Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
29-12-2017 16:26
Beste felice71,

Zoals de andere forummers al zeiden, dit is bekend zolang het forum bestaat. Daarnaast ga je inderdaad akkoord met de algemene voorwaarden en onze huisregels, daar staat alles duidelijk in vermeld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
En was het dan niet fatsoenlijk en beleefd geweest om dit even naar mij te berichten? Het gaat over iets wat heel gevoelig bij me lag, niet over een recept voor erwtensoep
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Is er een reden dat dat topic van die pedofiele trol er nog staat?
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
29-12-2017 16:26
Beste felice71,

Zoals de andere forummers al zeiden, dit is bekend zolang het forum bestaat. Daarnaast ga je inderdaad akkoord met de algemene voorwaarden en onze huisregels, daar staat alles duidelijk in vermeld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Ik kan me toch herinneren dat zowel moderators als een betere cm ook geschreven hebben dat er uiteraard contact gezocht wordt met forummers voor hun topics als artikel gebruikt worden.
Dat heet fatsoen. Misschien toch nog eens weer op de agenda zetten?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dat troltopic kan ik ook niet staffen door de reclames die voor de juiste toetsen zitten
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
29-12-2017 16:31
Ik kan me toch herinneren dat zowel moderators als een betere cm ook geschreven hebben dat er uiteraard contact gezocht wordt met forummers voor hun topics als artikel gebruikt worden.
Dat heet fatsoen. Misschien toch nog eens weer op de agenda zetten?
Correct. Ik ben ooit benaderd door een cm. Ik heb het voorstel vriendelijk edoch beslist afgewezen en dat werd beleefd ontvangen, zoals dat hoort.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
29-12-2017 13:37
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/vrien ... el-lelijk/

Hoe kan dit, zonder mijn medeweten en toestemming?
Ik vind dit wel heel ombeschoft zonder toestemming. Het gaat idd niet over een wasmiddel.

Laat dit voor iedereen maar weer een les zijn.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
29-12-2017 16:36
Ik vind dit wel heel ombeschoft zonder toestemming. Het gaat idd niet over een wasmiddel.

Laat dit voor iedereen maar weer een les zijn.
Sommigen hebben die les niet nodig hoor. Die hebben de voorwaarden gelezen voor ze op ' Ja, ik wil genaaid worden door Sanoma' klikten. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
29-12-2017 16:28
En was het dan niet fatsoenlijk en beleefd geweest om dit even naar mij te berichten? Het gaat over iets wat heel gevoelig bij me lag, niet over een recept voor erwtensoep
Mod, kan ik hier wellicht ook een reactie van jullie op krijgen?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
IJskoffie schreef:
29-12-2017 16:01
:O
Grappig dat dit dan weer niet offtopic is. Bijzonder gumwerk weer.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2017 17:58
Reden: privacy
98.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
29-12-2017 16:34
Correct. Ik ben ooit benaderd door een cm. Ik heb het voorstel vriendelijk edoch beslist afgewezen en dat werd beleefd ontvangen, zoals dat hoort.
Wismod! Wismod!
Gummen!
Schnellllllll!

Je wil toch niet dat dit hier blijft staan hè?
Dat er ooit een tijd was dat jullie wél fatsoenlijk met de forummers omgingen!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
29-12-2017 16:42
Beter de redactie aanschrijven, niet de mods:

redactie@viva.nl

[...]
Precies, de mods hebben het antwoord toch niet.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2017 17:58
Reden: 'quote' verwijderd
16.26% gewijzigd
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
29-12-2017 16:42
Beter de redactie aanschrijven, niet de mods:

redactie@viva.nl
[...]
Dat eerste heb ik gedaan, dat laatste zou ik kunnen doen maar dan ben ik niet meer anoniem. En ik voel een nieuw artikel aankomen: ***** uit******* maakte bezwaar, hoe is het haar vergaan.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2017 17:57
Reden: privacy
10.16% gewijzigd
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
felice71 schreef:
29-12-2017 16:49
Dat eerste heb ik gedaan, dat laatste zou ik kunnen doen maar dan ben ik niet meer anoniem. En ik voel een nieuw artikel aankomen: ***** uit******* maakte bezwaar, hoe is het haar vergaan.

Maak je toch ff een gmail aan.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
29-12-2017 16:45
Wismod! Wismod!
Gummen!
Schnellllllll!

Je wil toch niet dat dit hier blijft staan hè?
Dat er ooit een tijd was dat jullie wél fatsoenlijk met de forummers omgingen!!!
Nog een scheppie....ik ben ook ooit persoonlijk benaderd, maar ik zat niet in de juiste doelgroep.
Maar ik ben dus wel eerst benaderd per mail.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
29-12-2017 16:51
Maak je toch ff een gmail aan.
Ik bedoel, ik zie geen emailadres van haar staan. Ik kan haar pas een bericht sturen als ik haar uitnodig om te linken. En dan weet ze gelijk mijn persoonlijke gegevens. Als jij wel een email van haar ziet, kan je het me dan pb'en? Ik heb namelijk wel een felice emailadres
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
29-12-2017 16:51
Nog een scheppie....ik ben ook ooit persoonlijk benaderd, maar ik zat niet in de juiste doelgroep.
Maar ik ben dus wel eerst benaderd per mail.
Nou, hier dus niks....
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
felice71 schreef:
29-12-2017 16:54
Ik bedoel, ik zie geen emailadres van haar staan. Ik kan haar pas een bericht sturen als ik haar uitnodig om te linken. En dan weet ze gelijk mijn persoonlijke gegevens. Als jij wel een email van haar ziet, kan je het me dan pb'en? Ik heb namelijk wel een felice emailadres

Google op redactie / colofon Viva en klik vervolgens op haar naam. Haar directe adres. Probeer me anders een PB te sturen, dan geef ik 'm.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m, dank je Star!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is ook dat ik persoonlijk ben aangeschreven door een cm toen ze een gevoelig topic van mij wilde gebruiken maar sec gezien hoeft het niet volgens de algemene voorwaarden. Maar het is wel zo netjes en er is niet aangekondigd dat dit niet meer gangbaar is.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
felice71 schreef:
29-12-2017 16:59
Ik heb m, dank je Star!!

:thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft mail... even met haar collega's in cc
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
29-12-2017 17:08
Ze heeft mail... even met haar collega's in cc
Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Als ik een reactie krijg open ik wel even een nieuw topic... kunnen ze dan weer mee aan de slag (6)
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
feow schreef:
29-12-2017 16:31
Ik kan me toch herinneren dat zowel moderators als een betere cm ook geschreven hebben dat er uiteraard contact gezocht wordt met forummers voor hun topics als artikel gebruikt worden.
Dat heet fatsoen. Misschien toch nog eens weer op de agenda zetten?
Voor in het blad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven