Centraal Moderatortopic

16-10-2016 12:38 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
pffffff, dank je!!quote:ModeratorViva schreef op 30 maart 2017 @ 13:10:

[...]

Niets . Dat soort dingen gebeuren vaker, wij halen de melding dan gewoon weer weg.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Hallo Mods,

Wellicht sta ik bij jullie onder de negeer? Ik zou graag plaatjes willen plakken, en vraag het nu voor de derde keer.

Mvg,

Noisekick.
quote:Perzina schreef op 29 maart 2017 @ 18:46:

Mag ik plaatjesplakken alstublieft?? Bedankt Mods!!!
quote:noisekick schreef op 30 maart 2017 @ 14:31:

Hallo Mods,

Wellicht sta ik bij jullie onder de negeer? Ik zou graag plaatjes willen plakken, en vraag het nu voor de derde keer.

Mvg,

Noisekick.

Je hebt de mogelijk allang, zie maar bij je eerdere vraag, die is bewerkt door een mod.

(ModeratorViva wijzigde dit bericht op 28-03-2017 18:40 met 0%: Natuurlijk! Mvg Moderator Viva forum)
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 maart 2017 @ 15:13:

[...]

Je hebt de mogelijk allang, zie maar bij je eerdere vraag, die is bewerkt door een mod.

(ModeratorViva wijzigde dit bericht op 28-03-2017 18:40 met 0%: Natuurlijk! Mvg Moderator Viva forum)Niet gezien, dank je.
Mag ik ook plaatjesplakken ?

Alvast bedankt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2017 20:29
Reden: Natuurlijk! Mvg Moderator Viva forum
% gewijzigd
'Zwanger of op hol geslagen hormonen?' is verwijderd. Soortgelijke vragen kunnen in het Ben ik Zwanger? topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Mag ik plaatjes plakken?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2017 21:29
Reden: Dat mag! Je kan vanaf nu plaatjesplakken.
% gewijzigd
Hoi modjes, ik zit me er al een tijdje aan te ergeren dat ik niet kan loepen. Ligt dit aan het feit dat ik mobiel forum, of doe ik iets fout?

Ik krijg 1 pagina te zien, maar kan niet bladeren. En ik heb overal gekeken maar er staat echt nergens een 2 voor de volgende pagina.....
quote:elfje26 schreef op 30 maart 2017 @ 22:05:

Ik krijg 1 pagina te zien, maar kan niet bladeren. En ik heb overal gekeken maar er staat echt nergens een 2 voor de volgende pagina.....

Heb je een browser met adblock?

Mijn adblock stond 'te strak' afgesteld, ik zag daardoor ook bepaalde knoppen niet.

Loepen op mobiel doe je door op de schrijver te tikken.
quote:Courage-- schreef op 30 maart 2017 @ 22:12:

[...]

Heb je een browser met adblock? Hoe zie ik dat?

Mijn adblock stond 'te strak' afgesteld, ik zag daardoor ook bepaalde knoppen niet.

Loepen op mobiel doe je door op de schrijver te tikken.Safari dus op mijn iPhone. Loepen lukt wel, maar bladeren niet. Ik kan dus hooguit zien wat diegene vandaag geschreven heeft.
Hier hetzelfde euvel (Firefox op Android). Ik kan wel loepen, maar niet alleen de door die persoon geopende topics bekijken.
quote:Tr0tter schreef op 30 maart 2017 @ 22:21:

Hier hetzelfde euvel (Firefox op Android). Ik kan wel loepen, maar niet alleen de door die persoon geopende topics bekijken.

We gaan het doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic ' Spierziekte? ALS?' is verwijderd ivm vragen om een diagnose.

Het topic 'The most beneficial factor about [...]' is verwijderd ivm spam.

Het topic '[...] light luxury jewelry' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Tr0tter schreef op 30 maart 2017 @ 22:21:

Hier hetzelfde euvel (Firefox op Android). Ik kan wel loepen, maar niet alleen de door die persoon geopende topics bekijken.Bij mij werkt het gewoon onder Firefox onder Android. Maar zetten op 'desktop' helpt vaak omdat sommige websites een beperkte mobiele versie van hun site hebben (Viva denk ik overigens niet).
quote:elfje26 schreef op 30 maart 2017 @ 22:05:

Hoi modjes, ik zit me er al een tijdje aan te ergeren dat ik niet kan loepen. Ligt dit aan het feit dat ik mobiel forum, of doe ik iets fout?

Ik krijg 1 pagina te zien, maar kan niet bladeren. En ik heb overal gekeken maar er staat echt nergens een 2 voor de volgende pagina.....Ik heb dat ook sinds een paar weken. En als ik smileys wil plaatsen, wordt het bericht gepost. Super irritant.
Begrijp ik nu goed dat er dus meer pagina's met topics te zien moeten zijn? Ik begreep al niet waarom er zo weinig topics per persoon te zien zijn. Chrome op Android hier.
Ik vermoed dat iedereen zo naar het bugtopic verwezen wordt
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 31 maart 2017 @ 18:21:

Ik vermoed dat iedereen zo naar het bugtopic verwezen wordt

Inderdaad. Gelieve klachten over het functioneren van de site vanaf nu gewoon weer in het bugtopic te zetten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

'SWINGERS opgelet!' is verwijderd ivm onderzoekje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Beste Mods,

Mag ik plaatjes plakken?

Mvg, Niceday
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-03-2017 22:00
Reden: Dat mag zeker. Je kan vanaf nu plaatjesplakken!
% gewijzigd
Ik vermoed dat crewpaul nog wel meer spamtopics gaat openen, dus ik stop even met staffen.
quote:Tr0tter schreef op 01 april 2017 @ 08:35:

Ik vermoed dat crewpaul nog wel meer spamtopics gaat openen, dus ik stop even met staffen.

De topics zijn verwijderd en er zijn maatregelen genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

'[Free]The Boss Baby (2017) Watch Full Movie Online' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

'Spier trilt bij kracht zetten' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven