Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
01-08-2018 17:56
Dat vraag ik niet, ik vraag wie IK moet aanschrijven.
Hoor het graag.
Haha, dat gaan ze je echt niet vertellen. Dat valt onder de grote viva forum censuur.
Head* schreef:
01-08-2018 18:33
Haha, dat gaan ze je echt niet vertellen. Dat valt onder de grote viva forum censuur.

Zou bijzonder zijn maar ik heb een lange adem.
zazamaenade schreef:
01-08-2018 17:11
Dat zou ik ook wel willen weten. Is het dit : webredactie@viva.nl ?

Ik heb het gegoogled, en kwam op dit mailadres. Ga het vanavond proberen, en eens zien of ik antwoord krijg ;-D
nounou
zazamaenade schreef:
01-08-2018 18:37
Ik heb het gegoogled, en kwam op dit mailadres. Ga het vanavond proberen, en eens zien of ik antwoord krijg ;-D

Goeie!
Ben benieuwd.
... schreef:
01-08-2018 18:29
Vrij obsessief bijzonder om zo met mij bezig te zijn. Mensen gaan wel vaker op anoniem. :-o
Oh, nee hoor. Dit topic staat gewoon in m’n lijst. Niemand die jou volgt, hoor :)
anoniem_268823 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 19:01
2.15% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-08-2018 14:07
Reden: Privacy gegevens
99.52% gewijzigd
... schreef:
01-08-2018 18:53
O oké ik werd er al een beetje bang van.
He trouwens hoe kun je zien of iemand je op negeer heeft staan?
Ik had begrepen dat als je op iemands naam klikt en je niet de reacties van diegene kunt lezen je op negeer staat. Weet jij of dit klopt?
Ik klikte per ongeluk op het loepje en kreeg een foutmelding, dus denk wel dat het klopt.
KyloRen schreef:
01-08-2018 19:01
Ik klikte per ongeluk op het loepje en kreeg een foutmelding, dus denk wel dat het klopt.
Per ongeluk! Tuurlijk...Stalker ;)
Kan ik op anoniem?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-08-2018 14:06
Reden: Privacy gegevens
88.62% gewijzigd
... schreef:
01-08-2018 19:07
Je klikte per ongeluk en denkt dat het klopt? Duidelijk. :rofl:
Daarna nog een keer geprobeerd, dus ja. Probeer het anders zelf even? :) Vast genoeg mensen die jou op negeer hebben staan.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
01-08-2018 19:06
Per ongeluk! Tuurlijk...Stalker ;)
Jwz. Ik wist niet eens wie het was totdat ze weer eens over kleurtjes begon.
01-08-2018 18:41
Goeie!
Ben benieuwd.
Of misschien is er anders een ingang via de papieren redactie (ff colofon checken bij de Bruna)?
Heeft iemand dezelfde ervaring dat bepaalde topics soms weg lijken? Ik heb zelf een topic gehad die ik meerdere keren niet kon vinden en nu een ander topic (iets over jezelf mooi vinden op beauty) die ik er niet meer tussen zie staan? Enig idee of dat ergens aan kan liggen?
Heb ik in je eigen topic een paar dagen geleden op gereageerd, was dat het probleem niet? Dus dat de tweede pagina in de lijst 'verstopt' zit, dus je moet als je door bent geklikt weer terug naar '1'.
Hoi Coolpack, oh sorry, dat heb ik dan gemist. Maar dat is het volgens mij niet, want dit was een topic die op de eerste pagina stond en ik heb er wel drie keer doorheen gelezen en vond 'm niet. Pas na 10 minuten opnieuw kijken zag ik 'm weer staan.
Of ik ben stekeblind aan het worden :whut:
diyer schreef:
01-08-2018 23:22
Hoi Coolpack, oh sorry, dat heb ik dan gemist. Maar dat is het volgens mij niet, want dit was een topic die op de eerste pagina stond en ik heb er wel drie keer doorheen gelezen en vond 'm niet. Pas na 10 minuten opnieuw kijken zag ik 'm weer staan.
Of ik ben stekeblind aan het worden :whut:
Heb je je instellingen misschien niet staan op' alle berichten tonen', maar op die van de laatste zoveel dagen? Als je die bv op 7 hebt staan, en er zijn geen nieuwe posts geweest dan zie je het niet meer.
.
Ik zie dat bij de laatste forummer die op anoniem is gegaan, haar nick gewoon nog in het balkje dat een wijziging aangeeft staat.
Lijkt me niet de bedoeling.
Mag ik op anoniem ?
Ik weet niet zo goed waar ik m'n vraag moet laten, zó enorm veel topic's voor vragen, opmerkingen etc.

Maar waarom is het volgende topic op slot gegaan: relaties/trouwen-in-2018-2019/list_messages/399185/19

Ik hoor het graag!
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
02-08-2018 09:45
Ik zie dat bij de laatste forummer die op anoniem is gegaan, haar nick gewoon nog in het balkje dat een wijziging aangeeft staat.
Lijkt me niet de bedoeling.
Bedankt! Dit is voor nu opgelost, IT gaat er naar kijken.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

kleineschnitzel schreef:
02-08-2018 14:06
Ik weet niet zo goed waar ik m'n vraag moet laten, zó enorm veel topic's voor vragen, opmerkingen etc.

Maar waarom is het volgende topic op slot gegaan: relaties/trouwen-in-2018-2019/list_messages/399185/19

Ik hoor het graag!
Dit is inderdaad het juiste topic voor deze vraag. Excuses, het topic is heropend!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
02-08-2018 14:10
Dit is inderdaad het juiste topic voor deze vraag. Excuses, het topic is heropend!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Lief! Dank u! :-*
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Nemaìn’ schreef:
01-08-2018 16:45
Dit is gewoon niet waar.
Nee, dit is zeker niet waar, wat krijgen we nu?! :O
Ik kom hier nooit op de sekspijler, heb nog nooit zo'n artikeltje aangeklikt en bezoek sowieso nooit sites die op wat voor manier dan ook met seks te maken hebben. Echt nooit dus, mijn interesse ligt daar gewoon niet. Toch gaan die "zijbalk" (ik forum mobiel dus eigenlijk onderbalk)'-stukjes altijd over seks en lijken ze gericht te zijn op (oudere) tieners en twintigers. Als mijn klikgedrag gevolgd zou worden, zou ik stukjes over kinderen en werk moeten krijgen.
ModeratorViva schreef:
02-08-2018 14:08
Bedankt! Dit is voor nu opgelost, IT gaat er naar kijken.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Toch niet helemaal, kijkt u bij post van 18:29u aub?
Poppy_del_Rio schreef:
02-08-2018 15:07
Nee, dit is zeker niet waar, wat krijgen we nu?! :O
Ik kom hier nooit op de sekspijler, heb nog nooit zo'n artikeltje aangeklikt en bezoek sowieso nooit sites die op wat voor manier dan ook met seks te maken hebben. Echt nooit dus, mijn interesse ligt daar gewoon niet. Toch gaan die "zijbalk" (ik forum mobiel dus eigenlijk onderbalk)'-stukjes altijd over seks en lijken ze gericht te zijn op (oudere) tieners en twintigers. Als mijn klikgedrag gevolgd zou worden, zou ik stukjes over kinderen en werk moeten krijgen.
Hier idem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven