Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
28-08-2018 18:27
Wordt er tegenwoordig niet meer gegumd?

Op de bon, de gummetjes. Net als in noord Korea.
Onoverzichtelijk hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-08-2018 18:27
Wordt er tegenwoordig niet meer gegumd?
Ik denk dat ze aan het overstappen zijn op Tipp-ex en dat ze nu de bugs van het werken met Tipp-ex doornemen met de TD
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Nemaìn’ schreef:
28-08-2018 18:27
Wordt er tegenwoordig niet meer gegumd?

De mods zijn op heidedag denk ik.
Pipistrello schreef:
28-08-2018 19:16
De mods zijn op heidedag denk ik.

Er zal ze toch niets overkomen zijn? @(
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze allemaal naar huis zijn en het forum morgen op zwart gaat.
...
the_Wicked_Witch schreef:
28-08-2018 19:18
Er zal ze toch niets overkomen zijn? @(

Nuh, die zijn gewoon heel druk met de beginnerscursus huisregels toepassen.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-08-2018 18:35
Onoverzichtelijk hoor.
;-D
Tjezus, wat vals
Mods, wat is de vervaltermijn van reacties die geplaatst worden? Hoe kan je een ban krijgen voor iets wat drie maanden geleden is geschreven?

Laat me even weten, dan ga ik even wissen.
Alle reacties Link kopieren
Mods, Napraat is vol.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2018 20:41
Reden: ongepast
98.66% gewijzigd
Wat Star zegt dus. Ik vind het heel vreemd dat je nog een ban kan krijgen voor iets dat 3 maanden geleden geschreven is.
Jeetje dan kan je dus oude topics gaan lezen en nog ff lekker met de staf zwaaien. Idioterie zeg.
Er gaat ook iets mis met het bannen van forummers, gezien de hoeveelheid forummers die gewoon kunnen forummen met een permaban.
_Inkie_ schreef:
28-08-2018 20:20
Wat Star zegt dus. Ik vind het heel vreemd dat je nog een ban kan krijgen voor iets dat 3 maanden geleden geschreven is.
Jeetje dan kan je dus oude topics gaan lezen en nog ff lekker met de staf zwaaien. Idioterie zeg.

Inderdaad. Ik zou graag horen wat daar het beleid op is.
Beleid? Wat nou beleid. Er bestaat toch ook zoiets als gezond verstand. Een kleuter ga je toch ook niet op de ondeugende stoel zetten omdat ie drie maanden geleden een koekje uit de trommel heeft gepikt.
Lady*Voldemort schreef:
28-08-2018 20:29
Beleid? Wat nou beleid. Er bestaat toch ook zoiets als gezond verstand. Een kleuter ga je toch ook niet op de ondeugende stoel zetten omdat ie drie maanden geleden een koekje uit de trommel heeft gepikt.
Dat bedoel ik er ook mee. Maar aangezien het beleid nogal schimmig is wil ik graag weten of ze dat ergens hebben staan, dat dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
28-08-2018 19:49
Mods, wat is de vervaltermijn van reacties die geplaatst worden? Hoe kan je een ban krijgen voor iets wat drie maanden geleden is geschreven?

Laat me even weten, dan ga ik even wissen.
Beste Star,

bedankt voor je vraag. We hebben inderdaad een fout gemaakt en deze ban is niet een gepaste 'straf' gezien de tijd van de posting. We zullen de ban zsm terug draaien.

Er is geen vervaltermijn. Er zijn bepaalde opmerkingen (racisme etc.) die we altijd verwijderen en in deze situaties handelen we dus anders.

Hopelijk is het zo duidelijk.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
28-08-2018 20:12
Mods, Napraat is vol.
Bedankt voor de melding. We maken zo een nieuwe aan.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2018 20:49
Reden: ongepast
99.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het zou fijn zijn als jullie een keertje een linkje naar het nieuwe napraattopic plaatsen wanneer de oude gesloten wordt.
¡Apagando las luces!
Nemaìn’ schreef:
28-08-2018 18:27
Wordt er tegenwoordig niet meer gegumd?
Topic is bijna vol dus ze zullen het niet de moeite vinden om te gummen.
Beste mods,

Gezien de topics van nieuwe users eerst door jullie goedgekeurd moeten worden, vraag ik me af hoe het toch mogelijk is dat topics die tegen jullie huisregels, ingaan toch geplaatst worden? Zoals het topic genaamd 'Wat heb ik?' op de pijler gezondheid. Alleen bij het lezen van de titel is al duidelijk dat iemand om medisch advies vraagt, wat hier niet mag. Als je het topic leest, wordt dat alleen maar bevestigd. Dus waarom plaatsen jullie deze topics dan en geven er dus kennelijk toch je toestemming voor?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-08-2018 23:16
0.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
28-08-2018 20:41
Beste Star,

bedankt voor je vraag. We hebben inderdaad een fout gemaakt en deze ban is niet een gepaste 'straf' gezien de tijd van de posting. We zullen de ban zsm terug draaien.

Er is geen vervaltermijn. Er zijn bepaalde opmerkingen (racisme etc.) die we altijd verwijderen en in deze situaties handelen we dus anders.

Hopelijk is het zo duidelijk.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ah, nieuw beleid? Daar word ik echt blij van.
Tot hoe lang terug gaan jullie dat uitvoeren?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mods, als ik 2 verschillende berichten staf met dezelfde inhoud, waarom wordt er dan 1 wel gegumd en 1 niet?
Alle reacties Link kopieren
Je mods, dit topic is vol.

Ik wens jullie veel wijsheid bij de nieuwe.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven