic gesteld. En hier ernaar gerefereerd maar gewoon geen antwoord geven. Echt slechte webcare mods!
[...]
Moderator Viva forumTjonge, was dit nou zo moeilijk? Deze vraag is al een week geleden in het bugtopic gesteld. En hier ernaar gerefereerd maar gewoon geen antwoord geven. Echt slechte webcare mods!
dinsdag 3 december 2013 om 20:00
Ik heb ook nog een vraag!
Hoeveel mods en jr mods zijn er hier in totaal
en posten jullie ook nog zelf onder een andere naam mee op het forum?
Is gewoon interesse vraag hoor.
En omdat er soms wordt verwacht dat jullie op onschappelijke tijden (zeg midden in de nacht) een topic/reply verwijderen wanneer iets volgens sommigen niet door de beugel kan.
Hoeveel mods en jr mods zijn er hier in totaal
en posten jullie ook nog zelf onder een andere naam mee op het forum?
Is gewoon interesse vraag hoor.
En omdat er soms wordt verwacht dat jullie op onschappelijke tijden (zeg midden in de nacht) een topic/reply verwijderen wanneer iets volgens sommigen niet door de beugel kan.
dinsdag 3 december 2013 om 21:02
quote:Starshine schreef op 03 december 2013 @ 18:22:
[...]
ja dit!
Als ik een PB heb zie ik bij gebruik van iOs en IE een lichtgele melding in beeld komen
Daarop klikken lijkt gevoelsmatig logisch maar werkt niet
Rechts boven onder je inlognaam staat ' mijn gegevens' en ook ' inbox'
Dat aanklikken geeft mij toegang tot PB's
En Mods, die reclame rechts over het window met nieuwe berichten is echt irritant
Duidelijk gevalletje van niet getest door de techneuten
[...]
ja dit!
Als ik een PB heb zie ik bij gebruik van iOs en IE een lichtgele melding in beeld komen
Daarop klikken lijkt gevoelsmatig logisch maar werkt niet
Rechts boven onder je inlognaam staat ' mijn gegevens' en ook ' inbox'
Dat aanklikken geeft mij toegang tot PB's
En Mods, die reclame rechts over het window met nieuwe berichten is echt irritant
Duidelijk gevalletje van niet getest door de techneuten
Je bent zelf een theepot
dinsdag 3 december 2013 om 21:14
Ik zie nergens van die overklappende reclame. Misschien moeten jullie wat progjes downloaden zodat je daartegen beschermd bent.
Je kan overigens op 2 plaatsen berichten krijgen. Heb er ook nog ergens eentje staan welke ik zie als ik bovenaan op MIJN VIVA klik.
Daar zie ik:
G*** ******* **** ******* **l ? Verwijder bericht
Die kan je wel verwijderen dus
Je kan overigens op 2 plaatsen berichten krijgen. Heb er ook nog ergens eentje staan welke ik zie als ik bovenaan op MIJN VIVA klik.
Daar zie ik:
G*** ******* **** ******* **l ? Verwijder bericht
Die kan je wel verwijderen dus
dinsdag 3 december 2013 om 22:23
quote:christiane schreef op 03 december 2013 @ 21:14:
Ik zie nergens van die overklappende reclame. Misschien moeten jullie wat progjes downloaden zodat je daartegen beschermd bent.
Nee natuurlijk niet
De techneuten moeten eerst testen hoe reclames zich showen bij verschillende besturingssystemen + versies alvorens ze te implementeren
Dat testen is iets wat ze niet kennen hier
Als ik toch met mijn patiënten om zou gaan als Sanoma hier ..
Nee natuurlijk niet
De techneuten moeten eerst testen hoe reclames zich showen bij verschillende besturingssystemen + versies alvorens ze te implementeren
Dat testen is iets wat ze niet kennen hier
Als ik toch met mijn patiënten om zou gaan als Sanoma hier ..
Je bent zelf een theepot
dinsdag 3 december 2013 om 23:55
XXX, als je niet reageert op de suggestie in dat topic, weet niemand of het klopt of niet. Nu je hier een reactie geeft, maak je het zelf bekend. Je kunt beter je tekst hierboven even veranderen.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 04-12-2013 05:55
Reden: Nick van geanonimiseerde verwijderd.
Reden: Nick van geanonimiseerde verwijderd.
% gewijzigd
woensdag 4 december 2013 om 05:33
Topic Lekkere Taarten, Koekjes, cupcakes, Hapjes en veeeeel meer is verwijderd ivm spam.
Topic Constipatie onderzoek onder kinderen tot 18 jaar is verwijderd ivm niet toegestaan onderzoek.
Topic Inspiratie gezocht voor schrijven van tramplingverhaal? is ter beoordeling van de moderators offline gehaald.
Bedankt voor de meldingen in het topic Wat eet je met kerst?
Spam is verwijderd.
mvg,
Junior.
Topic Constipatie onderzoek onder kinderen tot 18 jaar is verwijderd ivm niet toegestaan onderzoek.
Topic Inspiratie gezocht voor schrijven van tramplingverhaal? is ter beoordeling van de moderators offline gehaald.
Bedankt voor de meldingen in het topic Wat eet je met kerst?
Spam is verwijderd.
mvg,
Junior.
woensdag 4 december 2013 om 05:45
woensdag 4 december 2013 om 06:04
Topic Beste vriendin is veranderd en negeert me, wat moet ik doen? is verplaatst naar de pijler Relaties.
Topic Arganolie op suède schoenen is verplaatst naar de pijler Mode & Beauty.
Topic Depressief van de pil, op zoek naar een alternatief (spiraal is verplaatst naar de pijler Gezondheid.
Topic Help... Interactieve tv van KPN en scartkabel... is verplaatst naar de pijler Digi.
mvg,
Junior.
Topic Arganolie op suède schoenen is verplaatst naar de pijler Mode & Beauty.
Topic Depressief van de pil, op zoek naar een alternatief (spiraal is verplaatst naar de pijler Gezondheid.
Topic Help... Interactieve tv van KPN en scartkabel... is verplaatst naar de pijler Digi.
mvg,
Junior.