Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:11
Reden: Off-topic
% gewijzigd
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Sharon-Viva schreef op 12 september 2015 @ 03:38:

Name hunting mag niet, prijsgeven van privacy gevoelige info ook niet. Het lijkt mij dus, dat dit topic (gestart door viva internetredactie) tegen de forumregels is:

Gezocht: dames 25+ die bij ouders wonen

Beste Sharon-Viva,

Het bericht is aangepast. Het bericht was inderdaad in strijd met de huisregels. Dankjewel voor je melding.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:11
% gewijzigd
quote:Sharon-Viva schreef op 12 september 2015 @ 03:52:

[...]

Ja zeker erg dat mensen als Leonora, Lady Voldemort, Bromilla, enz zich hier niet veilig wanen. Werkelijk, wat stelt het accepteren van de forumregels voor, als dergelijke misstanden zich kunnen manifesteren en uitbreiden? Wordt het niet eens tijd dat wij massaal ons beklag doen bij het CPB? Dit is toch echt bij de konijnen af!

Beste forummers,

We wijzen jullie nogmaals op de staffunctie en de mogelijkheid om mails te sturen naar forum@viva.nl. We nemen al jullie stafjes en mailtjes serieus en behandelen deze stuk voor stuk (vaak in overleg met alle moderators en de CM). We willen dat iedereen zich veilig voelt en nemen jullie meldingen erg serieus.

Met vriendelijke groeten

Moderator Viva forum

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:13
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:14
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:15
% gewijzigd
quote:ModeratorViva schreef op 12 september 2015 @ 10:10:

[...]

Beste forummers,

We wijzen jullie nogmaals op de staffunctie en de mogelijkheid om mails te sturen naar forum@viva.nl. We nemen al jullie stafjes en mailtjes serieus en behandelen deze stuk voor stuk (vaak in overleg met alle moderators en de CM). We willen dat iedereen zich veilig voelt en nemen jullie meldingen erg serieus.

Met vriendelijke groeten

Moderator Viva forum

weet je, mod, ik kan me zo voorstellen dat die mededeling een beetje als een wassen neus kan voelen voor de mensen die worden lastig gevallen.

degenen die werden lastig gevallen zijn nu vertrokken en dat doen ze niet omdat ze zich zo door jullie gehoord voelen.

het is zo'n standaard antwoord dat jullie altijd geven. en normaal is dat prima, maar wat er nu gebeurt gaat natuurlijk alle perken te buiten: mensen hier per pb, maar zelfs ook in hun privéleven op fb lastig vallen met nare berichten en dreigementen. ik hoop dus dat er écht maatregelen worden getroffen. dit soort dingen moeten écht niet worden toegestaan.
quote:ModeratorViva schreef op 12 september 2015 @ 10:10:

[...]

Beste forummers,

Met vriendelijke groeten

Moderator Viva forumIk heb nu het betreffende topic gestaft, ik mag hopen dat jullie dat topic dan nu ook verwijderen!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:27
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:28
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:26
% gewijzigd
quote:Morrigan- schreef op 12 september 2015 @ 10:15:

[...]

weet je, mod, ik kan me zo voorstellen dat die mededeling een beetje als een wassen neus kan voelen voor de mensen die worden lastig gevallen.

degenen die werden lastig gevallen zijn nu vertrokken en dat doen ze niet omdat ze zich zo door jullie gehoord voelen.

het is zo'n standaard antwoord dat jullie altijd geven. en normaal is dat prima, maar wat er nu gebeurt gaat natuurlijk alle perken te buiten: mensen hier per pb, maar zelfs ook in hun privéleven op fb lastig vallen met nare berichten en dreigementen. ik hoop dus dat er écht maatregelen worden getroffen. dit soort dingen moeten écht niet worden toegestaan.

Beste Morrigan,

Als er vervelende en ongepaste dingen plaatsvinden via pbs op het Viva forum, horen wij dit uiteraard graag. Hier kunnen wij ook daadwerkelijk wat aan doen. Wat er echter op FB gebeurt ligt buiten onze macht. We raden jullie aan om je FB af te schermen en geen mensen toe te voegen die je niet kent, om je eigen privacy te beschermen.

Moderator Viva forum

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:28
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:29
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:30
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:31
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:43
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
quote:ModeratorViva schreef op 12 september 2015 @ 10:25:

[...]

Beste Morrigan,

Als er vervelende en ongepaste dingen plaatsvinden via pbs op het Viva forum, horen wij dit uiteraard graag. Hier kunnen wij ook daadwerkelijk wat aan doen. Wat er echter op FB gebeurt ligt buiten onze macht. We raden jullie aan om je FB af te schermen en geen mensen toe te voegen die je niet kent, om je eigen privacy te beschermen.

Moderator Viva forum

ik begrijp dat fb buiten jullie macht ligt, maar óók op dit forum zijn de dames in kwestie benaderd per pb.

ik mag hopen dat jullie permanente maatregelen nemen tegen de mensen die hier bedreigingen uiten per pb.

en inderdaad: hou virtueel en rl gescheiden. kan ik iedereen aanraden.
[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:42
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:41
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:40
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:37
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:36
% gewijzigd
Beste forummers,

Jullie worden vriendelijk verzocht deze discussie(s) voort te zetten op het napraattopic. Alle off-topic berichten worden hier verwijderd. Als jullie na dit bericht off-topic blijven posten zullen er bans uitgedeeld gaan worden (volgens het bansysteem). Mochten jullie nog dingen onder de aandacht willen brengen, doe dit dan via een stafmelding of via de mail (forum@viva.nl).

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven