Centraal Moderatortopic

29-12-2017 17:48 2932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De beste wensen.

Jullie zouden dit topic eens moeten lezen dan snap je misschien dat jullie beleid niet erg goed is voor de adverteerders. Iedereen nu ook op de mobiel aan de adblock.
Maar vooral niks aanpassen aan al die but advertenties waardoor het forummen onmogelijk wordt gemaakt. Nee we steken lekker onze kop in het zand en laten het voor de volgende. En nee ik mail niet, kom op zeg jullie hebben toch zelf ook wel en mobiel waarop je het kan bekijken.


digi/scrollen-geeft-regelmatig-probleme ... ges/397084
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
01-01-2018 10:39
De beste wensen.

Jullie zouden dit topic eens moeten lezen dan snap je misschien dat jullie beleid niet erg goed is voor de adverteerders. Iedereen nu ook op de mobiel aan de adblock.
Maar vooral niks aanpassen aan al die but advertenties waardoor het forummen onmogelijk wordt gemaakt. Nee we steken lekker onze kop in het zand en laten het voor de volgende. En nee ik mail niet, kom op zeg jullie hebben toch zelf ook wel en mobiel waarop je het kan bekijken.


digi/scrollen-geeft-regelmatig-probleme ... ges/397084
Ook met adblock kan ik niet mobiel forummen met al die klote reclames. Snap niet dat het niet gewoon opgelost wordt.

En gelukkig nieuwjaar
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
01-01-2018 10:44
Ook met adblock kan ik niet mobiel forummen met al die klote reclames. Snap niet dat het niet gewoon opgelost wordt.

En gelukkig nieuwjaar
Ik ook niet, het is en blijft drama. Maar geloof maar niet dat er wat aan gedaan wordt, het noodlijdende sanoma heeft de inkomsten van de adverteerders nodig.
Alhoewel het zo irritant is dat geen mens iets wil hebben van deze adverteerders, het wekt alleen maar tegenstand op.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

De overlast die veroorzaakt wordt door de advertenties is bij ons bekend en er wordt intern bij Sanoma gekeken hoe dit opgelost kan worden. Dit heeft verder niets te maken met beleid vanuit het moderatorteam en is ook niet iets wat vanuit ons opgelost kan worden, helaas. Wij hebben hier net zoveel last van namelijk.

En verder een heel gelukkig nieuwjaar met hopelijk een veel beter werkend forum :P

Juun
Alle reacties Link kopieren
En een fijn 2018, zonder het eeuwige gezeik tegen jullie en over jullie, beste mods!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JuniorModeratorViva schreef:
01-01-2018 11:02
Beste forummers,

De overlast die veroorzaakt wordt door de advertenties is bij ons bekend en er wordt intern bij Sanoma gekeken hoe dit opgelost kan worden. Dit heeft verder niets te maken met beleid vanuit het moderatorteam en is ook niet iets wat vanuit ons opgelost kan worden, helaas. Wij hebben hier net zoveel last van namelijk.

En verder een heel gelukkig nieuwjaar met hopelijk een veel beter werkend forum :P

Juun
Kijk dat is nu eens fijn om t horen dat jullie er ook last van hebben. Ik vind het prima hoor als ze er geen prioriteit aangeven dat moeten ze zelf weten, maar dat altijd maar we zijn er mee bezig daar word je zo schijtziek van, ze zijn er verdorie al een jaar mee bezig nu.
Alle reacties Link kopieren
JuniorModeratorViva schreef:
01-01-2018 11:02
Beste forummers,

De overlast die veroorzaakt wordt door de advertenties is bij ons bekend en er wordt intern bij Sanoma gekeken hoe dit opgelost kan worden. Dit heeft verder niets te maken met beleid vanuit het moderatorteam en is ook niet iets wat vanuit ons opgelost kan worden, helaas. Wij hebben hier net zoveel last van namelijk.

En verder een heel gelukkig nieuwjaar met hopelijk een veel beter werkend forum :P

Juun
vind ik leuk :proud:
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Nieuw jaar, nieuwe Nick.

Mag deze op anoniem, Mods?
Gelukkig nieuwjaar Mods :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:thumbsup: Een goed, gezond en gelukkig 2018 gewenst!

:fortune:
LOEP ME MAAR aub.
:lijstje:
:applause:
:angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: : :angel: :angel: :lijstje: :lijstje: :lijstje: : :angel: :angel: :angel: :angel: :bye: :couple: :bye: :couple: :couple: :couple: :couple: :couple: Op een BANdeloos 2018 en een WAAR zonder SCHUWEN :biggrin:
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 01-01-2018 15:04
Reden: Beste Mods, DEZE boom mag afgetuigd en opgeruimd worden als die in de weg staat.
0.00% gewijzigd
Goedemorgen,

Ik heb een vraag. Zou graag mijn account verwijderen of anoniem laten maken.
Begreep uit een ander topic dat ik dit aan jullie moet vragen en niet zelf kan doen?
ik maak bezwaar tegen de expliciete beschrijving van seksuele handelingen van een volwassene met een kind. Topic kan ook zonder de aanstootgevende details. melden kan niet want er was al gemeld. gaat om dit topic partner wou seks met stiefdochter
Alle reacties Link kopieren
Eens met Meds. Ik vind dit niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
02-01-2018 13:57
ik maak bezwaar tegen de expliciete beschrijving van seksuele handelingen van een volwassene met een kind. Topic kan ook zonder de aanstootgevende details. melden kan niet want er was al gemeld. gaat om dit topic partner wou seks met stiefdochter


Beste S-Meds,

Bedankt voor jouw bericht, wij hebben het topic nogmaals bekeken en verwijderd.

Het topic: ''Partner wou sex met stiefdochter 13" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Echt ongelooflijk ziek om daarover te trollen. Bah.
Ik zou graag op anoniem willen!
overig/veel-stress-onder-millennials-ee ... ges/398676

Graag een a minder bij vandaag. vriendelijk dank
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
02-01-2018 20:22
overig/veel-stress-onder-millennials-ee ... ges/398676

Graag een a minder bij vandaag. vriendelijk dank
Aangepast!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Ik kan minaar niet loslaten" is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods, kunnen jullie mij op anoniem zetten?
Beste mods,

SPAM-alarm memberlist.php?mode=viewprofile&u=361732
Alvast bedankt voor het verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Mooooods! Spam!
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
De mods zijn nog niet wakker blijkbaar.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg dat wel.
Don't waste your time or time will waste you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven