Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het topic "http:[...].org/alpha-xtrm/" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Beste moderator, Ik had vanmiddag een mening (bij Napraat) gegeven over de werkdruk op vandaag. Daarin werd een regel over een lerares genoemd als voorbeeld. Vanavond zag ik dat er lacherig over burn-out werd gedaan en er werd om een link (over het bericht met de lerares) gevraagd. Dat heb ik dus gedaan. Lady-Voldemort vond dat ik de linkjes moest verwijderen en anders zou ze me staffen. Ik heb de linkjes verwijderd, maar vind het wel een misselijk gedoe. Is dat een reden om te staffen?
LOEP ME MAAR aub.
Er werd om een link gevraagd. Niet om vijf (of meer) links inclusief geplakte teksten.
dat ik om een link vroeg was een grapje, omdat je altijd alleen maar reageert dmv linkjes plaatsen en tienvoudige quotes doen

(een grapje uitleggen is nooit grappig )
quote:missie_m schreef op 11 september 2015 @ 19:57:

Beste moderator, Ik had vanmiddag een mening (bij Napraat) gegeven over de werkdruk op vandaag. Daarin werd een regel over een lerares genoemd als voorbeeld. Vanavond zag ik dat er lacherig over burn-out werd gedaan en er werd om een link (over het bericht met de lerares) gevraagd. Dat heb ik dus gedaan. Lady-Voldemort vond dat ik de linkjes moest verwijderen en anders zou ze me staffen. Ik heb de linkjes verwijderd, maar vind het wel een misselijk gedoe. Is dat een reden om te staffen?Je mag alles staffen als je wil. Of er wat mee gedaan wordt is een tweede.
quote:missie_m schreef op 11 september 2015 @ 19:57:

Beste moderator, Ik had vanmiddag een mening (bij Napraat) gegeven over de werkdruk op vandaag. Daarin werd een regel over een lerares genoemd als voorbeeld. Vanavond zag ik dat er lacherig over burn-out werd gedaan en er werd om een link (over het bericht met de lerares) gevraagd. Dat heb ik dus gedaan. Lady-Voldemort vond dat ik de linkjes moest verwijderen en anders zou ze me staffen. Ik heb de linkjes verwijderd, maar vind het wel een misselijk gedoe. Is dat een reden om te staffen?

en het lacherig doen over een burn out is niet waar

het heeft overigens ook helemaal niets met het grapje om de link te maken, maar het komt gewoon wel lekker uit om het nu zo te brengen.
Mods, willen jullie alle posts van vandaag (en gisteren, toen missiem volkomen onterecht Kia heeft gestafd) lezen. En dan actie ondernemen tegen het totaal onbegrijpelijke posten van missiem.
Haai, kunnen jullie me anonimiseren? Ik ben het zat hier.
Willen jullie mij ook anominiseren?
Ja nou ja kom op zeg. Ik heb er geen zin meer in om elke keer als ik wat schrijf achtervolgd te worden door Dronken Droppie en haar vriendjes. En het hele gedoe heeft zich al uitgebreid naar mijn Facebook ook. Het moet wel gezellig blijven he, dat forummen.
De verzoeken zijn toegepast. We willen de anderen vriendelijk verzoeken om het gesprek te verplaatsen naar het napraattopic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Hey topic 'Familieperikelen.' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2015 23:02
Reden: verwijderd ivm offtopic
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2015 23:02
% gewijzigd
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2015 23:17
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2015 23:16
% gewijzigd
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2015 23:16
% gewijzigd
Nogmaals: het Centraal Moderator Topic is niet bedoeld voor discussie. Gebruikers die na dit bericht nog offtopic berichten blijven plaatsen krijgen een waarschuwing/ban volgens het bansysteem.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 00:01
% gewijzigd
Topic Vergeten tampon?! is verplaatst naar de pijler gezondheid.

mvg,

Junior.
Name hunting mag niet, prijsgeven van privacy gevoelige info ook niet. Het lijkt mij dus, dat dit topic (gestart door viva internetredactie) tegen de forumregels is:

Gezocht: dames 25+ die bij ouders wonen
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:02
Reden: Off-topic
% gewijzigd
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:03
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:05
% gewijzigd
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 12 september 2015 @ 03:47:

Waarom is mijn post (en die van vele anderen) weer verwijderd?

Erg genoeg dat mensen al afscheid moeten nemen van het forum omdat ze door een paar gekken (van dit forum) lastig gevallen worden, maar onze posts dan nog eens verwijderen? Vraag me af wat nu de bedoeling is.

Waarom krijgen die stalkers (iedereen weet al lang wie het is) geen perma, maar worden onze posts verwijderd?Ja zeker erg dat mensen als Leonora, Lady Voldemort, Bromilla, enz zich hier niet veilig wanen. Werkelijk, wat stelt het accepteren van de forumregels voor, als dergelijke misstanden zich kunnen manifesteren en uitbreiden? Wordt het niet eens tijd dat wij massaal ons beklag doen bij het CPB? Dit is toch echt bij de konijnen af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven