Centraal Moderatortopic

29-12-2017 17:48 2932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moiren’ schreef:
30-01-2018 17:05
Hoe kan het dat ik strafbare feiten staf en het stafje wel weggaald wordt, maar de link naar het verkooppunt van harddrugs er nog staat?

En geven jullie de Ayahuasca gast ook aan? Hij biedt namelijk harddrugs te koop aan en die zijn strafbaar.
Harddrugs mag gewoon joh.
Paspoorten daarentegen, das pas illegaal. Dat blijft nooit lang staan.
Corona67 schreef:
30-01-2018 21:07
Harddrugs mag gewoon joh.
Paspoorten daarentegen, das pas illegaal. Dat blijft nooit lang staan.
Net als de berichten hier.
Klik

Mods, lezen jullie punten 4.d, 4.l en 4.s even door?
De opiumwet wordt gewoon overtreden hier.

Maar dat schijnt gewoon te mogen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
30-01-2018 21:39
De opiumwet wordt gewoon overtreden hier.

Maar dat schijnt gewoon te mogen.

Vinden de adverteerders vast fijn, daarmee geassocieerd te worden ;-D
Beste forummers,

Na intern overleg is er besloten om het topic over ayahuasca te verwijderen.

Gelieve de discussie hierover verder op napraat voor te zetten.

met vriendelijke groet,

Junior
JuniorModeratorViva schreef:
30-01-2018 21:46
Beste forummers,

Na intern overleg is er besloten om het topic over ayahuasca te verwijderen.

Gelieve de discussie hierover verder op napraat voor te zetten.

met vriendelijke groet,

Junior
Is er aangifte gedaan?
Het topic "Ruimte voor jezelf! Tot jezelf komen voor Zin en inspiratie!" is verwijderd ivm spam.

Het topic "Gewenst kinderloos! (?)" is verwijderd ivm een onderzoekje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Modjes als iemand ondanks een permaban overduidelijk terug is..je staft het topic..
Maar vervolgens word er niets mee gedaan...
Zien jullie het patroon niet??
.
anoniem_346938 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 13:34
0.00% gewijzigd
Sorry, mijn topic onder reizen heeft per ongeluk enkel hoofdletter. Kunnen jullie dat aanpassen aub?
Dank.
Zeg mod, is het normaal dat zoiets op VIVA staat? Een tekst bomvol schrijf-, stijl- en taalfouten?

VIVA
Wekelijks
Het tijdschrift VIVA is spraakmakend neemt geen blad voor de mond. VIVA gaat nooit een onderwerp uit te weg! Met een VIVA abonnement lees je iedere week persoonlijke verhalen, maak je kennis met de nieuwste mode- en beautytrends en wordt je geïnspireerd met de leukste food hotspots en populairste vakantiebestemmingen. Daarnaast bevat VIVA een aantal leuke columns van o.a. Fleur Meijer en niet te vergeten, de populaire rubriek Anybody! In deze rubriek geven VIVA lezeressen zich letterlijk bloot en spreken ze openhartig over hun lijf. Voor alle VIVA lezeressen die ook moeder zijn heeft VIVA de special VIVA mama. Deze special verschijnt een aantal keer per jaar en vertel je alles wat je moet weten als jonge en hippe moeder!

VIVA abonnement vol extra aanbiedingen en kortingen!
Met een abonnement op VIVA krijg je het blad wekelijks gratis thuisbezorgd en nog voordat ‘ie in de winkel ligt. Je kunt VIVA ook digitaal lezen op je tablet of telefoon, dit zit inbegrepen in het abonnement. Als abonnee profiteer je van kortingen, aanbiedingen en veel voordelen. VIVA heeft wekelijks exclusief voor abonnees leuke kortingsacties en je maakt elke week kans op een cadeau die wordt verloot onder alle abonnees. Wil je meer lezen? Je krijgt als VIVA abonnee 50% korting op een tweede abonnement en 50% korting op het digitaal lezen pakket met 50 verschillende tijdschriften.

Kies jouw VIVA abonnement
Kies het VIVA abonnement wat bij jou past op magazine.nl en geniet elke week van je favoriete tijdschrift. Je vind hier alle aanbiedingen van VIVA met korting of met een cadeau zoals een leuke tas. Wil je een VIVA abonnement cadeau geven? Bijvoorbeeld aan een vriendin of je zus? Dat kan! Een cadeau-abonnement op VIVA stopt automatisch. Met een abonnement op het tijdschrift VIVA ontvang je iedere week een spraakmakend en eigenzinnig tijdschrift met een flinke dosis humor!
Het topic Gezocht: spookverhalen is verwijderd. Oproepjes andere media en onderzoekjes zijn niet toegestaan.

Met vriendelijke groet,

Junior
Moiren’ schreef:
30-01-2018 21:48
Is er aangifte gedaan?
Nogmaals.
yourlocalhero schreef:
31-01-2018 08:28
Modjes als iemand ondanks een permaban overduidelijk terug is..je staft het topic..
Maar vervolgens word er niets mee gedaan...
Zien jullie het patroon niet??
En dit. Al veel iemanden trouwens.
Moiren’ schreef:
31-01-2018 16:15
En dit. Al veel iemanden trouwens.
Dat dus thanks voor je bijval Moiren'
Mods,

Hoe krijg ik die advertentie van transavia weg? (ik kan geen addblocker installeren op mijn werk). Ik zou namelijk de openingspost van een topic ook nog graag lezen.
mssfiddler schreef:
31-01-2018 16:48
Mods,

Hoe krijg ik die advertentie van transavia weg? (ik kan geen addblocker installeren op mijn werk). Ik zou namelijk de openingspost van een topic ook nog graag lezen.
We hebben je klacht doorgegeven. Hopelijk wordt er zsm iets aan gedaan!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Calamitycat schreef:
27-01-2018 12:07
Mods, hoe kan het dat er op het vorige, goed werkende, forum bijna nooit spam was en het hier de spuigaten uitloopt?
Is er op dit topic een speciale filter die kritische vragen onzichtbaar maakt of zo?

Wat een euh... aparte manier van 'communiceren' hebben jullie toch. Of je wordt hier gewist, raakt ondergesneeuwd, wordt simpelweg genegeerd of moet je vragen maar op de mail zetten waarop je vervolgens het standaard antwoord krijgt dat er hard aan gewerkt wordt.
Wanneer gaan jullie communiceren met je users eindelijk eens serieus nemen?
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Moiren’ schreef:
31-01-2018 15:57
Nogmaals.
Joehoe.

Hebben jullie de harddrugsverkoper aangegeven?
Tr0tter schreef:
30-01-2018 15:40
Er zijn nog veel meer bugs van het allereerste begin die nog steeds niet opgelost zijn. Geven jullie die ook door? Of kijkt er nooit meer iemand naar die buglijst en doen jullie net of alles perfect werkt?

Hier ben ik ook nog benieuwd naar.
Ik ben ook nog steeds erg nieuwsgierig hoe dat nou zit met die spam. Ik hobbel best ook op andere forums rond, en daar hebben ze helemaal geen spam. Dus dat het nou eenmaal noodzakelijk kwaad is, zoals het hier gepresenteerd wordt, geloof ik eigenlijk niet zo. Temeer daar we vóór de grote verherbetersloping van dit forum ook nooit spam hadden in deze mate.
willem1959 schreef:
31-01-2018 09:46
Sorry, mijn topic onder reizen heeft per ongeluk enkel hoofdletter. Kunnen jullie dat aanpassen aub?
Dank.

Joehoe, kunnen jullie de titel ontschreeuwen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Joehoe, geven jullie ook nog een reactie op mijn vraag?
Lady*Voldemort schreef:
31-01-2018 19:56
Ik ben ook nog steeds erg nieuwsgierig hoe dat nou zit met die spam. Ik hobbel best ook op andere forums rond, en daar hebben ze helemaal geen spam. Dus dat het nou eenmaal noodzakelijk kwaad is, zoals het hier gepresenteerd wordt, geloof ik eigenlijk niet zo. Temeer daar we vóór de grote verherbetersloping van dit forum ook nooit spam hadden in deze mate.
Er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing. Of dat het goede effect gaat hebben is natuurlijk nog maar de vraag, maar zodra wij meer weten laten we het weten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven